Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?  (Luettu 2452 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« : Syyskuu 16, 2019, 20:21:37 »
Kyssäriä kollegoille, tuntuuko teistä että viime aikoina ulkomaalaisten/englanninkieliset yhteydenotot olisi lisääntyneet?
Koska musta tuntuu siltä, ja mietin että onko tää yleinen ilmiö läpi Suomen, vaiko vain pk-seudulla vaiko vain minä :D

Mulla ei ole ilmoittelukanavat mihinkään muuttuneet (paitsi opisto tietty poistunut), eikä mulla ole ilmoitusta kuin suomeksi missään.
Joka päivä tulee pk-seudulla useita kyselyitä englanniksi, kun ennen tyyliin ehkä muutama kuukaudessa max.

Jatkokyssärinä, miten suhtaudut ulkomaalaisiin/ei-suomenkielisiin asiakkaina?
Mä tietyin varauksin tarjoan palveluja myös ulkomaalaisille, mutta silloin edellytän että henkilö hieman kertoo itsestään mm. mistä maasta on alunperin kotoisin. Ja ilmeisesti tietty varovaisuus kannattanut, koska aika usein tapaamiset kaatuvat tietyllä tavoin asiattomaan kommunikointiin jo tuon jälkeen. Tai sitten aikojen veivaamiseen/useisiin perumisiin.
Olen miettinyt että kaikkien näiden vuosien jälkeen täytyykö munkin nyt laittaa ilmoon että vain suomalaisia asiakkaita.

Ja ennen kuin joku alkaa kelaan et onpa taas rasistista asennetta, niin kyse ei ole ihonväristä tms. Tummempikin mies kelpaa asiakkaaksi hyvin ilman lisäkysymyksiä jos vaikka vääntää sujuvasti savoksi suomea ;D
Ja miksi kielen osaaminen tässä esillä, tietysti palvelut luistaa yleensä paremmin kun äidinkieli yhteinen & se nyt vain on osoittautunut kertovan jotain suomalaiseen kulttuuriin integroitumisen asteesta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2019, 08:34:17 »
Tästä avauksesta muistui mieleen, että jo viime vuoden alkupuolella eräs helsinkiläinen hupakko kertoi minulle ulkomaalaisten yhteydenottojen lisääntyneen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2019, 08:38:24 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2019, 11:38:29 »
Mulla niitä on ollut aina, asiakkaita ja kyselyjä koska ilmossani on osio englanniksi. Äkkiseltään pohdittuna 50/50 suomalainen/ei suomalainen, huonoa käytöstä jo puhelimessa, viestinnässä ja aikaa ei heru. Jos saa ajan ja tulee, niin voipi olla suomalaiset keskimäärin käyttäytyy huonommin esim kääntyy ovelta selkeästi suunnitellusti. Mulla ei ole ulkomaalaisperäiset koskaan känntyneet ovelta. Luulen syy tässä on se, että kun kaikki tytöt ei ota ollenkaan ulkomaalaisperäisiä, niin keltä he ajan saa, pyrkivät sitten sen aikansa todella myös käyttämään. Ja käyttäytymään sovitulla tavalla. 

Pääkaupunkiseudulla käydessäni mun prosentit 40% ulkomaalaisperäisiä ja 60% kantasuomalaisia. Tampereella joitain kyselyitä, Joensuussa harvoin, Kuopiossa harvoin,, paikkakunnalllakin on väliä.

En näe mitään eroa tinkimisessä ym niitä on molemmissa ryhmissä.
Olen todennut monilla ei suomalaisilla on käsitys normaalista seksistä hiukan rajumpi kuin minulla, eivät ole yrittäneet väkisin mitään mutta otteet on vauhdikkaampia. Aika on näillä ulkomaalaisperäisillä myös liukuva, täsmällisyys on heille vierasta joten sitä joutuu painottamaan.

Se on juuri se yhteinen kieli joko suomi tai englanti oltava, ja haluan kuittauksen ennen varausta sääntöihini. Jos ilmoitan I don't offer anal, do you understand, pitää vastata selkeä yes. Pyrin myös kommunikoimaan tekstarilla tai sähköpostilla jos kieli on englanti. 


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2019, 17:14:22 »
Hyviä pointteja Beea, ja varmasti just englanniksi jos on ilmossa tietoa, niin luonnollisesti ulkkarit kiinnostuu.

Mulla on loppujen lopuksi tosi vähän koskaan ollut ohareita/oveltakääntyjiä suomalaisissa, mutta voin kuvitella että se on just noin että jos tapaamisia vaikeampi saada järkättyä niin niistä varmaan pidetään kiinnikin. Mut mä olen aika allerginen just aikojen jatkuvalle veivaamiselle ja yksinkertaisesti mun aikataulut ei mahdollista mitään tyyliin puolen tunnin tai enemmän myöhästelyjä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2019, 17:17:22 »
Minulla taas on ulkomaalaisten asiakkaiden soittelu lähinnä vähentynyt. Siihen on varmasti syynä se, että olen jo niin monelle ehtinyt puhelimessa sanoa, että sori, tapaan vaan original suomalaisia miehiä, etteivät viitsi uudestaan kysellä. Varmaan 95 % minun asiakkaista on ihan perinteisiä suomalaisia miehiä.
Pohjoismaalaisia yleensäkin, viron mies on ok ja eurooppalaisia vaaleaihoisia, jenkkilän vaaleita miehiä ja suomen romaneita jokusia tapaan kylläkin.
Ennenkun joku älähtää, niin original suomen/ruotsin romaneissa on myös sika asiallisia, varakkaita, siistejä, naista kunnioittavia kivoja tyyppejä. Saattaa mustissakin miehissä heitä olla, mutta en ole enää ottanut riskiä yhden kusipään vuoksi.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #5 : Syyskuu 17, 2019, 17:28:26 »
En ole huomannut onko ulkomaalaisten tapaamiskyselyt lisääntyneet. Niitä on aina ollut jonkin verran, varsinkin kun en varsinaisesti kiellä yhteydenottoa ilmoituksissani.

Yksi mistä pidän melko ehdottomasti kiinni on Dominointisessiot ja oma äidinkieli.
Olen useamman kerran joutunut kertomaan yli-innokkaalle sessiokyselijälle miten ymmärretyksi tuleminen on hyvin tärkeää hänen oman turvallisuuden kannalta.
Kun kyse monen eri tason Bdsm-sessioista, päävastuu on minulla ja juuri tuon vastuun takia haluan tulla ymmärretyksi oikein ja haluan ymmärtää oikein. En halua Dominoida millään muulla kielellä kuin Suomeksi. Tämä ei ole rasistinen mielipide vaan turvallisuusnäkökohta.

Seksissä kehon kieli on se millä mennään eteenpäin. Siinä ihan sama mitä kieltä puhuu tai puhuuko mitään. Kunhan asiakas kohtelee minua kunnioittavasti ja hyvin, voin ottaa vastaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #6 : Syyskuu 17, 2019, 17:47:46 »
Kyselyt on ulkomaalaisten osalta selvästi lisääntyneet.

Mun toimintatavat näiden kohdalla pysyvät samoina kuin aina ennenkin. Tapaan mielelläni jos nämä kriteerit täyttyy: a) ei ole musta b) eikä Irak/Iranilainen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0017

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2019, 18:56:40 »
Ulkomaalaiset asiakkaat ovat tervetulleita kunhan löytyy joku yhteinen kieli millä saadaan pelisäännöt yms sovittua.
Täytyy kyllä sanoa, että en ole saanut ulkomaalaisilta muutakuin asiallisia ja kunnioittavia yhteydenottoja. 
Tähän asti kaikki tapaamiset menneet oikein hyvin 💋

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ulkomaalaiset asiakkaat lisääntyneet?
« Vastaus #8 : Syyskuu 19, 2019, 13:43:53 »
Tampereelta juuri tulin. Yhdelle aiemmin käyneelle tummaihoiselle en antanut aikaa, on käyttäytynyt hyvin, mutta en enää tarjoa palvelua jota haluaa. Yksi en tiedä minkämaalainen, alko vittuilla koska en vastannut tekstariin kirjakielellä, vaan käytin lyhenteitä ja murretta. Yksi mikä lie ei osannut edes englantia, tekstareissa ei ollut mitään tolkkua. Nämä kolme ei saaneet nyt multa aikaa.

Sen sijaan mieleenpainuva tapaaminen toteutui ulkomaalaisperäisen kanssa, teki juuri kuten pitää, esittäytyi hyvin ja asiallisesti, mainitsee itse, että miten suhtaudun kun hän on xxxx....

Ne käytöstavat, syntyperä on mikä on, mutta jos annat itsestäsi fiksun ja asiallisen vaikutelman niin luultavasti multa ajan saa. Olen myös painottanut tuota aika käsitettä jos on myöhässä, aika ei veny, ja aikaa ei ylitetä, "heitän" ulos. Tällä keikalla ei ollut tarpeen noita käyttää.

Yhtälailla oli tinkimistä se sama suhde 50/50 Tampereella. Aina riittää niitä jotka ei oikeasti edes ole menossa kellekkään vaan pönkittävät itsetuntoaan vissiin vai pientä,, haukkumalla meidän hintoja.

Tälleen tuoreena muistissa, paljaalla pyydettiin taaskin, mutta ne on aina suomalaisia vanhempia uroita, kumin käytöstä ei koskaan ole ollu ongelmaa muunmaalaisten kanssa.