Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Häiriintyneitä palveluntarjoajia
Viveca:
Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.
Lexi:
--- Lainaus käyttäjältä: Heppu - Toukokuu 19, 2022, 15:44:30 ---Suurin osa neitosista ei varmaankaan ole häiriintyneitä, mutta saavat meiltä turskilta niin paljon viestejä, etteivät jaksa mitään kirjeenvaihtoa. He haluavat rahaa, eivät juttuseuraa.
Jos ryhtyy yhtään kyselemään ja säätämään, neitosen mielenkiinto suuntautuu muihin turjakkeisiin.
Heti hinnaston saatuaan kantsii varmaan vastata n:llä kappaleella (n on suuri kokonaisluku) itselleen sopivia tapaamisaikoja, ja olla välittämättä siitä, ettei vastaus sisällä kovin monta lausetta. Hyvällä säkällä vastaus sisältää osuman johonkin esitettyyn ajankohtaan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Amen.
Vieras0313:
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Toukokuu 20, 2022, 10:36:53 ---Täytyy sen verran tarkentaa omaa vastausta.. että mulla on ilmoituksessa ilmaistu varsin selkeästi, etten ota tällä hetkellä vastaan kuin vanhoja tuttuja. Yleensä ignooraan uusien viestit, enkä siten edes vastaa niihin. Mutta jos sieltä nyt sattuu joku 3-kymppinen kolli, joka tituuleeraa itseään älykkääksi, pyrkimään asiakkaaksi. Ni valitettavasti en kyllä malta mieltäni olla tylyttämästä lukutaidottomuudesta.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi pitää ilmoitusta esillä jos ottaa vastaan vain vanhoja tuttuja? Heidän kanssaan yhteydenpito todennäköisesti toimii joustavammin muilla tavoin kuin ilmoituksen kautta?
Hottis puuma:
Itse ainakin silloin harvoin kun olen saatavilla, pistän ilmoituksen nettiin sensijaan että alkaisin kaikille tutuille tekstaria laittamaan.
Ne viestit kun harvemmin päätyvät vastaanottajalle. Nykyään tuntuu olevan trendi mitä olen ihmissuhteisiin keskittyviä palstoja seurannut - että kaikki on yhteistä parisuhteessa. Eletään jossain ihme symbioosissa ja puolison puhelimen, ipadin ja läppärin koodit tms on sen toisenkin tiedossa. Hyvin hankalaa kun ei kaveritkaan välttämättä haluaisi kaikkea sen tuttunsa puolison tietoon.
Juliajulia:
Häiriintyneitä soittajia sanon minä 😂😂
On monenlaista miekkosta joka lähtöön.
Myös niitä, ketkä soittavat 10x vartissa ja ei osata ymmärtää miksi palveluntarjoaja ei vastaa 😂
Good luck!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta