Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?  (Luettu 7822 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Klassikko kyssäri, mutta toisessa ketjussa kun tätä sivuttiin, niin nostetaan nyt ihan omana aloituksenaan tännekin.
Kuinka pitäkn matkan olet siis matkustanut maksullisen pillun perässä?
Ja yleensäkin, millä säteellä palveluntarjoajia etsit?

Palveluntarjoajatkin voi tietysti vastata kuinka pitkän matkan päästä tietävät jonkun asiakkaan tulleen!

Mä tiedän varmoiksi että ainakin 300km päästä mua on tultu tapaamaan, ja kyllä, tämä tapahtui pohjoisessa. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2019, 23:42:52 »
Reilu 50km tällä hetkellä pisin matka. Mut jos jengi ajelee pelkästään hupakoiden perässä satoja kilometrejä niin hattu päästä. Oma lähialueen keikkailijoiden odotteluhan vaikuttaa ihan amatööripuuhastelulta.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2019, 23:52:28 »
Tuli deja vu että tämmöiseen olisin jo vastannut. 200 km, tosin silloin pitää mieluusti olla vähän pidempi tapaaminen.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2019, 00:01:34 »
Moniaita kertoja 150-200 km / suunta mm. erään alalta poistuneen herkkukarkin perässä. Aina oli yhtä namia  ;D

Kerran joku 300 km suuntaansa oharoineen huo.., eikun ei se ansaitse ko. arvonimeä, siis ämmän perässä. Onneksi reissu oli leivottu kilometrikorvatun työmatkan kylkeen eikä hukkakilsat olleet lopulta kuin joku 100. Oppirahat tuli siis maksettua, tai osin kilsakorvauksina kupattua  ::)

Joskus tulee ajettua kaukaakin hupakoihin, mutta nykyään vain jos sattuu muun reissun kylkeen eikä tee pitkää lenkkiä.

Ihan oma lukunsa lienee nämä lentokoneella ulkomaan seksimatkoille lähtijät, mutta tuskin yhden maksumuikkelin perässä lentävät(?)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2019, 00:02:16 »
Mun luokseni on tultu tietääkseni korkeintaan jostain noin 600 kilometrin päästä.

Mutta saattaa olla, että kyse ei ole ollut pelkästä pillusta. Mahdollisesti myös käsillä, suulla, perseellä tai jopa aivoilla on voinut olla tekemistä asian kanssa.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2019, 00:14:06 »
Varta vasten varmaan tuo noin 400 km Länsi-Suomesta Pohjoiseen Keski-Suomeen.
Sitten pohjoisessa, kun ollaan totuttu ajamaan pidempiä matkoja, jopa pillun luokse. Sattui kerran niin, että molemmat unohdettiin maksu. Olisinhan minä myös sen jossain vaiheessa havainnut, mutta asiakas laittoi viestin, että pyörrrän takaisin tästä sadan kilsan päästä ja olen silloin ja silloin siellä takaisin, jos sopii.
Hienoja miehiä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #6 : Syyskuu 18, 2019, 00:31:20 »
Varta vasten varmaan tuo noin 400 km Länsi-Suomesta Pohjoiseen Keski-Suomeen.
Sitten pohjoisessa, kun ollaan totuttu ajamaan pidempiä matkoja, jopa pillun luokse. Sattui kerran niin, että molemmat unohdettiin maksu. Olisinhan minä myös sen jossain vaiheessa havainnut, mutta asiakas laittoi viestin, että pyörrrän takaisin tästä sadan kilsan päästä ja olen silloin ja silloin siellä takaisin, jos sopii.
Hienoja miehiä.

Niin on.
Pohjoissa kyllä suhtautuminen etäisyyksiin on aika mukavan...stressitöntä?
Helsingissä ei oo kerta eikä kaksi kun oon sanonut et paikka Rööperissä niin vastaus on et ai jaa no sit on kyl liian kaukana kun mä olisin siitä asemalta ollut tulossa.
Tiedoksi, Punavuori-Hki päärautatieasema etäisyys on alta kaksi kilometriä. ::)

Ja sen eri osoitteisssa pk-seudulla huoranneet varmaan ovat huomanneetkin, että asiakaskunta on pitkälti eri oletko Helsingissä, Vantaalla tai Espoossa. Tai jopa hyvin kaupunginosa riippuvaista.
Mulla ainakin käy pääosin ihan eri jengi keskustassa kuin esim. Vantaalla. Jonka johdosta niin älyttömältä kuin se voi pohjoisen näkövinkkelistä vaikuttaa, niin pk-seudulla voi horon olla kannattavaa heitää keikkaa ihan vaan toisessa pk-seudun kunnassa. :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #7 : Syyskuu 18, 2019, 00:33:58 »
Täällä pojoisessahan nuo matkat on himppasen pitempiä :D Mutta joo normisti viikolla duunista jos ajaa lähimmän sihteerin luo niin tulee matkaa se 170km suunta. Ja tiet täällä muuten ei ole moottoriteitä. Pisin matka 700 kilsaa suunta kun kävin Jyväskylässä Oliviaa tapaamassa mut samalla sitten tuli hoidettua vähän työasioitakin :D

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #8 : Syyskuu 18, 2019, 00:52:40 »
Pohjoissa kyllä suhtautuminen etäisyyksiin on aika mukavan...stressitöntä?
Helsingissä ei oo kerta eikä kaksi kun oon sanonut et paikka Rööperissä niin vastaus on et ai jaa no sit on kyl liian kaukana kun mä olisin siitä asemalta ollut tulossa.
Tiedoksi, Punavuori-Hki päärautatieasema etäisyys on alta kaksi kilometriä. ::)
....
Jonka johdosta niin älyttömältä kuin se voi pohjoisen näkövinkkelistä vaikuttaa, niin pk-seudulla voi horon olla kannattavaa heitää keikkaa ihan vaan toisessa pk-seudun kunnassa. :D

Jos PK-seudulla liikkuu omalla autolla erityisesti ruuhka-aikaan, voi 30-50 km matkaan mennä helposti puolitoista tuntia (tai 10 km matkaan tunti), kun sattuu sopiva tietyösuma ja/tai urpojen peräänajo matkalle. Muualla kuin ruuhkasuomessa on helppoa pitää vaikkapa 100 km/h keskinopeutta autolla ja tietää milloin on perillä.

Isossa kaupungissa (Suomessa on vain yksi iso kaupunki, Hki ympäristöineen) matka-ajan epämääräisyys on aika lailla stressaava asia. Joukkoliikenteestä ei koskaan tiedä ja autolla saa vielä etsiä hiki päässä parkkipaikkaa vierailta kulmilta. Ja miten se liittyy seksiin? No meillä stressiporsailla se vaikuttaa mm. sykettä nostavasti ja erektiota heikentävästi, niinkuin kaikki stressi.

Pienemmissä kaupungeissa on asiakkaankin joskus kivempi käydä hupakoimassa, kun navi kertoo milloin olet perillä, parkkipaikka löytyy helposti eikä palveluntarjoallakaan ehkä ole seuraava turska kärkkymässä nurkan takana liukkaille  ::)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2019, 01:00:07 »
^Tuokin pitää kyllä paikkaansa mutta pienemmissä kaupungeissa ei saa edes välttämättä samalle viikolle aikaa kun sihteereitä ei ole oikein tarjolla ja niille muutamallekkin kun sattuu olemaan menoa. Hesassa taas on reilu sata hupakkoa kokoajan niin on mistä valita ja sit vielä sielä käy kaikki keikkailemassa. Venlaakaan ei saa tänne pohjoiseen kun hyvällä tuurilla kerran vuoteen :D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2019, 01:06:42 »
Jos PK-seudulla liikkuu omalla autolla erityisesti ruuhka-aikaan, voi 30-50 km matkaan mennä helposti puolitoista tuntia (tai 10 km matkaan tunti), kun sattuu sopiva tietyösuma ja/tai urpojen peräänajo matkalle. Muualla kuin ruuhkasuomessa on helppoa pitää vaikkapa 100 km/h keskinopeutta autolla ja tietää milloin on perillä.

Isossa kaupungissa (Suomessa on vain yksi iso kaupunki, Hki ympäristöineen) matka-ajan epämääräisyys on aika lailla stressaava asia. Joukkoliikenteestä ei koskaan tiedä ja autolla saa vielä etsiä hiki päässä parkkipaikkaa vierailta kulmilta. Ja miten se liittyy seksiin? No meillä stressiporsailla se vaikuttaa mm. sykettä nostavasti ja erektiota heikentävästi, niinkuin kaikki stressi.

Pienemmissä kaupungeissa on asiakkaankin joskus kivempi käydä hupakoimassa, kun navi kertoo milloin olet perillä, parkkipaikka löytyy helposti eikä palveluntarjoallakaan ehkä ole seuraava turska kärkkymässä nurkan takana liukkaille  ::)

Joo, onhan toi ihan ymmärrettävää, ja loppujen lopuksi asiakkaat liikkuu just siellä missä haluavat :)
Mua vaan huvittaa kun oon autoillut Helsingin keskustassa kymmenen vuoden ajan lähes päivittäin, enkä koe sen olevan millään tavalla ongelmallista tai stressaavaa. Aina on katuparkkikin parin korttelin säteeltä löytynyt. Mutta se rentous asian suhteen ehkä tulee sit taas jo tosta että mä olen autoillut keskustassa niin paljon.
Asiasta seinään, toi mun keskustassa autoileminen voi taas herättää huvittuneisuutta muissa samoilla nurkilla asuvissa. Kun ne etäisyydet oikeesti on tosi lyhyitä, mutta mä vaan en saa lande-geenejä pois itsestäni ja pakonomaisesti ajan jokaisen yli kilsan siirtymän omalla autolla ;D
Auto <3

Mutta tuohon nurkan takana kärkkymiseen...voi kuulkaas, maakunnissa sitä vasta liukuhihnataankin niin että pillut soi! ;D
Tai ainakin mä liukuhihnaan, ja kehtaan vielä olla siitä ylpeäkin 8)
Himassa ei parane paljoa liukuhihnailla  :(

^Tuokin pitää kyllä paikkaansa mutta pienemmissä kaupungeissa ei saa edes välttämättä samalle viikolle aikaa kun sihteereitä ei ole oikein tarjolla ja niille muutamallekkin kun sattuu olemaan menoa. Hesassa taas on reilu sata hupakkoa kokoajan niin on mistä valita ja sit vielä sielä käy kaikki keikkailemassa. Venlaakaan ei saa tänne pohjoiseen kun hyvällä tuurilla kerran vuoteen :D

Kröhöm. Kaksi. Hyvällä tuurilla kaksi kertaa vuoteen :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #11 : Syyskuu 18, 2019, 01:26:37 »
^Eihän Hgin keskustassa autoilu olekaan ongelma, jos sitä tekee päivittäin ja on kartalla viimeisimmistä tietöistä ja muutoksista katukuvassa. Itsekin olen ajanut Hgissä + muualla PK-seudulla autoa ihan palkkatyökseni, mutta siitä on jo aikaa. Jos olet poissa keskustasta pitempään, taas on joku uusi tietyö tai muu muutos meneillään.

Ja jos pitäisi olla minuutilleen jossain, josta maksat 250 €/h, olit myöhässä tai et, ja joku perkeleen jakeluauto blokkaa koko kadun parkkipaikkaa hakiessasi, niin kyllä ainakin tällä turskalla verenpaine nousee väärissä osissa kroppaa...

Heh, kyllä se ajanvaraus on ollut usein helpompaa pienemmissä kaupungeissa, oisko sit just syy liukuhihnassa?   ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #12 : Syyskuu 18, 2019, 05:17:44 »

Toistaiseksi ei ole tarvinnu vaihtaa kylää pelkästään pillun perässä eli matkat on ollu joitain hassuja kilsoja. Nyt kun mietin niin pitääkin ihan kokemuksena harkita tuollaista matkailumotiivia...
Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #13 : Syyskuu 18, 2019, 06:17:05 »
Helsinkiin tulee matkustettua nykyään säännöllisin väliajoin...aikaisemmin tuli käytyä myös Tampereella. Eli noin 230-280km.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15288
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #14 : Syyskuu 18, 2019, 07:04:08 »
Useimmiten se noin sata kilometriä suuntaansa ja tasaisin väliajoin 250km suuntaansa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #15 : Syyskuu 18, 2019, 07:52:03 »
Maksullisen pillun perässä en ole matkustanut minnekkään, joskus olen työreissulla langennut loveen. Tarjontaa kylläkin tulee tutkailtua kotikaupunkia kauenpaakin.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #16 : Syyskuu 18, 2019, 18:18:53 »
Kilometrejä on vaikea arvioida mutta reilu seitsemän tuntia on lentokoneessa tullut istuttua paksun setelinipun kanssa ihan vaan sen takia että voi pari viikkoa käydä aamu, päivä ja ilta panolla. Nimittäin silloin kun lähdetään panolomalle niin kyllä pillua on saatava ennen aamupalaa! Se on jotenkin mukavampaa miettiä pikkusuolaisen jälkeen että mitäs sitä tänä aamuna syöpöttelisi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2019, 18:21:45 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #17 : Syyskuu 18, 2019, 18:24:33 »
Minä olen joskus ollut paikallani, mutta huora on lentänyt minun takiani muutama tuhat kilometriä. Tosin minun ostamilla lipuilla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #18 : Syyskuu 18, 2019, 18:30:19 »
Merta edemmäksi on turha lähteä kalaan.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka pitkän matkan olet matkustanut maksullisen pillun perässä?
« Vastaus #19 : Syyskuu 27, 2019, 20:50:54 »
Suunnilleen neljä kilometriä. Oulussa tapailemani tsekkisihteeriköt ovat päivystäneet keskustassa tai Tuirassa tai Heinäpäässä. Prahassa olen liikkunut myös maksimissaan noin neljän kilometrin päähän majoituspaikastani hupakoiden luokse.