Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemattoman bucketlist  (Luettu 11783 kertaa)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #80 : Heinäkuu 13, 2023, 13:27:08 »

"ensimmäisen" ajan kyseleminen ei ehkä ole viisasta, toki riippuu varmasti henkilöstä, miten sen kokee. Itse ajattelen, että mun muut asiakkaat ja heidän aikataulut, tai mun omat tapaamisen ulkopuoliset aikataulut eivät lähtökohtaisesti kuulu asiakkaan tietoon. itse uskoisin, että me osataan tuulettaa ja varata riittävästi aikaa tapaamisten väliin, ettei tuota tarvitsisi miettiä 😁 (Sitten jos yleisesti ajatus muista asiakkaista tuntuu ylitsepääsemättömältä, niin huorat eivät ehkä ole ylipäätään sopiva vaihtoehto.)


Mun menot ja millon tapaan muita asiakkaita ei pääasiassa kuulu muille asiakkaille. Toki yksi tekijä tässä on se, millainen pt kyseessä. Onko hänen ainoa raha-ansionsa seksityö (lähinnä vetoan siihen että miten usein tms on tavattavissa, ei sillä muuten väliä) ja onko pt:llä vaikka joku periaate että ''max 1 asiakas päivässä'', ''max 3 asiakasta päivässä'', ''ei maksimimäärää asiakkaille päivässä'' jne. Ja sekin ehkä vaikuttaa että onko sellainen ns puoli amatööri tai amatööri myyjä tai myyjä joka sillon tällön tai vähäisesti tapailee, ei musta siitä ole mitään haittaa että kysyy voiko olla ensimmäinen asiakas tai onnistuu tavata niin että ''24 tuntiin kenenkään muun muna ei oo ollu sun pillussa'',kysyähän saa. Se että onnistuuko, on toinen juttu. Jonkun kanssa voi onnistua, jonkun kanssa ei.

Ja viimeinen kysymys, voiko pt:ltä vakavissaan kysyä että voisiko mitenkään sopia niin, että itse olisi päivän ensimmäinen asiakas? Jotenkin kuvittelen edellisen asiakkaan hien hajun leijailevan kämpässä vievän halut totaalisesti.

tän kysymyksen kanssa kannattaa ottaa huomioon että sähän et tosiasiassa voi koskaan tietää oletko lopulta tapaamispäivänä päivän ensimmäinen asiakas, vaikka aikaa varatessasi olisitkin. jos joku varaisi aikaisemman ajan kuin sä, odottaisitko palveluntarjoajan kieltäytyvän ajanvarauksesta siksi, että halusit itse olla ensimmäinen?

en toki tiedä noudattaako kaikki kollegat samaa rutiinia, mutta itse käyn kokovartalosuihkussa jokaisen asiakkaan välissä ja käytän intiimipesunestettä alapäässä, tuuletan, ohjaan asiakkaat lähes poikkeuksetta suihkuun ennen seksiä kun en itsekään halua hikeä haistella, ja hajuherkkänä myös ohjeistan asiakkaita että saapuisivat paikalle ilman voimakkaita hajusteita. mun on tosi vaikeeta nähdä miten yön yli nukkuminen jotenkin "nollaisi" pillun päiväsaldon käytännössä.

mut kyllähän näitä tulee säännöllisesti, jotka tahtoo olla päivän ainoa tai eka asiakas. hankala käsittää miks käyttää seksityöläisen palveluita jos ei halua että se panee muita, ellei sitten maksa sille koko päivältä jotta se on panematta muita.


mitä tulee tuohon että miten yön yli nukkuminen vaikka ns nollaisi pillun, niin tässäkin on varmasti kyse henkisestä puolesta. no sanotaan vaikka näin, että voi olla että mies ei halua antaa naiselleen suuseksiä jos on laskenut spermat sisään, aina välttämättä heti, vaikka nainen kävisi heti alapesulla, riippuu tilaneesta/fiiliksestä. eli jollekkin ei välttämättä oo kynnys kysymys että on muitakin petikumppaneita, vaan että auttaa henkisesti jos pillussa ei ole ollut jonkun muun muna vaikka edellisen 24 tunnin aikana.

^ No ei todellakaan ole mitään aukioloaikoja ainakaan minulla. Päivän eka saattaa olla klo 8 tai sitten klo 17.

Ja mä en myöskään myy mitään "ensimmäisiä aikoja", asiakkaille ei kuulu mun aikataulut.


Mulla pääasiassa ei oo ''vastaanottoaikoja'' vaan tapaan muun elämän ohella. joskus voi olla tilanne että omat menot on silleen, että olen sinä päivänä vaikka tavattavissa esim 9-15 välillä, eli jos jos joku varaa ajan klo 9, on sillon päivän ensimmäinen asiakas. jos taas päivystän, niin vastaanotan asiakkaita sitä mukaan kun niitä tulee. Eli mulla tilanne voi olla niin että joskus voi jopa onnistua olla päivän ensimmäinen, joskus taas ei, riipuu tilanteesta. 

Kylläpäs täällä väännetään ;D Herään kyllä jo kuuden aikoihin, mutta aamut menee melkein aina saman kaavan mukaan tukka pystyssä tupakille, muki kahvia, koira ulos, pari mukia kahvia, suihkuun, muki kahvia...Olen sen verran tapojeni orja, etten ainenkaan ennen kasia tapaa ketään vaikka maksaisi tuhannen. Aamun ja aamupäivän ajat varataankin jo viimeistään edellisenä päivänä ja jos tiedän, että eka asiakas on varannut ajan vaikka klo. 10 aamupäiväksi, niin en ala sitä ennen ottamaan ketään muuta, löysäilen vaan aamulla enemmän ja juon useamman mukin kahvia.


mä en oo tapojeni orja, moni asia riippuu monesta asiasta. jos joku varaa ajan vaikka tänään huomiselle klo 10, se että sovinko tapaamista ennen sitä jos tulee kysyntää, riippuu esim arvioidusta jaksamisesta, mihin aikaan pääsen nukkumaan tänään, mitä kaikkea teen tänään, onko tai tuleeko mulla jotain muita menoja ja jos niin mitä menoja huomis aamulle jne jne. on ollut tilanteita jollon päivän eka asiakas on ollut illalla, vaikka olen esim päivystänyt aamu viidestä asti.

Esimerkiksi: asiakas on varannut eilen ajan klo. 9.30, ollen näin päivän ensimmäinen aika.

jos pt vakuuttaa tää on 1 aikasin ja päivän 1 aika on vähintään arveluttavaa ottaa se 8.00 asiakas.


Siksi ei kannata odottaa että koskaan voisi 100% varmuudella onnistua se että on päivän ensimmäinen asiakas. Mieti sama homma esim kampaajilla, jättäisivätkö he ottamatta aikaisemman asiakkaan ja näin menettäisi tuloja, vain koska joku on toivonut olevansa päivän ensimmäinen? Epäilen hyvin vahvasti.

Aloittajalle: Aina voi toki kysyä tuota, mutta varautuisin siihen ettei se syystä tai toisesta välttämättä onnistukkaan. Mutta mitään vaarallista siinä ei ole vaikka joku olisikin käynyt ennen sinua ja niinkuin täälläkin on jo sanottu, niin harvemmin sitä mitenkään huomaa onko joku jo käynyt pt:llä sinä päivänä vai ei. 😊

Jos kysyy suoraan päivän ekaa aikaa, niin onhan se vaikeaa tietää voiko ottaa itse vastaan seuraavana päivänä kello 7, 8 vai kello 17. Itsellä nyt ei tule muuta mieleen kuin että PT ei edes tiedä milloin on hereillä seuraavana päivänä ja pelkästään ajanvaraus tai aikataulun pitäminen tuottaa ongelmia. :sheep:  :laught:

se että palveluntarjoaja tarvittaessa joustaa ja on tavattavissa johonkin poikkeukselliseen kellonaikaan ei kyllä mielestäni ole "liukuhihnaa", pikemminkin päin vastoin?

itselläni on keikkaillessa viralliset työajat 9-23, mutta lisämaksusta suostun kyllä myös heräämään aikaisemmin tai valvomaan pidempään. jos asiakas siis varaa "päivän ensimmäisen ajan" kello 9:00, koska ei halua maksaa ekstraa tapaamisesta aiemmin, onko se silloin ensimmäinen varattavissa oleva aika, vai ei? ja jos ei ole, mikä silloin on se päivän ensimmäinen varattavissa oleva aika? pitääkö vain toivoa, että jos varaa lisämaksusta seitsemäksi tapaamisen, kukaan ei ole niin hullu että haluaisi tavata mut samana aamuna jo kuuden tai viiden aikaan?

on keikalla käynyt niinkin, että mut on buukattu yöksi asiakkaan hotelliin, ja lähden sieltä suoraan huoneistooni töihin. tällaisessa tilanteessa ensimmäinen varattavissa oleva aika on kuin onkin yhdeksältä, koska en ole huoneistollani ennen sitä, mutta edellisen asiakkaan kanssa on harrastettu seksiä vielä kahdeksan maissa. onko se silloin päivän ensimmäinen aika? tai entäs jos olenkin harrastanut poikaystäväni kanssa seksiä aamulla ennen töitä. puhunko silloin totta jos myyn asiakkaalle päivän ensimmäisen ajan? oikeastaan ainoa tapaus koko urani aikana kun olen suostunut tarjoamaan "päivän ensimmäistä aikaa" oli kun asiakas varta vasten toivoi, etten kävisi suihkussa ennen tapaamista vaan ottaisin hänet vastaan juuri heränneenä ja yön yli muhineena. se on toive minkä toteutan ihan mielelläni ja mitä en voi toteuttaa jos samana aamuna on ollut muita asiakkaita.

jos sopisin tapaamisen aamulla klo 9.30 ja olisi sovittu sen asiakkaan kanssa että hän on päivän ensimmäinen asiakas, jos olisin luvannut että on, en ottaisi häntä ennen ketään, ja jos taas ajattelen että voin ottaa, en valehtele hänelle että on päivän ensimmäinen.

tuo mitä isa kirjoitti että oli toivottu että ''toivoi, etten kävisi suihkussa ennen tapaamista vaan ottaisin hänet vastaan juuri heränneenä ja yön yli muhineena. se on toive minkä toteutan ihan mielelläni ja mitä en voi toteuttaa jos samana aamuna on ollut muita asiakkaita.'' niin tuo onnistuu multakin. toki tuo onnistuu periaatteessa myös niin että ei ole muita ennen samana aamuna, tällöin on plussaa jos treffit on aikaisin, esim klo 7 tai klo 8 tai aikaisemmin, jos treffit olisi vaikka klo 10, ja olisin herännyt klo 5, vituttaisi jos olisi ollut joka halukas tulossa aamulla enkä sitten ''voisi'' ottaa kun luvannut sille eräälle että on päivän ensimmäinen. jos taas herään klo 9, käyn suihkussa ja pesen hampaat ja vastaanotan päivän ekan asiakkaan klo 10, tällön hänen onnistuu olla päivän eka. eli tilannekohtaista.

jos toivoo olevansa päivän eka asiakas, ja pt kokee että se voisi olla mahdollista järjestää, niin pt voi kysyä asiakkaalta tarkoittaako eka asiakas eka maksava asiakas vai ettei seksiä kenenkään (asiakkaan, puolison, muun ihmisen) kanssa x aikaan ennen häntä
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)