Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Prostitoidut ja kolmen kimppa  (Luettu 2970 kertaa)

Poissa turfin40

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Prostitoidut ja kolmen kimppa
« : Heinäkuu 05, 2022, 21:42:21 »
Hei,

Osaako joku kertoa miksi ammattilaisia ei kiinnosta kolmen kimppa (MFF). Olemme hakeneet maksullista kolmen kimppaan, mutta valtaosa ei vastaa mitään ja loput vastaavat kielteisesti (kiitos siitä) selityksellä, että 'ei tee pareja' :( Onko näistä niin huonoja kokemuksia vai liikaa vaivaa vai mitä? Miten asiaa kannattaisi lähestyä?

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2022, 01:09:06 »
Voisiko olla, ettei kiinnosta naisten välinen seksi? Tai huonoja kokemuksia.

Itse teen mielelläni kolmen kimppoja. Kannattaa lähestyä kertomalla hieman, millaisia juttuja haluatte tapaamiseen sisällyttää. Hyväksykää myös, että hinta on parille korkeampi.

PS. Prostituoitu särähtää korvaan, me on suurin osa valittu tää ammatti itse ja ollaan seksityöntekijöitä, palveluntarjoajia tai jotain muuta neutraalia. Kiitos. Ja onnea kans etsintään.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2022, 06:27:08 »
Minulle tulee ihmeen paljon kyselyitä voisiko ottaa vaimon/tyttöystävän mukaan, kieltäydyn kyllä aina kohteliaasti. Naiset on kivoja ja ihania kavereina, mutta seksi noiden omituisten otusten kanssa ei tunnu omalta jutulta edes rahasta. Lähtökohtaisesti en myöskään tykkää ajatuksesta, että asunnossani on samaan aikaan kaksi minulle vierasta henkilöä, edes miesparia.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2022, 07:24:32 »
Monella varmaan herättää varovaisuutta juuri tuo Ninan mainitsema aspekti että olisi kaksi vierasta henkilöä paikalla. Olen joskus saanut kyselyjä tällaisille kotikäynneille ja niistä kieltäytynyt. Mielelläni panen kyllä naisia mutta riski on ollut liin suuri, vaikken hento ja avuton olekaan hätätilanteessa.
Incallina, niin että viereisessä huoneessa on kaksi sehveriä, tekisin oikein mielelläni kimppatapaamisia 😘
Eläköitynyt

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2022, 07:34:04 »

Incallina, niin että viereisessä huoneessa on kaksi sehveriä, tekisin oikein mielelläni kimppatapaamisia 😘
Minun Kaukasialainen taas tykkää erityisesti naispuolista rapsuttajista, niin ei olisi varmaan apua hänestäkään ;D

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2022, 18:03:47 »
Ainakin itse kieltäydyn kimpoista mm. Ninan mainitseman turvallisuusriskin vuoksi... Mutta myös siksi että olen hetero, eikä mulla ole naisiin kohdistuvia haluja. Enkä halua tarjota sellaista palvelua, jonka aikana mun naamasta näkis, et nyt ei ole kivaa. Naiset on kavereina ihan jees, mut samaan sänkyyn ei oo asiaa :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa turfin40

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2022, 10:36:49 »
Kiitos kaikille hyvistä vastauksista :D

Toki on ymmärrettävä ja selvä syy, että ei naiset kiinnosta siinä mielessä lainkaan. Ehkä olisi pitänyt asiaa kuvatessa korostaa, että tarkoitusperä oli enempi hyväily yms. F2F kuin varsinaisesti HC seksi naisten kesken. Minulle ei tuo turvallisuusaspekti pälkähtänyt päähän lainkaan. Naivisti ajattelin, että sehän on vain enempi turvallista kun mukana on nainen. Kun asiaa miettii niin voihan sitä olla sekopäinen pariskunta ja sitten 2 vs. 1 tilanne :(. Itse ajattelin, että juontaisiko asia noista huonoista kokemuksista. Varmasti yleinen fantasia, mutta todellisuus voikin sitten tuntua erilaiselta ja jos ei ole sovittuna mitä sitten tehdään niin voipi tulla erilaista aksonia kun mustasukkaisuus nostaa päätään.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2022, 10:41:58 »
Jenkkilästähän löytyy useampi kidnappaaja-raiskaaja pariskunta.

Ei näin tasa-arvon aikakaudella kannata olettaa naiseuden merkitsevän mitään kun nainen saattaa kevyesti nostaa miestä enemmän penkistä 😉
Eläköitynyt

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2022, 11:30:56 »
Onko maksullisen seuralaisen osallistuminen se "the" juttu jota haetaan vai ylipäätään nainen kolmanneksi? Äkkiseltään tulisi mieleen XU tai AS josta hyvin todennäköisesti voisi löytyä nais seuraa pariskunnalle.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa turfin40

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prostitoidut ja kolmen kimppa
« Vastaus #9 : Heinäkuu 07, 2022, 23:58:06 »
Onko maksullisen seuralaisen osallistuminen se "the" juttu jota haetaan vai ylipäätään nainen kolmanneksi? Äkkiseltään tulisi mieleen XU tai AS josta hyvin todennäköisesti voisi löytyä nais seuraa pariskunnalle.

Maksullinen ei ole sinäänsä se juttu, mutta olemme tähän päätymässä muutamasta syystä jotka pitkälti perustuvat oletuksiin: 1. Palveluntarjoajan kanssa tästä voi tehdä reilusti oman fantasian toteutuksen (kunhan sisältö sopii myös hänelle) 2. Koska tämä on eka kerta niin voi käydäkin niin, että emme haluakaan edetä tai ehkä downgrademme hiukan sisältöä kun törmäämme rajoihin. Tällöin tuskin palveluntarjoaja aivan kauheasti pettyy, kun kuitenkin saa sovitun korvauksen (no harm, no foul), 3. Vähemmän stressiä ja suorituspaineita :weightlifting:, 4. Oletetusti helpompi löytää henkilö, joka on kaunis ja molempien makuun ja 5. luottamuksellisuus.

Täytyy tutustua tuohon XU Suomeen. Hyvä vinkki ainakin myöhempää ajatellen.