^No juuri ja juuri 

Uutiset:
Ette voi väittää, etteikö mulla olisi vaatteita tässä päällä. Ette.No vähän ylipuettuna jopa, mutta kelpaa tähän ketjuun hyvin![]()

Venla








Foorumihierarkian huipulla

RobertLey








Foorumihierarkian huipulla
Hyvinkin paljon vaatteita päällä

Ei hitto. Rintsikathan on rikki!

Cick



Nauttii muiden arvostusta
Hyvinkin paljon vaatteita päällä