Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mustasukkainen palveluntarjoajasta  (Luettu 7540 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« : Syyskuu 20, 2019, 12:47:22 »
Yllättävän usein joku asiakas kyselee onko ollut ennen häntä ketään ja tuleeko myöhemmin muita asiakkaita.
Joitakin miehiä tämä tieto kiihottaa. Varsinkin jos kyse cuckoldista tykkäävästä.
Mutta ne muut, sen jälkeen kun tajusin yhden vakkarin olevan hyvin mustasukkainen muista jälkeensä tulevista, olen suhtautunut melko nihkeesti näihin kyselyihin.
En halua vastata edes sillä tavalla mitä aiemmin eli: ”Onhan niitä.”

Se että joku haluaisi yksinoikeuden minuun on ajatuksena aika sietämätön. Sekä yksityiselämässä että palveluntarjoajan asemassa. Vaikkakin nuo painivat ihan eri sarjassa.

Mitä miehet, oletteko mustasukkaisia vakkarinaisistanne? Miltä tuntuu kun ajattelette miten se ihana typykkä ennen teitä on ollut jonkun muun sylissä.
Tekeekö mieli kysellä tarkempia tietoja, kuten oliko isompi penis, oliko parempi nuolemaan, mitä olivat tehneet...
Voiko joku rehellisesti vastata miten ajatus vakkarinaisesta jonkun toisen kanssa ei tunnu yhtään pahalta.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2019, 12:52:26 »
Ei missään nimessä häiritse! Jos jutustelen ja kyselen ohimennen, onkos ollut kiireitä, niin se vaan on smooltoolkia... Onhan se hyvä, että palveluntarjoaja kelpaa.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2649
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2019, 13:43:51 »
Ei häiritse mitenkään. Olen yleensä liikenteessä siihen aikaan,että tiedän etten ole todellakaan päivän ensimmäinen asiakas.
Sitäpaitsi, ei kukaan nuole mua paremmin😋
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2019, 13:48:41 »
Kun maksullisen naisen kanssa on tekemisissä on enemmän kuin todennäköistä, että muitakin asiakkaita on.
Tämä silti ei ole sinänsä mikään uusi asia. Mustasukkaisia turskia on ja tulee aina olemaan ja oikeastaan se on luonnon laki.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7811
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2019, 13:52:04 »
^^Eikös täällä tuo yksi hyvä nuolija ollut?

En ole mustasukkainen. Kaksi nisäkästä paneskelee, mitäs sen on väliä, jos kelpaa muillekin.

Pääasia, että hupakko huolehtii hygieniastaan. Osa siviileistä joskus laiminlyö riittävän siisteyden.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2019, 14:48:58 »
Mitä, eivätkö kaikki tytöt olekaan neitsyitä????  :o

Siis jos kuvittelee ettei muita asiakkaita ole tai varsinkin jos ajatus muista aiheuttaa turskalle ongelmia, niin sitten ei mielestäni kannattaisi käyttää näitä palveluita. Tai sitten on varattava tarpeeksi maallista mammonaa ja etsittävä joku joka suostuu myymään yksinoikeuden.

Itselleni tutusta naisesta kirjoitettu raportti saa vaan aikaan sen että alan muistella omia tapaamisiani hänen kanssaan ja alan suunnitella seuraavaa. En ole kiinnostunut siitä millaisia muita asiakkaita käy, minä olen kiinostunut vain siitä millainen on oma tapaamiseni.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2019, 14:52:10 »
^
Onhan näitä ollut, "jos tapaat sitä en enää tapaa sua" turskia.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2019, 15:02:48 »
Jos ja kun itsellä ei ole pinkka niin hyvin kunnossa että voi ostaa yksinoikeuden johonkin ihanuuteen niin täytyy tyytyä siihen että on muitakin :D Mutta kukaanhan ei ole edes parempi sängyssä nussimaan tai nuolemaan kuin minä ;) tai ei kannata etes kysyä ettei tule pettymystä itselle koska aina löytyy se parempi.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5089
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2019, 15:03:37 »
Näissä hommissa liikuttaessa kai sitä nyt viimeiseksi kannattaa ruveta mustasukkaiseksi, parempihan se on että palvelun tarjoajilla riittää asiakkaita. - Kun itse toimii aikataulujen puitteissa ja toinen osapuoli tekee samoin niin eipä siinä tule törmättyä muihin samaa turvetta kuokkiviin kavereihin. Ja  pääasia on silloinkin se että paikat ovat puhtaat eikä merkkejä muista näy. - Ei se märkä kylppärin lattiakaan haittaa jos vain ajoissa varoitetaan niin tietää ottaa sukat poies - märät sukat jaloissa nääs vähäsen harmittavat oltiin missä hyvänsä.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #9 : Syyskuu 20, 2019, 15:53:35 »
Ei näissä hommissa voi eikä saa olla mustasukkainen, koska mehän ostamme aikaa ja palvelua. Täytyy erottaa siviilielämä ja tämä, joskin ei siellä siviilissäkään kannata olla mustasukkainen.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #10 : Syyskuu 20, 2019, 15:56:20 »
En ole kiinnostunut muista asiakkaista, mutta joskus palveluntarjoaja on ihan oma-aloitteisesti kertonut kuinka kauppa on käynyt. Varsinkin ulkkarit.

Mitä mustasukkaisuuteen tulee... luulen, että ns. pillukateus on turskien keskuudessa paljon yleisempää kuin mustasukkaisuus jostain hupakosta.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3250
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #11 : Syyskuu 20, 2019, 16:13:19 »
En ole koskaan ollu mustasukkanen sihteeristä ja eikä se ole minun asia kuinka monta asiakasta sihteeri on ennen minua palvellut ja kuinka paljon palvelee minun visiitin jälkeen.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #12 : Syyskuu 20, 2019, 18:40:25 »
Itse olen mennyt kyselemään amatöörimäisyyttäni palveluntarjoajalta kävijämääriä ja saanut todeta että ei kuulu tapoihin. Tähän ei kyllä liity mustasukkaisuus yhtään mitenkään vaan sitä haluaisi tietää mahdollisimman paljon seksikumppanistaan ja hänen työstään. Joo ei kuulu mulle mutta kun kiinnostaa. Tämä nyt johtuu vaan omasta naisen puutteesta, mutta yritän kyllä kovasti muistaa että gfe ja gf ovat täysin eri asioita.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #13 : Syyskuu 20, 2019, 19:15:04 »
Mustasukkaisuudesta en kärsi. Ei kyllä tapaamisilla tule mieleen kysellä muista asiakkaista. Keskityn vain siihen kahdenkeskiseen aikaan josta olen maksanut.

Sen voin myöntää että pillukateus joskus nostaa päätään kun muut hehkuttavat mahtavia tapaamisiaan. Eikä siinä mitään teenhän sitä itsekin, pointti onkin siinä että tekisi mieli itsekin päästä panemaan. :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #14 : Syyskuu 20, 2019, 19:32:09 »
Sen voin myöntää että pillukateus joskus nostaa päätään kun muut hehkuttavat mahtavia tapaamisiaan. Eikä siinä mitään teenhän sitä itsekin, pointti onkin siinä että tekisi mieli itsekin päästä panemaan. :D

Samoin, se kateus on tyyppiä "Mäkin haluun!"  ;D
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #15 : Syyskuu 20, 2019, 19:36:32 »
^Tuota pillukateutta on helppo kompata varsinkin täältä pohjoisesta katsottuna kun etelässä on noita herkullisia kaunottaria :D
Mutta eikös se sanontakin kuulu etteihän se järvikään soutamalla kulu ;)

Poissa karbonite

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #16 : Syyskuu 20, 2019, 19:50:01 »
Yleensä kyselen tuota onko seuraavaa tulossa, kun mielessä on tapaamisen mahdollinen jatkaminen lisäaikaa ostamalla. Ja usein tuo on onnistunut(jos ketään ei ole tulossa).

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #17 : Syyskuu 20, 2019, 19:55:29 »
^^,^^^Hyvä etten ole ainoa 😂 En siitä kulumisesta huolissani olekaan, hyvä että asiakkaita riittää :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #18 : Syyskuu 20, 2019, 20:08:07 »
enpä ole kokenut ikinä mustasukkaisuutta. mutta, en halua myöskään kuulla muista asiakkaista, enkä
lue rapsoja, jos ne on hyvin yksityiskohtaisia.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mustasukkainen palveluntarjoajasta
« Vastaus #19 : Syyskuu 20, 2019, 20:31:39 »
Hyvissä ajoin paikalle, rappukäytävässä ylävitosta edelliselle asiakkaalle ja kiireesti nauttimaan liukkaista.