Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ninnineiti

<< < (18/25) > >>

Vieras0071:
Onko Ninni jo lopettanut, tietääkö joku?

naut1skelija:
Tuskin nyt ihan suoriltaan katoaa, vaikka "varoittelua" jo ilmoittelikin arvioista vuoden loppuun mennessä. Ei ole kyllä viestiin tullut vastausta, nyt menee synttärit ilman suunnitteluja näillä näkymin   :-\

NinniNeiti:
Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

Lopettamisen ajankohta ei ole selvinnyt mut ilmoitan siitäkin kun on jotain ilmoitettava, tällä hetkellä en edelleenkään osaa parempaa arviota antaa kuin mahdollisesti loppuvuodesta.

Vieras0071:

--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Kesäkuu 30, 2020, 06:21:43 ---Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

Lopettamisen ajankohta ei ole selvinnyt mut ilmoitan siitäkin kun on jotain ilmoitettava, tällä hetkellä en edelleenkään osaa parempaa arviota antaa kuin mahdollisesti loppuvuodesta.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tuli vain pieni hämmennys itselläni kun privat oli otettu pois 😅

NinniNeiti:

--- Lainaus käyttäjältä: Crest1 - Kesäkuu 30, 2020, 19:47:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Kesäkuu 30, 2020, 06:21:43 ---Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tuli vain pieni hämmennys itselläni kun privat oli otettu pois 😅

--- Lainaus päättyy ---

Aaah tuon ymmärrän hyvin! Muita teitä pitkin tavoittaa vakkarit edelleen kunhan aina kerkiän vastailemaan, privat otin pois siksi että saisi rajattua noi yhteydenotot/helpotettua viestiliikennettä. 😘

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta