Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Mahdollisimman pitkää palveluntarjoajaa?

<< < (3/7) > >>

Vieras0395:
Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.

teme696:
Pitkät slaavilaiset hupakot.  :inlove:  :behind:

Julia:
Mä yllän korkeimmilla korkkareillani sellaiseen 195cm korkeuteen. Kengän koko on 41, ei ihan toki 45-46.

Vieras0370:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Elokuu 23, 2022, 01:20:47 ---Anteeksi kun kysyn tai siis totean. Isoilla pitkillä naisilla on sitten jalan koko jotan 45-46 jos viette korkkareta lahjaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole todellakaan. Useimmilla 40-42 jos pituutta 175-180 cm. Ja eikös tuo asia selviä ihan kysymällä?

Sanna Hunajaa olin mikäkin tulossa suosittelemaan. Säärimiehenä pitkät ja näyttävät naiset ovat minulle parhainta silmänruokaa. Lyhytjalkaiset emännät ei oikein sytytä, sori siitä.

sannahunaja:
Juu, täältä tosiaan löytyy jonkin verran pituutta, ja niillä korkkareilla tietty vielä enemmän ;) Kiitokset vain minua hyvällä muistaneille :-*

Eipä ole minunkaan jalkani kuin "vain" kokoa 41. Tosin riippuu taas vähän mallista, pari viikkoa sitten ostamissani kengissä menikin koko 40. Mut sanotaan silti varmuuden vuoksi 41, niin ei ole ainakaan liian pieni. Hivenen väljiin korkkareihin kun voi laittaa esim. silikonityynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta