Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?  (Luettu 13358 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #60 : Syyskuu 13, 2022, 14:12:39 »
Minun luona asiakas aina tekee sen valinnan, että owona vai ei, suurin osa mennään owona ja cimminä.
Ei maksa mitään lisähintaa, kun tykkään kurlata spermalla. Ja jollei lukumääräisesti minun owottelut ilman ainoatakaan tartuntaa kerro mitään, niin varmaan isompi mahdollisuus on saada päävoitto Lotossa, kun tauti owosta.
Tautikammoiset täti ihmiset ei vissin huoratessaan ajattele, että kumi pärähtää rikki ja todennäköisyys saada tauti on silloin paljon owoa suurempi. Sitä voi tulla vaikka paksuksi siinä, jollei syö pillereitä tai ole ylittänyt vaihdevuosia. Uskaltaako sitä enää metriä lähemmäksi miestä mennäkään, ettei vaan hyppykuppa hyppää kimppuun ;D

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #61 : Syyskuu 13, 2022, 14:41:19 »
Tuleehan näitä kaikenlaisia vastaan. Joku hupakko lutkuttaa kullia kun mielenköyhä, mut pillua ei anna nuolla kun kelmun läpi.
Tai vastaavasti sormettaa ei saa tyyliin edes kumihanskat kädessä koska käsihygienia, silti pillua ja persettä voi huoletta lipoa ristiin rastiin.

Monesti se vastuu, palvelut ja romantiikka muuttuu kun riittävä määrä kyhnyä vaihtaa omistajaa  :laught:

Joo, miesten kielitaidot on kyllä hellempiä, kuin sormitaidot. Eli kielihoidot on erittäin jees, mutta sormettaminen ei enää mulle maistu. Liian paljon huonoja kokemuksia sormin venyttämisestä, vatkuttamisesta ja survomisesta.
Alkuaikoina sain ihan parhaat orkut hellistä ja ihanista sormettamisista, mutta sitten ajan kanssa kamalat kokemukset peittosivat ne hyvät kokemukset. Eli sormettaminen jäi pois palveluvalikoimista. Harmin paikka.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #62 : Syyskuu 13, 2022, 19:24:59 »
Kun mietin omaa automaattista asennettani, että jos olen koskettanut touhutippaan, tiedän täsmälleen ja tasan tarkkaan etten sitä kättä limakalvoilleni vie, niin ei voi kuin kuin todeta että meitä on moneks.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2022, 19:28:08 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #63 : Syyskuu 13, 2022, 19:27:30 »
Tuleehan näitä kaikenlaisia vastaan. Joku hupakko lutkuttaa kullia kun mielenköyhä, mut pillua ei anna nuolla kun kelmun läpi.
Tai vastaavasti sormettaa ei saa tyyliin edes kumihanskat kädessä koska käsihygienia, silti pillua ja persettä voi huoletta lipoa ristiin rastiin.

Monesti se vastuu, palvelut ja romantiikka muuttuu kun riittävä määrä kyhnyä vaihtaa omistajaa  :laught:

Joo, miesten kielitaidot on kyllä hellempiä, kuin sormitaidot. Eli kielihoidot on erittäin jees, mutta sormettaminen ei enää mulle maistu. Liian paljon huonoja kokemuksia sormin venyttämisestä, vatkuttamisesta ja survomisesta.
Alkuaikoina sain ihan parhaat orkut hellistä ja ihanista sormettamisista, mutta sitten ajan kanssa kamalat kokemukset peittosivat ne hyvät kokemukset. Eli sormettaminen jäi pois palveluvalikoimista. Harmin paikka.

No tuo on tosi harmi. Itselläni jo puhelimessa pyyntö että kynnet on lyhyet ja siistit. Se on joskus ollut ainoa ongelma sormettamisessa. Heti jos ei tunnu hyvälle, seis. Vaikka myyn seksipalveluja, en ole tunteeton enkä tiedoton.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #64 : Syyskuu 13, 2022, 19:32:34 »
Minun luona asiakas aina tekee sen valinnan, että owona vai ei, suurin osa mennään owona ja cimminä.
Ei maksa mitään lisähintaa, kun tykkään kurlata spermalla. Ja jollei lukumääräisesti minun owottelut ilman ainoatakaan tartuntaa kerro mitään, niin varmaan isompi mahdollisuus on saada päävoitto Lotossa, kun tauti owosta.
Tautikammoiset täti ihmiset ei vissin huoratessaan ajattele, että kumi pärähtää rikki ja todennäköisyys saada tauti on silloin paljon owoa suurempi. Sitä voi tulla vaikka paksuksi siinä, jollei syö pillereitä tai ole ylittänyt vaihdevuosia. Uskaltaako sitä enää metriä lähemmäksi miestä mennäkään, ettei vaan hyppykuppa hyppää kimppuun ;D

No minä suojaan itseni hyvin, ja olen yli vaihdevuosien. Mutta ajatus että nuoleskelisin monen miehen paljasta heppiä viikossa ei kiihota minua. Kalun suihinotto kumilla on mulle itselleni ihan yhtä iso nautinto kuin rakkaan kalun imeminen. Mutta että imisin monta paljasta kalua viikossa, yäk. Todennäköisyyksillähän tässä mennään kuten kaikessa taudintorjunnassa. En halua todennäköisesti olla se, johon mies ottaa yhteyttä jos saa vaivan. Minulta ei saa.
https://www.terveyskirjasto.fi/trv00153
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.0.html
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2022, 19:37:35 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #65 : Syyskuu 13, 2022, 19:42:51 »
Oon antanu viimeisen 8 vuoden aikana ehkä noin yli 200 naisen ottaa suihin paljaalla ilman kumia. Käyn myöskin kattavissa testeissä (hiv, kuppa, klamydia, tippuri, hepatiitti plus nieluviljely) vähintään 3 kertaa vuodessa. Ikinä ei ole tullut mitään. Omalta osaltani tuon pitäisi jo kertoa tarpeeksi todennäköisyyksistä.

Löytyispä nyt jostain joku nainen joka imisi tattia oikein kunnolla..

Mitä tiedät näiden naisten terveydestä?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #66 : Syyskuu 15, 2022, 10:30:17 »
Mutta että imisin monta paljasta kalua viikossa, yäk.

Entäs yhden viikossa ;D
Onko sekin yäk yäk, vai mitä luulen, niin lähtökohtaisesti osalle naisista paljaan kikkelin imeminen on jo ajatustasolla yök, vaikka se olisi oman miehen muna.
Onko miehistä näkökulmaa; minkä maalaiset, kuinka kauan alalla toimineet, minkä ikäiset, paljonko extra hintaa ottavat, nieleekö vai sylkeekö owoa tarjonneet sihteerit? Niin ja joo, ottaako oma vaimo/tyttöystävä ilman kumia suihin?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #67 : Syyskuu 15, 2022, 11:36:31 »
Onko miehistä näkökulmaa; minkä maalaiset, kuinka kauan alalla toimineet, minkä ikäiset, paljonko extra hintaa ottavat, nieleekö vai sylkeekö owoa tarjonneet sihteerit? Niin ja joo, ottaako oma vaimo/tyttöystävä ilman kumia suihin?

Itäeurooppalaisilla ehkä todennäköisemmin tarjolla kuin suomalaisilla tai lattareilla? En tiedä onko iällä tai virkavuosilla vaikutusta, mutulla ei ole. OWO yleensä ilmainen tai pari kymppiä, se että saa tulla suuhun melkein aina ekstraa ja nieleminen vielä lisäekstraa ja huomattavasti harvemmin ainakaan julkisesti tarjolla.

Ottaa, ja siksikään ei kauheasti houkuta puuhata yhtään mitään muiden kanssa paljaalla.

Tossahan muuten nimimerkki PervertDaddy kävi viikon sisään panemassa yhtä ulkkaria paljaalla ja sitten toisen owoa tarjoavan tytön luona. Ei helvetissä kiinnosta osallistua näihin arpajaisiin.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #68 : Syyskuu 15, 2022, 11:44:18 »
Oon antanu viimeisen 8 vuoden aikana ehkä noin yli 200 naisen ottaa suihin paljaalla ilman kumia. Käyn myöskin kattavissa testeissä (hiv, kuppa, klamydia, tippuri, hepatiitti plus nieluviljely) vähintään 3 kertaa vuodessa. Ikinä ei ole tullut mitään. Omalta osaltani tuon pitäisi jo kertoa tarpeeksi todennäköisyyksistä.

Löytyispä nyt jostain joku nainen joka imisi tattia oikein kunnolla..

Mitä tiedät näiden naisten terveydestä?

Eivät ole ottaneet yhteyttä ja sanoneet että olisivat sairaita. Itsellä tuli taas puhtaat paperit tänä maanantaina. Joten vastaus on, en tiedä, ei kiinnosta vittuakaan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #69 : Syyskuu 15, 2022, 11:50:34 »
Mitenhän noi parisuhteessa olevat palveluntarjoajat. Oletettavasti ne panee miestään paljaalla ja imuttaa miehensä kikkeliä paljaalla, jollei niillä ole yök-tautia.
Joku heistä on jopa kirjoittanut, että mies saa käydä muualla luvan kanssa ja sitten päälle ne, ketkä käy ilman huoraavan emäntänsä lupaa ihan salaa.
Onkohan pikkasen iso sukupuolitautiriski paneskella tai antaa ottaa suihin tuollaiselta  hutsulta.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #70 : Syyskuu 15, 2022, 11:56:32 »
Mitenhän noi parisuhteessa olevat palveluntarjoajat. Oletettavasti ne panee miestään paljaalla ja imuttaa miehensä kikkeliä paljaalla, jollei niillä ole yök-tautia.
Joku heistä on jopa kirjoittanut, että mies saa käydä muualla luvan kanssa ja sitten päälle ne, ketkä käy ilman huoraavan emäntänsä lupaa ihan salaa.
Onkohan pikkasen iso sukupuolitautiriski paneskella tai antaa ottaa suihin tuollaiselta  hutsulta.

Kyllä, oman miehen kanssa touhutaan kyllä ihan paljaalla. Ja tyhmä tuo mies ei ole, jos kävisikin salaa hupakoilla niin ei se nyt ilman kumia sitä tekisi. 😅 Sen verran paljon ollaan aiheesta avoimesti keskusteltu että väittäisin tietäväni tämän ihan faktana. Ja jos kimppaillaan niin kumi aina käytössä siinäkin, silloin myös meidän kesken.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #71 : Syyskuu 15, 2022, 12:12:27 »
^
Mistä tiedät ?
Ai vitsi, jokunen täällä asuu saitilla ja kyttää vaan koska pääsee provosoitumaan  :laught:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #72 : Syyskuu 15, 2022, 16:39:26 »
^
Mistä tiedät ?
Ai vitsi, jokunen täällä asuu saitilla ja kyttää vaan koska pääsee provosoitumaan  :laught:

Asuu? Provosoitumaan? Hetkonen 😅 Vastasin vaan sun kysymykseen että mitenkäs parisuhteessa olevat, eikö siihen olis saanu vastata? 😂 Ja niinkuin sanoin niin tiedän ettei hän ole tyhmä eikä hänkään ymmärrä niitä jotka käy hupakoissa ilman kumia. Veikkaan että tunnen mieheni paremmin kuin sinä 😝
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #73 : Syyskuu 15, 2022, 16:58:13 »
Sitähän en niin minä, kun sinäkään oikeasti tiedä, miehesi tietää kyllä ja tiedän ettei ole tyhmä, enkä niin ole sanonutkaan.
Etkö viitsi sotkea hupakoissa ilman kumia käyviä eli paljaalla panevia owoa harrastaviin ihmisiin.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #74 : Syyskuu 15, 2022, 17:56:08 »
^ minä lasken ne kummatkin yhteen (eli otti sitten owoa tai pillua ilman kumia niin se ja sama, ilman kumia enivei), siksi tuollainen ilmaisu.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #75 : Syyskuu 15, 2022, 18:25:38 »
Älkää nyt ihanat hutsut ottako kierroksia, Nina ja Turuntyttö,  olette molemmat oikeassa mutta katsotte asian eri suunnista.
Kiitos mukavista näkökulmista.

Pääasia on että molemmat pidätte kulleista. :drinking:
Molemmat olette varmaan ihania naisia josta saa hyvää seksiä!!
Nina olenkin tavannut, ( ja toive on että vielä tulisi mahdollisuus siihen), Turuntyttö  en vielä..

Jatkakaa  :blowjob:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #76 : Syyskuu 15, 2022, 18:26:23 »
Minun luona asiakas aina tekee sen valinnan, että owona vai ei, suurin osa mennään owona ja cimminä.
Ei maksa mitään lisähintaa, kun tykkään kurlata spermalla. Ja jollei lukumääräisesti minun owottelut ilman ainoatakaan tartuntaa kerro mitään, niin varmaan isompi mahdollisuus on saada päävoitto Lotossa, kun tauti owosta.
Tautikammoiset täti ihmiset ei vissin huoratessaan ajattele, että kumi pärähtää rikki ja todennäköisyys saada tauti on silloin paljon owoa suurempi. Sitä voi tulla vaikka paksuksi siinä, jollei syö pillereitä tai ole ylittänyt vaihdevuosia. Uskaltaako sitä enää metriä lähemmäksi miestä mennäkään, ettei vaan hyppykuppa hyppää kimppuun ;D

OWO:lla, kiitos!

Metriä lähemmäksi miestä ei kannata tulla, ettei kumi pärähdä rikki. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #77 : Syyskuu 15, 2022, 19:00:12 »
Kyllä nykyään on niin että muniani en huoran suussa huljuttele paitsi paljaana.
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #78 : Syyskuu 15, 2022, 20:59:50 »
Mutta että imisin monta paljasta kalua viikossa, yäk.

Entäs yhden viikossa ;D
Onko sekin yäk yäk, vai mitä luulen, niin lähtökohtaisesti osalle naisista paljaan kikkelin imeminen on jo ajatustasolla yök, vaikka se olisi oman miehen muna.
Onko miehistä näkökulmaa; minkä maalaiset, kuinka kauan alalla toimineet, minkä ikäiset, paljonko extra hintaa ottavat, nieleekö vai sylkeekö owoa tarjonneet sihteerit? Niin ja joo, ottaako oma vaimo/tyttöystävä ilman kumia suihin?
Meikäläisen näkökulma / kokemus:
Suomalaiset, alalla 1kk - 15v, Ikähaitarilla 20-50v (veikkaus koska en kysy ikää), ei ottaneet extraa, kaikki nielivät 🤔
Viimeiseen kanssa että on ottanut ja niellyt kaiken  :blowjob:

Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Annatteko hupakon ottaa suihin ilman kumia?
« Vastaus #79 : Syyskuu 17, 2022, 16:23:07 »
Oon antanu viimeisen 8 vuoden aikana ehkä noin yli 200 naisen ottaa suihin paljaalla ilman kumia. Käyn myöskin kattavissa testeissä (hiv, kuppa, klamydia, tippuri, hepatiitti plus nieluviljely) vähintään 3 kertaa vuodessa. Ikinä ei ole tullut mitään. Omalta osaltani tuon pitäisi jo kertoa tarpeeksi todennäköisyyksistä.

Löytyispä nyt jostain joku nainen joka imisi tattia oikein kunnolla..

Mitä tiedät näiden naisten terveydestä?

Eivät ole ottaneet yhteyttä ja sanoneet että olisivat sairaita. Itsellä tuli taas puhtaat paperit tänä maanantaina. Joten vastaus on, en tiedä, ei kiinnosta vittuakaan.

OK. Olisiko heillä ollut mahdollisuus ottaa sinuun yhteyttä?