Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?  (Luettu 6277 kertaa)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 28, 2023, 14:45:41 »
Kyllä on 😊

Se ei tarkoita, etteikö kaikki asiakkaat olisi arvokkaita ja palvelu kaikille yhtä hyvää, mutta joidenkin jälkeen on erityisen hyvä mieli.

Ei kaikki tarjoa kaikille samaa. Lempiasiakkaille on tarjolla palveluita enemmän ja hinnatkin eroavat.

En sano etteikö joku PT näin toimisi mutta mun hinnat ja palvelut ovat täysin samat "suosikeille" kuin muillekin asiakkaille.

Ja kyllä, pari suosikkivakkaria löytyy! Heidän kanssaan kemiat kohtaa hyvin, läppää tulee heitettyä paljon ja yhden kanssa leikkimielisesti vittuillaan toisillemme. 😂

Kaikki asiakkaat ovat mulle kyllä arvokkaita ja pidän huolta siitä että jokainen asiakas saa minulta hyvää palvelua. Poikkeuksena tosin asiakkaat, jotka yrittävät rikkoa rajojani. He jäävät yhteen tapaamiseen ja kun huomaan että asiakas ei kunnioita minua ja rajojani en peittele vittuuntumistani. Onneksi saan seulottua suurimman osan näistä viestitellessä.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #21 : Syyskuu 14, 2023, 14:18:59 »
Toki on lempiasiakkaita, kaikkia yhdistää ihana luonne ja hyvä käytös, osan kanssa seksi on huikeaa, osan kanssa huumori osuu tosi hyvin yksiin, toisista jää erityisen hyvä olo, yksi muistaa aina tipillä/lahjoilla, mitä näitä nyt on.
Helsingissä <3

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #22 : Syyskuu 14, 2023, 15:26:19 »
Kone ehkä pystyy tarjoamaan samaa palvelua kaikille, ei ihminen. Ei kannata edes täällä heittää tällaista.


Ei kaikille samaa palvelua tarjotakaan, vaan hyvää yksilöllistä palvelua, siihen ei kone pysty.
Täyttä höpöä tämä.

No eikä ole! Nyt vähän sitä kyynisyys-astetta alemmas siellä! 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #23 : Syyskuu 14, 2023, 15:35:53 »
On toki.

Toisten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten. Yhden kanssa toimii joku juttu paremmin kuin jonkun toisen kanssa, toisen kanssa sitten taas joku muu homma. Jonkun kanssa kemiat kohtaa paremmin kuin jonkun muun kanssa, joidenkin kanssa juttu luistaa liukkaasti muiden liukkauden asioiden ohella.

Kaikkien kanssa on ne omat, kivat spessujutut. Ja jos joku nyt aivan mulkuksi heittäytyisi, ei tarvitse enää uudestaan mun tykö tulla.

Mutta eikös se nyt ole ihan selvää, että mikäli jonkun kanssa on keskivertoa paljonkin mukavampaa, hän pääsee lempi-asiakas-kategoriaan. 
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #24 : Syyskuu 14, 2023, 18:23:16 »
Räyh! Tuun tunniksi tai puoleksi säheltään, koheltaan, burgeroimaan ja panemaan paskasti. Ainakin luonteeltani olen ystävällinen.

Mut saa vapaasti lisätä toptier VIP asiakaslistalle.  8)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #25 : Syyskuu 14, 2023, 19:54:16 »
Kyllä heitä löytyy. Toki noin yleisesti itse kohtelen kaikki asiakkaita samanarvoisesti, eli hyvin, mutta kuitenkin myös yksilöllisesti pyrkien löytämään juuri hänen nautinnon avaimet.

