Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Häiriintyneitä palveluntarjoajia

<< < (2/4) > >>

Azazello:
Eräs seksinmyyjä takavuosina sanoi, että ei oikeini viitsi vastailla kyselyihin mitä tulee puheluina ja viesteinä, hän vain myy seksiä 😅
Tuosta ilmoituksesta ja sen luettelemista palveluista, mä ainakin olen oppinut varmistamaan puhelun yhteydessä että ilmoituksessa luetellut palvelukset pitävät paikkansa. Jotkut tosiaan alkavat tiuskimaan siinä kohtaa. En ole siitä ollenkaan pahoillani, päin vastoin, sainpa helposti karsittua huonolla asenteella olevan palvelun tarjoajan. Tytön asenne on tärkeää.

Maksan palvelusta kohtuullisen summan, odotan saavani sillä asiallista palvelua.

Paroni:
Itellä toiminu hyvin "Moi, olisko mahdollista tavata sua tunnin verran huomenna iltapäivällä joskus 12-16 välillä?", jos ilmossa ei oo pyydettu jaarittelemaan itsestä mitään, en laita mitään muuta introa.

Sitte se joko vastaa jos on aikaa tai ei, yleensä hintojen kanssa. Jotkut ei sovi tapaamisia tietty näin lyhyellä aikataululla, mutta näillä se yleensä onkin ilmoissa.

Ja tää ketju kuuluis enemmän tonne Maksullinen Seksi osioon..

Vieras0395:
Minä näen seksinmyynnin asiakaspalvelutyönä ja hyvä asiakaspalvelu alkaa jo asiakkaan ensimmäisestä yhteydenotosta. Ainahan ei hinnat, palvelut tai ajankohta kohtaa, mutta silti voi olla peruskohtelias.

wiseguy78:
Olikos Maria Hintikka joka sanoi,että miesten keskustelut on ööö,aha,lähetääx panee,nyt kun
kyselee mites päivä menny,niin saa puhelimen korvaan,on tää vaikeeta  :)

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Toukokuu 20, 2022, 09:37:33 ---Minä näen seksinmyynnin asiakaspalvelutyönä ja hyvä asiakaspalvelu alkaa jo asiakkaan ensimmäisestä yhteydenotosta. Ainahan ei hinnat, palvelut tai ajankohta kohtaa, mutta silti voi olla peruskohtelias.

--- Lainaus päättyy ---

noin hyvin pitkälti jos palveluissa ei ole mainintaa asiasta x .otan esimerkin asiakas haluaa

ehdottomasti että pt käyttää hametta. jos asiasta kysyy asiallisesti aikaa menee max 2min

jos tuosta vetää herneen nokkaan kannattaa miettiä muuta uraa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta