Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tarjonta  (Luettu 298936 kertaa)

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #600 : Lokakuu 06, 2023, 10:30:53 »
Tämä nyt ei varmaan ole oikea ketju tälle, mutta vaikeaa tuntuu olevan suomalaiselle palveluntarjoajalle pääseminen.
Kukaan ei vastaa viesteihin, ja ohareita tulee tämän tästä. Osa näistä toki enemmän tai vähemmän amatöörejä,
mutta joukossa myös ihan kokeneita palveluntarjoajia.

Mielestäni mulla on ihan kohtuulliset ja kunnioittavat kommunikaatiotaidot,
mutta jostain syystä olen muuttunut ihmisjätteeksi jota kukaan ei halua tavata.
Toive suutelusta tietysti karsii jonkin verran vaihtoehtoja.

Ei auta itku seksipalvelumarkkinoilla. Oikea olkapää on vähän rikki mutta onneksi ranne toimii vielä.
Te muut, menkää panemaan ja pankaa menemään minunkin puolestani.
Anteeksi avautuminen.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #601 : Lokakuu 06, 2023, 10:39:16 »
^
Jospa vaihtaisit mikkiä, pelkkä Kari saattaisi olla uskottavampi.

(Todellisuus: et ole todennäköisesti tehnyt mitään väärin; likoille tulee vaan niin paljon yhteydenottoja, että he valitsevat helpoimmat päältä mihin vastaavat.)
Saitin Bud Spencer

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #602 : Lokakuu 06, 2023, 12:53:43 »
Mä en ole kyllä ohareita kohdannu pitkään aikaan (en laske Paloman sekoilua ohateiksi). Olen kyllä pääsääntöisesti käyny vakkareilla, mutta kyllä mukaan mahtuu muutama uusikin tyttö.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #603 : Lokakuu 06, 2023, 16:20:12 »
^
Jospa vaihtaisit mikkiä, pelkkä Kari saattaisi olla uskottavampi.

(Todellisuus: et ole todennäköisesti tehnyt mitään väärin; likoille tulee vaan niin paljon yhteydenottoja, että he valitsevat helpoimmat päältä mihin vastaavat.)

En suosittele. Tunnen useammankin Karin, jotka painiskelevat pilluttomuuden ankeudessa.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #604 : Lokakuu 06, 2023, 18:49:55 »
Tämä nyt ei varmaan ole oikea ketju tälle, mutta vaikeaa tuntuu olevan suomalaiselle palveluntarjoajalle pääseminen.
Kukaan ei vastaa viesteihin, ja ohareita tulee tämän tästä. Osa näistä toki enemmän tai vähemmän amatöörejä,
mutta joukossa myös ihan kokeneita palveluntarjoajia.

Mielestäni mulla on ihan kohtuulliset ja kunnioittavat kommunikaatiotaidot,
mutta jostain syystä olen muuttunut ihmisjätteeksi jota kukaan ei halua tavata.
Toive suutelusta tietysti karsii jonkin verran vaihtoehtoja.

Ei auta itku seksipalvelumarkkinoilla. Oikea olkapää on vähän rikki mutta onneksi ranne toimii vielä.
Te muut, menkää panemaan ja pankaa menemään minunkin puolestani.
Anteeksi avautuminen.
Avautumista ei tarvitse pyytää anteeksi  :whipping:
Joskus tulee tilanne kun yhteyttä ei meinaa saada sitten välillä tulee tilanne jossa joutuu tekemään ”Elämä vs Kuolema” - valintoja 😬

Sitä sanotaan Karmaksi…

Sainko hoidettua osuuteni kun PT sanoo että hänen pitäisi maksaa minulle? 🤔  :behind:
Hemmetti tuo meinaa mennä FB:ksi 🫣
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #605 : Lokakuu 06, 2023, 21:34:56 »
Maksavasta asiakkaasta asiakkaaksi,
jolle maksetaan.
Ei se väärin ole.
Siinä on tavoitetta meille betauroksille  :D

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #606 : Lokakuu 07, 2023, 22:37:32 »
Tämä nyt ei varmaan ole oikea ketju tälle, mutta vaikeaa tuntuu olevan suomalaiselle palveluntarjoajalle pääseminen.
Kukaan ei vastaa viesteihin, ja ohareita tulee tämän tästä. Osa näistä toki enemmän tai vähemmän amatöörejä,
mutta joukossa myös ihan kokeneita palveluntarjoajia.

Mielestäni mulla on ihan kohtuulliset ja kunnioittavat kommunikaatiotaidot,
mutta jostain syystä olen muuttunut ihmisjätteeksi jota kukaan ei halua tavata.
Toive suutelusta tietysti karsii jonkin verran vaihtoehtoja.

Ei auta itku seksipalvelumarkkinoilla. Oikea olkapää on vähän rikki mutta onneksi ranne toimii vielä.
Te muut, menkää panemaan ja pankaa menemään minunkin puolestani.
Anteeksi avautuminen.

No siis minä kerron esimerkin omaisesti yhdestä tapaamastani tytöstä: olin tavannut hänet kerran jolloinka parhaan arvioni mukaan homma meni kemioiden kannalta äärimmäisen hyvin, hän ikäänkuin vaati että jään hänen kanssaan juttelemaan vähintään toista tuntia siten että melkein myöhästyin junasta jolla olin liikkeellä ja vannotti että tavataan taas, hän lähetteli minulle kuviakin, ja kun olin seuraavan kerran tulossa hänen kaupunkiinsa ja sovin alustavasti tapaamisesta paria viikkoa etukäteen, hän antoi minulle numeronsa jotta saisin paremmin kiinni jos ei onnistu kikissä.

No, aika tuolle matkalle tuli ja aloin noin viikkoa aiemmin lähettää viestejä. Katselin puhelimesta että olin pistänyt viestiä viikon aikana yhdeksän kertaa (sovelluksen mukaan ne oli lähetetty, mutta ei luettu), soittanut kolmesti, ja vastausta ei kuulunut. Päivänä jolloin olin lähdössä kokeilin soittaa vielä kertaalleen ja siihen sitten lopulta vastattiin, sovittiin tapaaminen, ja se meni taas mielestäni tosi hyvin. Ja hän on kysellyt tapaamisesta vielä tämän jälkeenkin.

Minä toimin lähinnä amatöörien ja sokerityttöjen kanssa koska haen jotain sellaista jota ammattimaisemmilta ei saa, sokerideittailusivuilla minulla on kuvallinen profiili, ja välillä käy niin että minun viestini on luettu, profiilia katsottu, ja vastausta ei ole tullut. Ainakin joissain näissä tapauksissa luulen että komeampi tai ainakin vähemmän ruma, tai varallisuutta tai statusta signaloiva henkilö, olisi saattanut saada vastauksen (tosin enemmistössä näistäkin lienee kyse vain siitä että minun ehdotukseni ei lähtökohtaisesti innosta). Ehkä joissain harvoissa tapauksissa, silloinkin kun on pelkkää tekstiä sisältävä viestintäkanava, tytöt saavat huonot vibat viestistä ja jättävät sen väliin. Mutta ajattellaan tuota em. tapausta jossa voidaan olla aikalailla takuuvarmoja siitä että en ollut mitenkään ei-toivottava asiakas: <10% yhteydenotoista, osa vielä soittamalla, saivat vastauksen, ja mitään ei kuulunut päälle viikkoon. Vähän vastaava juttu on toisten tyttöjen kanssa joille saatan lähettää useita viestejä, sovelluksesta näkyy että viestit on vastaanotettu mutta ei luettu, viestit menevät delivered-tilaan josta voi päätellä että sinua ei olla kuitenkaan blokattu, ja sitten useiden viestien jälkeen tulee myöntävä vastaus joka osoittaa että homma oli lähtökohtaisesti ok. Toisaalta jotkut sanovat avoimesti ja etukäteen että "pistä vaan uutta viestiä jos et saa vastausta"... joka kuulostaa kovasti siltä että näin käy usein. Ja sitten on vielä se ryhmä joka katoaa viikoiksi tai kuukausiksi ja sitten yllättäen tuleekin vastaus (tämä nyt ainakin on ymmärrettävä: he eivät tee hommia koko ajan, ja niinpä ovat offline myös siihen liittyvistä viestintäkanavista).

Minä en rehellisesti ottaen pysty käsittämään miten nämä nuoret käyttävät viestisovelluksia: miten heidän kaverinsa tai vanhempansa tai työnantajansa tai kukaan muu saa heihin yhteyttä jos toimintatapa on (ilmeisesti) että viestit luetaan jos sattuu just olemaan puhelin käytössä kun viesti saapuu, ja ikinä ei käydä vanhoja viestejä läpi mikäli ne sattuivat tulemaan hetkenä jolloinka heille ei sovi vastata? Mutta näin se näyttää kovasti menevän, ainakin amatöörimäisemmin näitä hommia tekevien tyttöjen kanssa, ainakin niissä viestintäkanavissa jota he käyttävät tapaamisten sopimiseen. En usko että sinun viesteissäsi on mitään vikaa: jos haluat panna rahasta ilman säätöä niin on käytettävä ammattilaisten palveluita. Amatöörien kanssa se tosiaan on tällaista hakuammuntaa.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #607 : Lokakuu 08, 2023, 19:21:02 »
Vastoinkäymisten viikko päättyi parhaalla mahdollisella tavalla seksin ylipapittaren Ainon hellänkiihkeässä hyväilyssä.
Elämä hymyilee taas, ainakin tämän illan.

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #608 : Lokakuu 08, 2023, 21:35:31 »

Sainko hoidettua osuuteni kun PT sanoo että hänen pitäisi maksaa minulle? 🤔  :behind:

[/quote]                        Joskus kanssa kuullut samat sanat kun kahden varvin jälkeen nuolin neidolle orgasmin :D Saattaahan olla että tämä neito sanoo samat sanat kaikille :laught:

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #609 : Lokakuu 09, 2023, 08:37:48 »
Toki makuasia, ja voi  toki itse tykätä maksaa siitä että antaa orkun tytölle,
 joskus tuntuu että sen maksun kuuluisi olla edes vähän toisinpäin, tai joku alennus siitä  kun antaa hyvät orkut tytölle.
kun suurin osa tytöistä , siis suomi amatööreistä,  kertoo että tykkä siitä ja tästä, joo, kyllä,  kyllä, ei kai tässä nyt seurustelee aleta?