Päästäkseen mun lempiasiakkaaksi ei tarvitse tuoda kuuta taivaalta eikä mua hurmata titteleillä tai kalliilla lahjoilla. Se kuuluisa sydämen sivistys on tärkeintä sekä pilke silmäkulmassa. Parasta on, kun makkarista kuuluu naurua :)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #26 : Syyskuu 14, 2023, 21:16:17 »
Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta PTt on kyllä aina tarjonneet todella hyvää asiakaspalvelua ja läsnäoloa, pari kertaa ollu sellainen "noni, vaatteet toho, miten päi pannaa?", mut eipä oo tarvinnut mennä toiste.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2023, 23:01:56 »
Kyllä heilläkin varmasti mieltymyksensä on. Sen huomaa varsinkin silloin, jos on kuullut usealta hehkutusta jostain typystä, ja menet itsekin käymään huomaten, että ei tämä toiminut yhtään niinkuin niissä rapsoissa. Usein ollut ihan ok, mikä kertoo pt:n ammattitaidosta, mutta siinä kaikki. Hehkuttajien kanssa homma on ilmeisimmin toiminut paremmin.

Toisaalta, silloin kun on itsestä tehnyt mieli ja olenkin hehkuttanut jotakuta, niin en ole toisaalta mieltänyt itseäni mitenkään suosikiksi.

Eli eipä tuosta tiedä. Yhtä kryptisiä nuo maksulliset naiset on, mitä amatööritkin. Illuusiosta kuitenkin pitkälti kyse. Taitava pt osaa halutessaan antaa sen kuvan, että juuri sinä olet jotenkin erityinen. Mikäs siinä. Sitä tunnettahan sieltä haetaan. Joku voi sanoa menevänsä vaan pusseja tyhjentämään, mutta jos se olisi vain se, niin omalla kädellä se hoituu nopeasti ja halvalla.

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #28 : Syyskuu 15, 2023, 05:25:23 »
"juuri mietinkin sua",kun kyselee tapaamiseen aikaa tutulta PTlta... Itse suhtaudun vähän skeptisesti lauseeseen, vähäkuin rokkibändit kylvää lausetta "te ootte paras yleisö ikinä!"

Joiltain joskus jotain spessuu saanu,niin onko se markkinointikikka, vai olenko tosiaan "lempipokia",sitähän ei tarina kerro. :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #29 : Syyskuu 15, 2023, 07:35:01 »
Kyllä heitä löytyy. Toki noin yleisesti itse kohtelen kaikki asiakkaita samanarvoisesti, eli hyvin, mutta kuitenkin myös yksilöllisesti pyrkien löytämään juuri hänen nautinnon avaimet.

Päästäkseen mun lempiasiakkaaksi ei tarvitse tuoda kuuta taivaalta eikä mua hurmata titteleillä tai kalliilla lahjoilla. Se kuuluisa sydämen sivistys on tärkeintä sekä pilke silmäkulmassa. Parasta on, kun makkarista kuuluu naurua :)

No tämäpä! ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #30 : Syyskuu 15, 2023, 07:42:47 »
Itsellä on se mentaliteetti, että pyrin tapaamaan kaikki asiakkaat täydellä läsnäololla, lämmöllä, myötätunnosta ja sydämestä käsin, tuomitsematta, ihmisinä. Eikä siihen tarvita mitään näyttelemistä. On toiminut hyvin itselle ja ilmeisesti myös luonani vierailleille henkilöille.

Skeptikot ja kyynistyneet henkilöt nyt tietysti voivat sanoa tähän mitä lystäävät.

Ei tää kuitenkaan ole mikään perus-palveluammatti, vaan tässä mennään mun mielestä yleensä aika paljon pintaa syvemmälle, päästetään ihminen joskus hyvinkin lähelle muutoinkin kuin vain fyysisesti.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #31 : Syyskuu 15, 2023, 11:31:44 »
^ Tämä on nyt oma kantani asiaan mutta koska teen itsekin jonkin asteista ihmisläheistä työtä niin ymmärrän ajatuksesi hyvin...

