Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TS Ashanti  (Luettu 2757 kertaa)

Poissa vulvaboy

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
TS Ashanti
« : Heinäkuu 27, 2022, 15:59:48 »
Kävin taas pitkästä aikaa kokeilemassa Transua. Valitsin Ashantin vaikka tiesin että kuvat ei voi pitää paikkaansa enkä sellaista melaa hanuriin edes halua.
Lähetin whatsupissa viestin ja tehtiin myös viedopuhelu ja oikein hyvän näköinen musta transu siellä oli.
Voin kyllä suositella häntä, erittäin kiihkeä sekä kaunis tapaus. Siinä kyllä miestä vietiin kaikissa asennoissa ja kyrpää tuli niin että silmissä musteni + että hän tykkää suudella sekä kosketella ja kuiskata tuhmia korvaan. Kalu n.18-19cm, ei ollut mittanauhaa mukana mutta omaa 16cm suurempi. Hänellä ei ollut erektion kanssa ongelmia, minulle olisi riittänyt yksi kerta mutta hän suorastaan vaati nussia mun persettä vielä kerran. Sain varmaan elämäni kovimman orgasmin hänen kanssa, tyttö tietää kyllä miten miestä nussitaan :) Muistutti hieman Kimoraa jonka myös olen tavannut ja voin myös suositella.
Hyvä Englanti sekä erittäin mukava.

Ulkona oli ihan kiva ilma



Poissa Bibtm89

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: TS Ashanti
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2022, 18:32:14 »
Kiitoksia rapsasta!
Saattaapa olla,että käväsen huomenna. Minkäslaiset taksat tytöllä oli? Jos tätä saa kysyä täällä?

Poissa vulvaboy

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: TS Ashanti
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2022, 22:02:57 »
150/250

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: TS Ashanti
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2022, 16:15:42 »
Huh huh kovaa menoa! Hyvä rapsa!
Harmi kun pitää tuollaisia feikkikuvia käyttää jos omastakin takaa on iso peli vielä.
Saitko siis mimmiltä kahdet mällit? Sopiiko kysyä oliko paljaalla? Ilmoituksesta sai sellaisen vaikutelman, et sitä olis tarjolla

Poissa vulvaboy

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: TS Ashanti
« Vastaus #4 : Elokuu 02, 2022, 13:35:00 »
On jo lähtenyt Helsingistä. Itse tulin 2 kertaa, ihan ilman käsiä vielä mikä oli aivan mahtava kokemus. En halua paljaalla enkä spermaa minnekkään, hän heitti lastit kondoomiin.