Jos ei olis kylmeneviä kelejä kulkisin ympäri vuoden hameissa. Onneks näitä voi käyttää aina töissä silti. 

Uutiset:
Jos ei olis kylmeneviä kelejä kulkisin ympäri vuoden hameissa. Onneks näitä voi käyttää aina töissä silti.Voin tulla lämmittämään, ettei paikat pääse kylmettymään
Jos ei olis kylmeneviä kelejä kulkisin ympäri vuoden hameissa. Onneks näitä voi käyttää aina töissä silti.
Näiden lettien kaa tuli kyl niin koulutyttö -fiilis, vaikka mun tekemiset on kaukana koulutyttöjen käytöksestä 😎✌️No nyt on taas niiiin nättiä
Näiden lettien kaa tuli kyl niin koulutyttö -fiilis, vaikka mun tekemiset on kaukana koulutyttöjen käytöksestä 😎✌️
Jos ei olis kylmeneviä kelejä kulkisin ympäri vuoden hameissa. Onneks näitä voi käyttää aina töissä silti.En ole koskaan ollut steikkareiden, korsettien ym. "näyttävämpien" asujen fani, vaan juuri tällaiset yksinkertaiset ja joidenkin mielestä arkiset asut iskee jotenkin kovempaa. Ei tee tuokaan asu poikkeusta tähän, hyvältä näyttää 😍
Olisko kellään kuvaa Freddyissä? 😍Täytyy myöntää että hyvä perseinen akka freddyissä aiheuttaa täysi mittaisen erektion.
Täytyy myöntää että hyvä perseinen akka freddyissä aiheuttaa täysi mittaisen erektion.
Näiden lettien kaa tuli kyl niin koulutyttö -fiilis, vaikka mun tekemiset on kaukana koulutyttöjen käytöksestä 😎✌️