Kaikki asiakkaathan eivät hae muuta kuin oman helpotuksensa mutta jotkut tarvitsevat myös muutakin kuin ruiskauksen.
Itse kun kuulun tuohon muutakin ryhmään niin silloin olen ja tulen omana itsenäni asiakkaaksi ja jos palveluntarjoajan kanssa ei jutut synkkaa ollenkaan jää tapaamisesta tyhjä olo...muutenkin kuin kiveksissä.

Siksi luulenkin että JOS asikas ja pt saavat jonkinasteinen kontaktin toisiinsa, muutenkin kuin fyysisen, niin myös silloin pt tulee muistamaan asiakkaan hyvällä myöhemminkin.

Toki kaikille asiakkaille antaa aina parhaansa tai ainakin pitäisi mutta jos oma työmoodi ei ole parhaimmillaan niin kyllä ne lempiasiakkaat on se mikä tekee pelastuksen päivään. Niin se vain menee ja sille ei minkään voi.

Näin ainakin itselläni on omien asiakkaitteni kanssa vaikken ihan samaa työtä teekään kuin mistä tässä puhutaan mutta jostain syystä se pintaa syvemmälle pääseminen voi olla se juttu mikä pitää työn mielekkäänä.

Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #32 : Syyskuu 15, 2023, 17:59:08 »
Eikö tää nyt aika selvä ole kuitenkin, jos kemiat kohtaa, niin tottakai palveluntarjoaja haluaa nähdä sen asiakkaan uudestaan versus sen kenen kanssa ne kemiat ei niin kohtaa.

Ei tässä ole mitään ihmeellistä...
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #33 : Syyskuu 16, 2023, 08:12:58 »
Mun vakkari oli ostanut mulle lahjan?!
Eikö tån pitäis mennä toisteppäin...

Ei ole äitivainaan pitämät käytöstapakurssit menneet ihan hukkaan

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #34 : Syyskuu 16, 2023, 08:54:43 »
Mulle on tarjottu niin iltapalaa kuin aamiaistakin ja ostettu puhtaat lakanat yhteistä yötä varten, vaikka pt:lla oli jo työpäivä siinä takana. Sotkettiin ne uudet lakanat kyllä sit ihan huolella ;D Suorastaan on ikävä tuota naista, mut kun korkkarit on naulassa, niin minkäs teet :-\

Toisen huippuvakkarin kanssa tuli vaihdettua meilejä ja ajatuksia siviilissäkin. Läheteltiin matkakuvia, kaikenlaista läppää yms. tapaamisten välillä ihan vain kun oli kiva viestitellä fiksun ja mukavan ihmisen kanssa. Mutta hänkin jo poistunut markkinoilta :-\

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #35 : Syyskuu 22, 2023, 00:15:45 »
Mä olen kyllä jokaisen huoran lempi asiakas..lompakko esiin, niin lempi oikein leiskuaa..
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Usva

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #36 : Lokakuu 12, 2023, 12:35:18 »
Kyllähän näitä löytyy. Lemppareita ei myöskään yhdistä mikään yhteinen piirre hyvää käytöstä, luotettavuutta ja kunnioitusta lukuunottamatta.

Ikähaarukka lemppareilla on ollut 25-70 vuotta. Ulkonäöllisesti laidasta laitaan tyyppejä. Tosin miun on helppo nähdä jotain kaunista jokaisessa ihmisessä. Toisten kanssa seksi on maagista, joidenkin kanssa keskinkertaista. Joka tapauksessa näiden asiakkaiden yhteydenotoista ilahdun joka kerta.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien lempiasiakkaat, onko heitä?
« Vastaus #37 : Lokakuu 12, 2023, 15:20:23 »
Mä olen kyllä jokaisen huoran lempi asiakas..lompakko esiin, niin lempi oikein leiskuaa..

Jep, jokunen soittelee/laittelee viikottain viestiä josko toisin vähän täpäkkää vastineeksi pimperosta.
Ja koska liha on heikko, niin aina sorrun vaikka muuta päätänkin.

Kait se sitten tarkoittaa lempiasiakasta...
I see what is right and approve, but I do what is wrong