Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Mahdollisimman pitkää palveluntarjoajaa?

<< < (4/7) > >>

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Elokuu 23, 2022, 00:43:37 ---En tiedä, millaisia palveluita tarkkaan ottaen haet, mutta naapurin strip-osiossa säännöllisesti ilmoitteleva prinsessa Doris on ilman korkojakin yli 180cm, koroilla yli kaksi metrinen. Kaunis, näyttävä, ennakkoluuloton ja kaikinpuolin mukava tyttö. Tiettyä kivaa ja kiehtovaa karismaakin löytyy. Ei tissimiehille, mutta säärimiehille kyllä (hassua kyllä, mutta sääret näyttävät olevan ainakin kilometrin mittaiset, vaikka tyttö itse jääkin sinne 180 ja 200cm välille  ;D). Tarjoaa myös jotain dominointi -juttuja.

--- Lainaus päättyy ---

Doriksella näyttääkin olevan juuri tänään ilmoitus aktiivisena.

Footsteri:

--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Elokuu 23, 2022, 17:31:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Elokuu 23, 2022, 00:43:37 ---En tiedä, millaisia palveluita tarkkaan ottaen haet, mutta naapurin strip-osiossa säännöllisesti ilmoitteleva prinsessa Doris on ilman korkojakin yli 180cm, koroilla yli kaksi metrinen. Kaunis, näyttävä, ennakkoluuloton ja kaikinpuolin mukava tyttö. Tiettyä kivaa ja kiehtovaa karismaakin löytyy. Ei tissimiehille, mutta säärimiehille kyllä (hassua kyllä, mutta sääret näyttävät olevan ainakin kilometrin mittaiset, vaikka tyttö itse jääkin sinne 180 ja 200cm välille  ;D). Tarjoaa myös jotain dominointi -juttuja.

--- Lainaus päättyy ---

Doriksella näyttääkin olevan juuri tänään ilmoitus aktiivisena.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäpäs vaikuttaa erittäin tutustumisen arvoiselta tapaukselta! Kiitos todella hyvästä vinkistä! :drinking:

Footsteri:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Elokuu 23, 2022, 01:20:47 ---Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Nams! Kuulostais erittäin hyvältä! :inlove:

Hei huippua muuten jos tiedät jonkun tuohon kokoskaalaan mätsäävän pitkän naisen, niin ilmoittaisitko mulle vaikka yv:llä? ;) Saa toki tähän ketjuunkin vinkata.

Vieras1847:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Elokuu 23, 2022, 01:20:47 ---Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.

--- Lainaus päättyy ---
No ei nyt sentään. Pituutta on 177cm ja kengän koko 42-43 riippuen valmistajasta.

Footsteri:

--- Lainaus käyttäjältä: jasminh - Elokuu 26, 2022, 17:31:18 ---

--- Lainaus päättyy ---
No ei nyt sentään. Pituutta on 177cm ja kengän koko 42-43 riippuen valmistajasta.

--- Lainaus päättyy ---
Mmm..Sulla on kyllä yhdet seksikkäimmistä jaloista, mitä olen nähnyt. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta