Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amazing sofia domina  (Luettu 2949 kertaa)

Poissa Kinkyslaveboy69

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Amazing sofia domina
« : Elokuu 17, 2022, 13:01:19 »
Mihin kadonnut amazing sofia viimeisin ilmoitus ollut Toukukuussa/2022

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amazing sofia domina
« Vastaus #1 : Elokuu 17, 2022, 14:19:22 »
Näin aiheen vierestä, mutta kuitenkin asiaan liittyen: niillä kiinnostavilla palveluntarjoajilla kannattaa käydä silloin, kun heillä on niitä aktiivisia ilmoituksia. Tälläkin alalla ihmiset vaihtavat alaa, lomailevat syystä tai toisesta, jossakin vaiheessa lopettavat kokonaan. Jos itsellä on palveluntarjoajan yhteystiedot, on varmempaa kysyä häneltä itseltään, onko hän vielä alalla. Toki haaveilijat ovat oma lukunsa, kyllähän jotkut selailevat ilmoituksia ja tietävät keikkapaikkakuntia myöten palveluntarjoajien liikkeet, mutta eivät koskaan käy näitä tapaamassa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amazing sofia domina
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2022, 00:51:44 »
Sofia on välillä aktiivisempi, välillä pidemmillä tauoilla. Elämme luottamuksessa ja toivossa, että tämä pitkän linjan ammattilainen sieltä taas jossain vaiheessa aktivoituu (kunnes taas katoaa jälleen).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amazing sofia domina
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2022, 18:01:20 »
Täytyy sanoa että matssonnin ja minun (ja varmasti monen muun) pettymykseksi Sofia ei ole vieläkään aktivoitunut. Odottavan aika alkaa olla pitkä.

Pupu7000 olet kyllä ihan oikeassa.
You and me, part-time lovers

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amazing sofia domina
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2022, 15:15:54 »
Täytyy sanoa että matssonnin ja minun (ja varmasti monen muun) pettymykseksi Sofia ei ole vieläkään aktivoitunut. Odottavan aika alkaa olla pitkä.

Pupu7000 olet kyllä ihan oikeassa.

Kyllä, odotus on kova ja malttamaton. Mutta ei heitetä toivoa vielä. Eräs tälläkin saitilla vaikuttava neiti, jota olin useamman kerran koettanut tavata onnistumatta siinä ennen hänen lopettamistaan, teki taannoin paluun oltuaan lähes vuoden poissa. Ja taas on kaikki mahdollista  :headbang:. Samoin talvella 20 tuttu vakkari ulkomailla jäi kahdeksi vuodeksi tavoittamattomiin, kun korona esti matkustamisen, mutta niin taas viime keväänä jatkettiin siitä mihin yli kaksi vuotta aiemmin jäätiin, kun taas pääsi liikkumaan.

Joten eletään edelleen toivossa, että Sofiakin vielä paluun tekee. Hän oli niitä tyttöjä, joista on vaikea kuvitella, että jättäisi alaa lopullisesti koskaan. Homma oli hänellä niin verissä ja hän oli näissä hommissa kuin kala vedessä, omassa elementissään. Nämä hommat olivat jotenkin osa hänen identiteettiään, se ei ollut hänelle pelkkä työ. Jossain vaiheessa veri vetää taas alalle, ei hän malta pysyä poissa. Olen varma, että kyllä hän vielä joskus alalle ilmestyy jossakin päin ja jossakin kategoriassa. Toivottavasti minulla on antenni suunnattuna oikeaan suuntaan silloin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.