Poissa tuoppit

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #610 : Lokakuu 09, 2023, 17:02:53 »
Toki makuasia, ja voi  toki itse tykätä maksaa siitä että antaa orkun tytölle,
 joskus tuntuu että sen maksun kuuluisi olla edes vähän toisinpäin, tai joku alennus siitä  kun antaa hyvät orkut tytölle.
kun suurin osa tytöistä , siis suomi amatööreistä,  kertoo että tykkä siitä ja tästä, joo, kyllä,  kyllä, ei kai tässä nyt seurustelee aleta?
Eihän sitä ole pakko mennä kenenkään asiakkaaksi. Suomessa onneksi ihan kysynnän ja tarjonnan lait määrää hinnat, kun tilanne on (ainakin vielä) se ettei juuri kukaan ole pakotettu näihin hommiin.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #611 : Lokakuu 10, 2023, 09:40:27 »
Totta,  ei tietenkään ole pakko mihinkään,
tosin kun liikaa valkkaa ja valitsee, saa vain niitä vähiä ja harvoja , yleensä  ei niin laadukkaita.
Mistä muuten valitset asiakkaan,  sen jos osaa lässyttää ja runoilla puuta heinää ja paikalle tulee hikinen suurin pudottaja , mutta jaksoi kirjoitella kauniita ja hienoja lässytyksiä.
Sitten komea mallipoika ei jaksa vastata yhden sanan vastauksiin joista ei käy kuin hinta, ei mitään muuta, tämä on se mitä vastauksia suurin osa saa, ja puhun monesta tutusta kun on tuttavissa paljon harrastajia, erilaisia ja ikäisiä, joten kokemusta on kaikintavoin.
No kaikki on vapaa ehtoista, tuntuu että suomi likka on vähemmän hyvä missään, sori.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #612 : Lokakuu 10, 2023, 16:21:38 »
Tuli mieleen, että tarjoaakohan joku Tampereen PT oikeasti aitoa tyttöystäväkokemusta,
joka pitää sisällään nalkutusta, riitelyä kotitöistä ja politiikasta ja sovintoseksiä. :)

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #613 : Lokakuu 10, 2023, 16:39:40 »
Hyvä, nauroin ääneen.

Poissa Severi75

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #614 : Lokakuu 10, 2023, 20:43:09 »
Kellään kokemusta Sanna Koo.sta. Laatuseuraa Tampereella ilmoituksen naisesta. Kiinnostaisi käydä kopaseen mutta osaako joku kertoa kokemuksen?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #615 : Lokakuu 11, 2023, 07:28:07 »
Kellään kokemusta Sanna Koo.sta. Laatuseuraa Tampereella ilmoituksen naisesta. Kiinnostaisi käydä kopaseen mutta osaako joku kertoa kokemuksen?
Minusta oikein mukava ja kaunis Nainen  :blowjob:
Osaa hommansa ja kaikenlaista saa tehdä / kokeilla 👍
Tietysti vierailusta on tovi aikaa mutta voisin mennä uudestaan.

Mielestäni täällä on keskusteluja Naisesta ennestään 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #616 : Lokakuu 12, 2023, 20:39:24 »
Tuli mieleen, että tarjoaakohan joku Tampereen PT oikeasti aitoa tyttöystäväkokemusta,
joka pitää sisällään nalkutusta, riitelyä kotitöistä ja politiikasta ja sovintoseksiä. :)

Mulla hyvä vakkari ollut jo 13 vuotta ja siihen voi sanoa että nalkutusta,ym on riittänyt ajan saatossa.Se on vaan elämää,sitten kun sopu taas tulee niin ai että se taas tekee hyvää.

Poissa Mape

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #617 : Lokakuu 14, 2023, 17:28:00 »
Onkohan Sanna 45-v lopettanut ?

Poissa Jeppe20226

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #618 : Marraskuu 16, 2023, 13:00:45 »
Suosituksia keneen kannattaa tänäpäivänä olla yhteydessä ? :sheep:

Poissa DarkMatter

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tampereen tarjonta
« Vastaus #619 : Marraskuu 16, 2023, 13:08:37 »
Mä en ole kyllä ohareita kohdannu pitkään aikaan (en laske Paloman sekoilua ohateiksi). Olen kyllä pääsääntöisesti käyny vakkareilla, mutta kyllä mukaan mahtuu muutama uusikin tyttö.

Paloma on ihana mutta viestittely hänen kanssa voi kyllä olla sekavaa  ;D ;D. Mutta tapaamiset hänen kanssa on kyllä onistuneet, mutta viestit vaativat hieman medialukutaitoa.