Onkos kukaan käynyt tapaamassa? Anaali olisi +50€
Uutiset:
								Coolioinglesias

Piristää muiden päivää

Hei, ihmiset. Mistä te etsitte palvelun tarjoajan profiileja? Mitkä asiat teillä vaikuttaa ostopäätökseen. Kysyn, koska olen aloittelemassa hommia, eikä minulla ole vielä missään ilmoitusta tai profiilia
								jakota46

Kelpo kaveri
						Mikä muuten on tuo naapurisivu, josta toinen teistä puhui?
								Flier

Kelpo kaveri

. Siitä päästiin ehkä aktin parhaimpaan osaan kun Bia kontillaan otti suihin samalla kun itse seisoin sängyn laidalla. Takaraivoista painaen sain deeptroath-hoitoa joka tuntui todella kivalta, välillä toisella kädellä pakaroita puristellen. Tästä kaikkien suosimaan doggyyn, oli oikein kiva panna takaapäin puristellen samalla pakaroita Bian hyväillessä samalla kiveksiä. Valitettavasti kahden patjan sänky oli mielestäni surkea, doggyssä paino jakautui liikaa oikealle jalalle ja jalka meni tästä syystä hapoille, vaikutti loppusuoritukseeni negatiivisesti. Peppuseksiin ei päästy, Bia otti lopussa vielä suihin ja runkkasi finaaliin. 
								naut1skelija

Nauttii muiden arvostusta

Flier

Kelpo kaveri

Köljörinta

Kelpo kaveri
						PS. Mielestäni vielä mainitsemisen arvoinen seikka. Bian huulet olivat kivan pehmeät ja hänen kanssaan oli todella kiva suudella (sisältyi tunnin aikaan). Omasta mielestäni suuteleminen seksin aikana on erittäin nautinnollista / kiihottavaa.
								Flier

Kelpo kaveri

Köljörinta

Kelpo kaveri
						Kyllä niihin mielestäni jotain täytettä on laitettu, kiinteämmät kuin normirinnat mutta onneksi ei 'ylitäytetyt' , vaan jättänyt normikokoisiksi mikä iso plussa.
Itsekään en tykkää silikonirinnoista pidä, nämä menetteli ja oli ihan kiva puristella. Kuvassa missä Bia:lla verkkoasu, nämä leikkausjäljet taitavatkin näkyä.
								Petteri987

Kelpo kaveri

Bia669

Kelpo kaveri