Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajan näkeminen tapaamisella  (Luettu 2341 kertaa)

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Ajan näkeminen tapaamisella
« : Heinäkuu 28, 2022, 10:44:36 »
Olenko ainoa, joka haluaisi nähdä helposti, paljonko maksettua aikaa on jäljellä?
Vaikka otan yleensä reilusti aikaa (1-2h), silti joskus häiritsee, että ei ole isoa kelloa seinällä tai yöpöydällä, josta näkisi yhdellä vilkaisulla tilanteen :).


Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2022, 11:31:36 »
Et ole. Otin asian esille jo vuosia sitten SW:lla ja tuolloin se aiheutti suurta hilpeyttä ja ivaa allekirjoittanutta kohtaan. Edelleenkin olen asiasta samaa mieltä,että kello olisi hyvä asiakkaankin nähdä.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2022, 13:04:57 »
Aika monella ainaskin itse tapaamillani on ollut kyllä jokin ajanmittaus väline näkösällä mikä on kyllä hyvä juttu. Muutoin olen ihan rohkeasti uskaltanut kysyä että paljonko aikaa jäljellä, siis ihan yhtä rohkeasti kuin olen uskaltanut ottaa kalsaritkin pois jalasta!

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2022, 13:08:08 »
Tuskinpa nyt kukaan kellokortin kanssa toimii. Tai ainakaan tunnusta. Mutta joo sillai ihan mielenkiintoinen nosto. Sitte taas miten se aika määritellään. Suihkussa käynti,varsinkin jälkeen,onko "työaikaa" vai ei? Eikä nyt kategorisoida ett kummasta kyse,PT vai turska.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2022, 13:23:40 »
Sitte taas miten se aika määritellään. Suihkussa käynti,varsinkin jälkeen,onko "työaikaa" vai ei? Eikä nyt kategorisoida ett kummasta kyse,PT vai turska.
Mulle on ihan OK että pitää keretä määritellyssä ajassa sisään ja ulos, pesuineen ja panoineen päivineen.
Tiedän että esipesuun menee n. 5min ja loppupesuun 10min, olen budjetoinut ne, mutta en tykkää siitä, että en tiedä paljonko aikaa vielä on.
Minusta olisi reilua että lyödään 2h ajastin käyntiin kun astun ovesta sisään, ja sitten minulla on suora näköyhteys ajastimeen koko tapaamisen ajan, pl. suihku.
Ajoittainen kysyminen "paljonkohan meillä on vielä aikaa", ei ole erityisen kivaa :/.




Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2022, 13:34:33 »
Mulla on yöpöydällä kello. Toki se ei ole mikään iso eikä siitä näe aikaa yhtä helposti kuin esim seinäkellosta. Tarviskohan semmonen hankkia.🤔 Toisaalta kukaan ei ole koskaan kysynyt paljonko on aikaa jäljellä, eli ehkä se on ihan riittävä. 😊 Ja tuohon suihkuasiaan, niin ainakin omalla kohdalla se kuluttaa myös varattua aikaa. Eli aika alkaa kun astuu ovesta sisään ja ulkona olis hyvä olla sen ajan päättyessä. 😊 Toki jos olen itse jumahtanut hölisemään ja aika menee sen vuoksi vähän yli niin ei se vaarallista ole! 😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2022, 14:28:20 »
Mulla on yöpöydällä kello. Toki se ei ole mikään iso eikä siitä näe aikaa yhtä helposti kuin esim seinäkellosta. Tarviskohan semmonen hankkia.🤔 Toisaalta kukaan ei ole koskaan kysynyt paljonko on aikaa jäljellä, eli ehkä se on ihan riittävä. 😊 Ja tuohon suihkuasiaan, niin ainakin omalla kohdalla se kuluttaa myös varattua aikaa. Eli aika alkaa kun astuu ovesta sisään ja ulkona olis hyvä olla sen ajan päättyessä. 😊 Toki jos olen itse jumahtanut hölisemään ja aika menee sen vuoksi vähän yli niin ei se vaarallista ole! 😅
Niin mutta jos oletkin outcallina. Onko se myös "työaikaa"? Tottakai miehenä itse tarjoan mahdollisuuden käydä PTn  suihkussa jälkeenkin ilman mukinoita,ettei täältä kadulle likaisena tarvii lähteä. Incallina joo se aika määre on tiukempi itsellekin. Ja ymmärrettävämpi. Toisen nurkissa,ku seuraava jo painaa kulman takana...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2022, 15:07:32 »
Olen ratkaissut tämän ja pidän ”äly”kelloa ranteessa homman ajan.
Sieltä voi välillä katsoa paljonko aikaa jäljellä, päivän kuumat uutiset, tekstailla kavereiden kanssa ja soitella vaimolle että laittaa saunan päälle ja lämmittää ruuan.
Joskus erehtynyt sykettä katsomaan jotta saa maximit pidettyä hyvänä ja treenin suoritettua mahdollisimman täydellisenä  :weightlifting:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #8 : Heinäkuu 28, 2022, 15:13:59 »
Sitte taas miten se aika määritellään. Suihkussa käynti,varsinkin jälkeen,onko "työaikaa" vai ei? Eikä nyt kategorisoida ett kummasta kyse,PT vai turska.
Mulle on ihan OK että pitää keretä määritellyssä ajassa sisään ja ulos, pesuineen ja panoineen päivineen.
Tiedän että esipesuun menee n. 5min ja loppupesuun 10min, olen budjetoinut ne, mutta en tykkää siitä, että en tiedä paljonko aikaa vielä on.
Minusta olisi reilua että lyödään 2h ajastin käyntiin kun astun ovesta sisään, ja sitten minulla on suora näköyhteys ajastimeen koko tapaamisen ajan, pl. suihku.
Ajoittainen kysyminen "paljonkohan meillä on vielä aikaa", ei ole erityisen kivaa :/.
Juurikin näin. Fiiliksen tappaja numero 1.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #9 : Heinäkuu 28, 2022, 15:17:09 »
Mulla on yöpöydällä kello. Toki se ei ole mikään iso eikä siitä näe aikaa yhtä helposti kuin esim seinäkellosta. Tarviskohan semmonen hankkia.🤔 Toisaalta kukaan ei ole koskaan kysynyt paljonko on aikaa jäljellä, eli ehkä se on ihan riittävä. 😊 Ja tuohon suihkuasiaan, niin ainakin omalla kohdalla se kuluttaa myös varattua aikaa. Eli aika alkaa kun astuu ovesta sisään ja ulkona olis hyvä olla sen ajan päättyessä. 😊 Toki jos olen itse jumahtanut hölisemään ja aika menee sen vuoksi vähän yli niin ei se vaarallista ole! 😅
Niin mutta jos oletkin outcallina. Onko se myös "työaikaa"? Tottakai miehenä itse tarjoan mahdollisuuden käydä PTn  suihkussa jälkeenkin ilman mukinoita,ettei täältä kadulle likaisena tarvii lähteä. Incallina joo se aika määre on tiukempi itsellekin. Ja ymmärrettävämpi. Toisen nurkissa,ku seuraava jo painaa kulman takana...
Aivan joo en tuota outcallia ajatellutkaan kun en tee sitä ollenkaan.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #10 : Heinäkuu 28, 2022, 15:21:16 »
Tässä mitään kelloja tarvita, kun laulaa tapaamisen läpi. Perushitit ovat sellaista 3-4 minuuttia ja tuntiin niitä mahtuu välispiikkeineen tusinan verran. "Tää on hulluuden... hgnnnhjumalaaauta... highway. Jahas tämä lähteekin munien pesulle. Kiitos, kulta!" Toki suu täynnä pillua joutuu vaan hyräilemään, mutta kyllä sekin toimii. :headphones:

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #11 : Heinäkuu 28, 2022, 15:24:07 »
Olen ratkaissut tämän ja pidän ”äly”kelloa ranteessa homman ajan.
Sieltä voi välillä katsoa paljonko aikaa jäljellä, päivän kuumat uutiset, tekstailla kavereiden kanssa ja soitella vaimolle että laittaa saunan päälle ja lämmittää ruuan.
Joskus erehtynyt sykettä katsomaan jotta saa maximit pidettyä hyvänä ja treenin suoritettua mahdollisimman täydellisenä  :weightlifting:


Mulla ihan sama homma, varsinkin takaapäin pannessa voi toisen huomaamatta vilkuilla kelloa ;D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #12 : Heinäkuu 28, 2022, 15:28:35 »
Itse olen ajatellut, että hupakko hoitaa kellotuksen, enkä ole sitä sen enempää miettinyt  :drinking:

Myöskään maksuseksissä en näe mitään ongelmaa kysyä, paljonko on aikaa jäljellä. Siitähän tässä maksetaan.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #13 : Heinäkuu 28, 2022, 16:17:20 »
Mulla on yöpöydällä kello. Toki se ei ole mikään iso eikä siitä näe aikaa yhtä helposti kuin esim seinäkellosta. Tarviskohan semmonen hankkia.🤔 Toisaalta kukaan ei ole koskaan kysynyt paljonko on aikaa jäljellä, eli ehkä se on ihan riittävä. 😊 Ja tuohon suihkuasiaan, niin ainakin omalla kohdalla se kuluttaa myös varattua aikaa. Eli aika alkaa kun astuu ovesta sisään ja ulkona olis hyvä olla sen ajan päättyessä. 😊 Toki jos olen itse jumahtanut hölisemään ja aika menee sen vuoksi vähän yli niin ei se vaarallista ole! 😅
Niin mutta jos oletkin outcallina. Onko se myös "työaikaa"? Tottakai miehenä itse tarjoan mahdollisuuden käydä PTn  suihkussa jälkeenkin ilman mukinoita,ettei täältä ulos likaisena tarvii lähteä. Incallina joo se aika määre on tiukempi itsellekin. Ja ymmärrettävämpi. Toisen nurkissa,ku seuraava jo painaa kulman takana...
Aivan joo en tuota outcallia ajatellutkaan kun en tee sitä ollenkaan.

Siin mielessä ois kiva kuulla outcall-hupakoiden kommenttei.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #14 : Heinäkuu 28, 2022, 16:26:07 »
^Jos asiakas haluaa paukuttaa koko maksetun tunnin niin sitten se paukuttaa ja poistun paikalta ajan päätyttyä hikisenä ja saaneen näköisenä. Jos taas aikaa jää niin lopuksi voi ottaa vaikka yhteissuihkun tmv. Mutta en siis oleta, että aikaan sisältyisi mun loppusiistiytyminen. En myöskään oleta, että aikaan sisältyy mun alkusuihku jos tulen paikalle jostain niin etten ole ehtinyt peseytyä kotona. Eli mun suihkuttelut ei ole maksettua aikaa. Oletuksena toki, että silloin olen yksin suihkussa 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #15 : Heinäkuu 28, 2022, 16:34:03 »
^Jos asiakas haluaa paukuttaa koko maksetun tunnin niin sitten se paukuttaa ja poistun paikalta ajan päätyttyä hikisenä ja saaneen näköisenä. Jos taas aikaa jää niin lopuksi voi ottaa vaikka yhteissuihkun tmv. Mutta en siis oleta, että aikaan sisältyisi mun loppusiistiytyminen. En myöskään oleta, että aikaan sisältyy mun alkusuihku jos tulen paikalle jostain niin etten ole ehtinyt peseytyä kotona. Eli mun suihkuttelut ei ole maksettua aikaa. Oletuksena toki, että silloin olen yksin suihkussa 😉
No niin eka kommentti,ja meni niin kuin itsekin ainakin ajattelin. Ei tarvii olla kuluttajaliittoon yhteydessä,ett hupakko ois velottanu väärin perustein :D Tottakai jokaisella on oma tapansa nähdä asia...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajan näkeminen tapaamisella
« Vastaus #16 : Heinäkuu 28, 2022, 23:40:53 »
Itse olen ajatellut, että hupakko hoitaa kellotuksen, enkä ole sitä sen enempää miettinyt  :drinking:

Myöskään maksuseksissä en näe mitään ongelmaa kysyä, paljonko on aikaa jäljellä. Siitähän tässä maksetaan.

Tämä  :inlove: Ja näin myös omalla kohdalla toteutuu, että pidän kyllä huolen ajan kulumisesta. Asiakkaan, ja itsenikin, toivon että voidaan vaan ottaa kaikki irti tapaamisesta :) Tuntuisi hassulta joutua sanomaan jollekin, että 4 minuuttia aikaa vielä jäljellä. Varaan tapaamiset aina niin, että jos vähän ylittyy niin sit vähän ylittyy. Nautinto on se pääasia.