Mä en ole kyllä ohareita kohdannu pitkään aikaan (en laske Paloman sekoilua ohateiksi). Olen kyllä pääsääntöisesti käyny vakkareilla, mutta kyllä mukaan mahtuu muutama uusikin tyttö.
Uutiset:
Pe Gu

Näyttää hyvää esimerkkiä
Gentleman Tampere

Nauttii muiden arvostusta
^
Jospa vaihtaisit mikkiä, pelkkä Kari saattaisi olla uskottavampi.
(Todellisuus: et ole todennäköisesti tehnyt mitään väärin; likoille tulee vaan niin paljon yhteydenottoja, että he valitsevat helpoimmat päältä mihin vastaavat.)
Tämä nyt ei varmaan ole oikea ketju tälle, mutta vaikeaa tuntuu olevan suomalaiselle palveluntarjoajalle pääseminen.Avautumista ei tarvitse pyytää anteeksi
Kukaan ei vastaa viesteihin, ja ohareita tulee tämän tästä. Osa näistä toki enemmän tai vähemmän amatöörejä,
mutta joukossa myös ihan kokeneita palveluntarjoajia.
Mielestäni mulla on ihan kohtuulliset ja kunnioittavat kommunikaatiotaidot,
mutta jostain syystä olen muuttunut ihmisjätteeksi jota kukaan ei halua tavata.
Toive suutelusta tietysti karsii jonkin verran vaihtoehtoja.
Ei auta itku seksipalvelumarkkinoilla. Oikea olkapää on vähän rikki mutta onneksi ranne toimii vielä.
Te muut, menkää panemaan ja pankaa menemään minunkin puolestani.
Anteeksi avautuminen.

Runk-Kari

Näyttää hyvää esimerkkiä

Megreda
Kelpo kaveri
Tämä nyt ei varmaan ole oikea ketju tälle, mutta vaikeaa tuntuu olevan suomalaiselle palveluntarjoajalle pääseminen.
Kukaan ei vastaa viesteihin, ja ohareita tulee tämän tästä. Osa näistä toki enemmän tai vähemmän amatöörejä,
mutta joukossa myös ihan kokeneita palveluntarjoajia.
Mielestäni mulla on ihan kohtuulliset ja kunnioittavat kommunikaatiotaidot,
mutta jostain syystä olen muuttunut ihmisjätteeksi jota kukaan ei halua tavata.
Toive suutelusta tietysti karsii jonkin verran vaihtoehtoja.
Ei auta itku seksipalvelumarkkinoilla. Oikea olkapää on vähän rikki mutta onneksi ranne toimii vielä.
Te muut, menkää panemaan ja pankaa menemään minunkin puolestani.
Anteeksi avautuminen.
Runk-Kari

Näyttää hyvää esimerkkiä

Saattaahan olla että tämä neito sanoo samat sanat kaikille 
jarijari
Kelpo kaveri
tuoppit
Kelpo kaveri
Toki makuasia, ja voi toki itse tykätä maksaa siitä että antaa orkun tytölle,Eihän sitä ole pakko mennä kenenkään asiakkaaksi. Suomessa onneksi ihan kysynnän ja tarjonnan lait määrää hinnat, kun tilanne on (ainakin vielä) se ettei juuri kukaan ole pakotettu näihin hommiin.
joskus tuntuu että sen maksun kuuluisi olla edes vähän toisinpäin, tai joku alennus siitä kun antaa hyvät orkut tytölle.
kun suurin osa tytöistä , siis suomi amatööreistä, kertoo että tykkä siitä ja tästä, joo, kyllä, kyllä, ei kai tässä nyt seurustelee aleta?
jarijari
Kelpo kaveri
Runk-Kari

Näyttää hyvää esimerkkiä

Severi75
Kelpo kaveri
Kellään kokemusta Sanna Koo.sta. Laatuseuraa Tampereella ilmoituksen naisesta. Kiinnostaisi käydä kopaseen mutta osaako joku kertoa kokemuksen?Minusta oikein mukava ja kaunis Nainen

K.Olavinen

Piristää muiden päivää
Tuli mieleen, että tarjoaakohan joku Tampereen PT oikeasti aitoa tyttöystäväkokemusta,
joka pitää sisällään nalkutusta, riitelyä kotitöistä ja politiikasta ja sovintoseksiä.
Jeppe20226
Kelpo kaveri

DarkMatter
Kelpo kaveri
Mä en ole kyllä ohareita kohdannu pitkään aikaan (en laske Paloman sekoilua ohateiksi). Olen kyllä pääsääntöisesti käyny vakkareilla, mutta kyllä mukaan mahtuu muutama uusikin tyttö.
. Mutta tapaamiset hänen kanssa on kyllä onistuneet, mutta viestit vaativat hieman medialukutaitoa.