Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?  (Luettu 62486 kertaa)

Poissa AnnaKatariina1984

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erikoisinta, mitä sinulle on tapahtunut tapaamisen aikana ?
« Vastaus #220 : tänään kello 14:48:28 »
Kerran outcallilla ajoin pienen Poloni vahingossa ojaan kun olin jo melkein perillä määränpäässä. Asiakas sai sitten pelastaa neidon pulasta, onneksi löytyi iso auto ja hinausköydet niin ei kauaa mennyt kun päästiin jo itse asiaan  ;D

Yhtä vakkaria näen aina hänen työpaikallaan. Kerran sitten yllärinä joku työntekijä pamahti paikalle ison lapsikatraansa kanssa. Joku lapsista yritti sisään huoneeseen jossa oltiin, asiakas piti ovea väkisin kiinni kun minä juoksin vessaan piiloon.

Asiakas oli todella varovainen/varautunut/vainoharhainen.. hän halusi tavata minut ulkona jostain mentiin yhdessä majapaikkaani, hän tarkisteli huonettani kameroiden yms varalta. Ei halunnut oikeastaan edes koskea minuun, kumpikaan ei riisuttu vaatteita vaan nostin vähän hametta ja hän raotti vähän sepalusta, pisti kumin päälle ja hoiti homman. Veti kumin vessasta alas ja lähti 😅

Onhan sitä kaikenlaista ollut.. tässä ekat mitkä tuli mieleen.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #221 : tänään kello 15:53:22 »
Kun viime vuonna erään tapaamisen lopussa nousimme ylös sängystä, kiinnitimme huomiota lakanoille ilmestyneisiin veripisaroihin. Niitä voisi kai sanoa roiskeiksikin, koska ihan parista pikkutipasta ei ollut kysymys. Ihmettelimme, mistä ne olivat peräisin, koska kuukautisverta ne eivät ainakaan olleet, eikä kummallakaan ollut kehossa näkyviä haavoja tai naarmuja. Niin rajusti emme todellakaan nussineet, että siinä olisi kenenkään paikat menneet hajalle.

Nuo verihommelit (ja kaikki muukin epähygienia) vie kyllä multa halut välittömästi. Kerran yksi neiti sanoi yhtäkkiä vuotaessaan ettei hänellä menkkoja ole ja oli sillä asenteella ettei tuolla verellä nyt väliä ole, jatketaan vain. No, mulle sillä nyt on väliä, joten lopetin työstämisen sekä koko tapaamisen ja toivotin hyviä vointeja jatkoon (en mitenkään pilkallisesti, mutta todennäköisesti kyrpiintyminen näkyi naamastani).

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #222 : tänään kello 17:24:45 »
^ Rekkamies ajaa säällä kuin säällä  :weightlifting:

No jos totta puhutaan niin ei ole kyllä mun juttu. Joskus toki joutunut parisuhteessa uhrautumaan kun kumppani sanonut että seksi ja varsinkin orkku helpottaa kuukautiskipuja.

Siinä sitten nussinut suihkussa tai vuorannut sängyn pyyhkeillä. Samalla pohdiskellut syntyjä syviä kuin naidessa veri valuu pitkin reisiä. Ei ole helppoa miehen elämä.
Työ meidät vapauttaa