Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Massage Anastasia (RE)  (Luettu 3559 kertaa)

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Massage Anastasia (RE)
« : Toukokuu 27, 2022, 21:06:52 »
Muutaman kerran Anastasian ilmoitusta luettuani keräsin rohkeuteni ja päätin ottaa yhteyttä häneen. Tapaaminen saatiin järjestettyä helposti ja koska olin tarpeeksi ajoissa liikkeellä niin toivottu ajankohtakin onnistui. Sijainti oli helppo löytää ja täytyy kyllä sanoa että kun näin hänet ensi kerran kasvotusten niin meinasi jalat pettää alta. Anastasia on todella kaunis nainen ja jos hän sipsuttaisi kadulla vastaan ja vinkkaisi vielä silmää niin todennäköisesti kävelisin päin seinää tai vähintäänkin päin lyhtypylvästä :)

Koska olen hieman kokematon otus niin minua vähän jänskätti ensimmäinen tapaamisemme ja hän ehdottikin että jos aloittaisimme pienimuotoisella hieronnalla. Tuo jo sinänsä kivoine kutitteluineen oli kokemus mikä sai sukat pyörimään jaloissa. Ikään kuin hän tietäisi - ja tiesikin - kaikki oikeat napit mistä painaa. Ja kun hän halasi minua niin jotenkin vaan tunsin että ei ole mitään jännitettävää ja kaiken kannattaa vaan antaa tapahtua.

Myöhempien tapahtumien yksityiskohtiin menemättä voin vain todeta että silloin kun hänen taikansa oli kaikista voimakkain, ja hetkellä jolla silmissäni sumeni, matkustin paikkoihin joissa en ollut käynyt todella pitkään aikaan.

Yhteisestä ajastamme jäi minulle todella kaunis muisto, kaikki oli vain niin ihanan kiireetöntä ja intiimiä yhdessäoloa. Hänen seurassa oli todella helppoa olla oma itsensä ja unohtaa kaikki muu ja tuon tahtoisin vielä kokea joskus myös uudelleen.

Poissa dicky

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Massage Anastasia (RE)
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2022, 21:25:16 »
Erinomainen rapsa. Anastasia on vielä muutaman päivän tavattavissa Helsingissä, ennen kuin hän suuntaa Lahteen ja Tampereelle. Tapasin itsekin hänet nyt vasta ensimmäistä kertaa ja hymy huulilla poistuin paikalta.