Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vantaa gangbang  (Luettu 6553 kertaa)

Poissa Pete87

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vantaa gangbang
« : Heinäkuu 09, 2022, 15:26:54 »
Hei, st-sivustolla ilmoitus gangbangiä tekevällä naisella. 32v. kurvikkaan näköinen tummahiuksinen nainen vantaalta. Saisiko täältä porukan kasaan? Ei ole ennen tullut kokeiltua monen ukon kanssa samaa naista.

Mites foorumin naiset, kuinka moni teistä syttyisi ryhmä/gang puuhista?

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2022, 15:29:09 kirjoittanut Pete87 »

Poissa Panutee

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #1 : Heinäkuu 09, 2022, 18:18:26 »
Pitääpäs vilkaista ilmo

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #2 : Heinäkuu 09, 2022, 23:57:05 »
Näillä täällä kootuilla ryhmäseksijutuilla on surullisen kuuluisa historia ja sitäkin surullisempi onnistumisprosentti. Innokkaita löytyy aina viestien perusteella jonoksi asti, ja sitten pari päivää myöhemmin löytyy ne pari viestiä joissa todetaan, että kukaan ei tullut paikalle. Eli ns ghostaus/oharit/viestittäjät olivat kenties runkk-areja

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2022, 00:22:19 »
OT

Gangbang ei oo mun juttu.

Mutta kyseisen neidon olen tavannut ja erittäin todennäköisesti tulen myös tulevaisuudessa tapaamaan kahden keskeisessä maksullisen seksin tuokiossa.
 
Eli henk. kohtaisesti suosittelen ko. neidon palveluita. Jos se nyt ketään kiinnostaa.

Poissa Hemmohki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #4 : Heinäkuu 11, 2022, 16:45:44 »
Itse lähtisin mielelläni ainakin katsomaan moista. Jos joku järkkää niin voisin kyllä osallistua

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2022, 17:04:03 »
Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
Äkkiä vain uutta kullia tilalle ennen kuin pimppi tai peppu edes kunnolla sulkeutuu.  ;D
Yksi nuori tyttö jota välillä ryhmämme panee squirtaa aina kun hän saa orkun.
Kaveri sanoi kerran kun oltiin kerran taas pantu yhtä meidän nuorta vakio tyttöä 3h putkeen joka paikkaan,
ja tyttö lähti tärisevin jaloin ja suurella hymyllä suihkuun että: Mä en ole ajatellut seksiä varttiin. Onkohan se jotain vakavaa? :D

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 786
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #6 : Heinäkuu 11, 2022, 19:38:14 »
Itse kans ko.naisen tavanneena jotenkin vaikea uskoa miten hänen paikat tulis kestämään jos on useampi rynkyttämässä. Mut on kyll kahden kesken aivan huippu,kuten ilmoituksessa kertoo,kiireettömästä seksistä.hinta-laatusuhde kohtaa. Kiva pikku Lolita.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Lenkomies

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #7 : Heinäkuu 11, 2022, 22:54:51 »
Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
Äkkiä vain uutta kullia tilalle ennen kuin pimppi tai peppu edes kunnolla sulkeutuu.  ;D
Yksi nuori tyttö jota välillä ryhmämme panee squirtaa aina kun hän saa orkun.
Kaveri sanoi kerran kun oltiin kerran taas pantu yhtä meidän nuorta vakio tyttöä 3h putkeen joka paikkaan,
ja tyttö lähti tärisevin jaloin ja suurella hymyllä suihkuun että: Mä en ole ajatellut seksiä varttiin. Onkohan se jotain vakavaa? :D

Lotta?

Poissa DickH

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2022, 00:40:11 »
Hyvin järjestetty gangbang kyllä kiinnostaisi. Jos tästä jotain tulee jonkun aktiivisen toimesta, niin täällä olisi yksi osallistuja.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2022, 20:33:33 »
Monta kertaa ja monta vuotta jo osallistunut. Aika kiihottavaa kun nainen pyytää lisää miehiä jonossa panemaan jopa tuplanakin.
Äkkiä vain uutta kullia tilalle ennen kuin pimppi tai peppu edes kunnolla sulkeutuu.  ;D
Yksi nuori tyttö jota välillä ryhmämme panee squirtaa aina kun hän saa orkun.
Kaveri sanoi kerran kun oltiin kerran taas pantu yhtä meidän nuorta vakio tyttöä 3h putkeen joka paikkaan,
ja tyttö lähti tärisevin jaloin ja suurella hymyllä suihkuun että: Mä en ole ajatellut seksiä varttiin. Onkohan se jotain vakavaa? :D

Lotta?

Joo... eka on Lotta. Se seuraava nuori Suomalainen tyttö jota mainitsen EI ollut Lotta

Poissa Jarna Kuiva

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2022, 12:19:34 »
Geebeehommat kiinnostelee. Lähteekö joku mukaan kokeilemaan mimmiä?

Poissa Hiili

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2022, 20:38:05 »
Lotta kuulemma järjestää hyvät sessiot..

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa gangbang
« Vastaus #12 : Heinäkuu 16, 2022, 17:53:40 »
Lotta kuulemma järjestää hyvät sessiot..

Juu, niin tekee. Oikein nuori ja kiva hiukan pyöreä naapurityttömäinen neiti.