Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemattoman bucketlist  (Luettu 11749 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #60 : Toukokuu 06, 2022, 09:44:25 »
Joo'o ikävän oloista vänkäämistä on. Mutta onneksi jokaiselle jotakin ja ei tarvi itse sitten näitä edes harkitakaan. Kyllähän siinä saa vähän hassun kuvan aikojen saatavilla olemisesta, jos olemalla ennen jotain muuta kysymässä esim aikaista tai myöhäistä aikaa. et sitä saa koska sitten kun se pt on luvannu sulle sen ekan ajan niin jos joku sattuu kysymään uudestaan ekaa niin tarjoaa aikaisemman tai myöhemmän ajan. Voihan se olla että tämä ei näkyisi mitenkään missään. Mutta näin kun se on mustaa valkoisella niin kyllähän tuo aika pelleltä systeemiltä tuntuu. Sitähän voisi sanoa, että jos haluat olla ensimmäinen niin tule seuraavana päivänä.

On käynyt joskus esim itselle niin, että kun on ollut perus aika joskus esim klo 20 töiden jälkeen ja sitten pt valittelee että on saanu niin kovaa munaa koko päivän että nyt ei oikein jaksa :D. Niin olisin sitten mielummin kyllä ottanu sen päivän ensimmäisen ajan ennen töitä.

Turuntyttö: Tuskinpa täällä ovat ihmiset sinun kanssa vängänneet ihmetellen että miksi asia on näin juuri sinulla. Jostain syystä sinä vain olet tullut vänkäämään että sulla se tilanne on sellanen ja tällänen.
Väittäisin, että 95% kaikista huorista, hupsuista ja hupakoista ovat määrittäneet itselleen aika selvät työnaloitusajat päiville poislukien ehkä jonkun erityistapauksen tai yönyli tai muut spesiaalimmat "tilaukset". Ottaen huomioon, että monet ulkkarit ilmoittavat ihan suoraan että klo 9 - 23 vaikkapa ja puhelin menee kiinni sillon kun kello lyö 23. Ja toisaalta monilla suosituilla suomitytöillä sposti tai yksärien postilaatikko täyttyy viesteistä niin ettei esim täällä pysty edes lähettämään yksäriä enään. Joten asiakkaita on tasan niin paljon kun jaksaa tai haluaa panna. Sillon voisi ajatella, että aika usein myös laittaa selvät sävelet eikä säveltele mitä sattuu turhaan.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #61 : Toukokuu 06, 2022, 10:28:05 »
^ eihän kukaan muu edes ole vängännyt mitään muuta kuin yksi ihminen ja tiedän kyllä syyn miksi hän niin tekee. Ja en minäkään ole vängännyt siitä että miksi mulla ei ole tarkkoja kellonaikoja jolloin aloitan. Enkä nyt sanoisi edes välttämättä vänkäämiseksi sitä jos vastaa itselleen esitettyihin kysymyksiin.🤔 Olen vain kertonut että kaikki toimii omalla tavallaan eikä ole olemassa mitään yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.

Mulle ei ole edes ikinä tullut vastaan tapausta jossa olisi toivottu nimenomaan että saisi olla päivän ensimmäinen asiakas. MUTTA minä ymmärrän sen jos joku pt ottaa lisäasiakkaan aikaisemmalle ajalle jos sellainen tulee. Mun tapana ei ole tuomita kenenkään toimintatapoja omassa työssään.😊
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2022, 10:33:16 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #62 : Toukokuu 06, 2022, 21:48:42 »
Nonih, vihdoin löytyi aloittajalle pt jolta kannattaa varata se päivän eka aika ja voi olla varma että myös on päivän eka, kiitos Nina!☺️ Eipä tarvi vääntää enää asiasta. Hyvä kun me ihmiset ollaan erilaisia ja kaikki toimii omalla tavallaan. Silloin löytyy myös näitä jotka pystyvät lupaamaan sen päivän ekan ajan 100% varmuudella.
Laitappa aloittaja Ninalle viestiä niin voitte järjestää tapaamisen.😊

Tuon voisi ottaa vaikka vittuiluna. Mutta koska monessakin ketjussa olen huomannut, että puutut omine käsityksinesi muiden asioihin, niin enpä vitsi. Elämä opettaa, tai palikkaa ei välttämättä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #63 : Toukokuu 06, 2022, 22:01:59 »
^ eihän kukaan muu edes ole vängännyt mitään muuta kuin yksi ihminen ja tiedän kyllä syyn miksi hän niin tekee. Ja en minäkään ole vängännyt siitä että miksi mulla ei ole tarkkoja kellonaikoja jolloin aloitan. Enkä nyt sanoisi edes välttämättä vänkäämiseksi sitä jos vastaa itselleen esitettyihin kysymyksiin.🤔 Olen vain kertonut että kaikki toimii omalla tavallaan eikä ole olemassa mitään yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.

Mulle ei ole edes ikinä tullut vastaan tapausta jossa olisi toivottu nimenomaan että saisi olla päivän ensimmäinen asiakas. MUTTA minä ymmärrän sen jos joku pt ottaa lisäasiakkaan aikaisemmalle ajalle jos sellainen tulee. Mun tapana ei ole tuomita kenenkään toimintatapoja omassa työssään.😊

^ Juu osaan toki.😊 Huomioithan että nämä kellonajat ovat VAIN esimerkkejä. Ja vastaus kysymykseesi, tämä ketä on kysynyt päivän ensimmäistä aikaa, ei ole itse ehdottanut kellonaikaa vaan on juurikin kertonut että haluaisi olla päivän ensimmäinen, milloin siis sopisi? Pt on ehkä ajatellut että noh, olisi kuitenkin kiva nukkua kunnon yöunet, joten vaikkapa kello 9 kun ei kukaan ole sen aikasemmalle ajalle varannut aikaa.
Sitten onkin joku muu kysynyt että hei, haluaisin tulla käymään ennen töitä klo 7, onnistuuko? Pt on sitten miettinyt että noh, kai voinkin herätä vähän aikaisemmin, ja sanoo tälle että onnistuu.

En nyt tiedä ymmärsitkö vieläkään kun tuntuu että selittää yksinkertaisia asioita ihmiselle joka ei ymmärtäisi edes jos kertoo että maapallo on pyöreä. 🤷‍♀️

:laught:

Ainoa joka täällä on vängännyt asiasta löytyy turusta. Kannattaa katsoa peiliin.  :laught:
Turha selittää yksinkertaista asiaa kun ymmärrys puuttuu.

Jos kysyy ensimmäistä mahdollista aikaa aamulle niin minkä vuoksi edes tarjoaisi alkujaan aikaa joka ei ole edes ensimmäinen.
Missä välissä illan ja aikaisen aamun aikana ehtisi vielä sopia toisen kanssa vielä aikaisemman ajan jos ei tee liukuhihnalla ja ota vastaan jokaista joka ottaa yhteyttä ja päivystää myös yöllä.  :sheep:


 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9040
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #64 : Toukokuu 06, 2022, 22:12:55 »
Haluan ajaa jopolla kuuhun
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #65 : Toukokuu 06, 2022, 22:59:12 »
Nyt on asia niin, että kun avioelämää on nyt takana 12 vuotta ja seksiä olen harrastanut vain yhden ihmisen kanssa eläessäni, niin ajatus seksistä avioliiton ulkopuolelta ei jätä rauhaan.


50-62v "mature". Tämä on se fetissi. Juuri se anoppi kuumana kesäpäivänä avonaisessa kesämekossaan. Muodokas. Isot rinnat mitkä ei pysy piilossa millään. Melkein mitä isommat sen paremmat. Ja luonnollisuus on valttikortti tässäkin asiassa.


Keravan suunnalla oli(si) tarjolla matureiden mature, joka on ymmärtääkseni bannattu mature ja jonka löytää vähän viitsii tämän saitin lankoja selata.

Ainoa mitä sinulta pyydän. Pliis kirjoita rapsa tapaamisestasi.

Ja vinkki. Vie lonkerotölkkejä tuliasiksi.  :D 
 

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6810
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #66 : Toukokuu 06, 2022, 23:09:11 »
Niin no, jos ei 20 - 62 v. ikäväliin löydä sopivia suomalaisia hupakoita, ehkä sitten kannattaakin jättää väliin toiset 12 v.

Elämä itsessään on jo sattumien summa ja kaikissa päivittäisissä tapahtumissa on riski.

Nauttien  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #67 : Toukokuu 06, 2022, 23:35:23 »
^ eihän kukaan muu edes ole vängännyt mitään muuta kuin yksi ihminen ja tiedän kyllä syyn miksi hän niin tekee. Ja en minäkään ole vängännyt siitä että miksi mulla ei ole tarkkoja kellonaikoja jolloin aloitan. Enkä nyt sanoisi edes välttämättä vänkäämiseksi sitä jos vastaa itselleen esitettyihin kysymyksiin.🤔 Olen vain kertonut että kaikki toimii omalla tavallaan eikä ole olemassa mitään yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.

Mulle ei ole edes ikinä tullut vastaan tapausta jossa olisi toivottu nimenomaan että saisi olla päivän ensimmäinen asiakas. MUTTA minä ymmärrän sen jos joku pt ottaa lisäasiakkaan aikaisemmalle ajalle jos sellainen tulee. Mun tapana ei ole tuomita kenenkään toimintatapoja omassa työssään.😊

^ Juu osaan toki.😊 Huomioithan että nämä kellonajat ovat VAIN esimerkkejä. Ja vastaus kysymykseesi, tämä ketä on kysynyt päivän ensimmäistä aikaa, ei ole itse ehdottanut kellonaikaa vaan on juurikin kertonut että haluaisi olla päivän ensimmäinen, milloin siis sopisi? Pt on ehkä ajatellut että noh, olisi kuitenkin kiva nukkua kunnon yöunet, joten vaikkapa kello 9 kun ei kukaan ole sen aikasemmalle ajalle varannut aikaa.
Sitten onkin joku muu kysynyt että hei, haluaisin tulla käymään ennen töitä klo 7, onnistuuko? Pt on sitten miettinyt että noh, kai voinkin herätä vähän aikaisemmin, ja sanoo tälle että onnistuu.

En nyt tiedä ymmärsitkö vieläkään kun tuntuu että selittää yksinkertaisia asioita ihmiselle joka ei ymmärtäisi edes jos kertoo että maapallo on pyöreä. 🤷‍♀️

:laught:

Ainoa joka täällä on vängännyt asiasta löytyy turusta. Kannattaa katsoa peiliin.  :laught:
Turha selittää yksinkertaista asiaa kun ymmärrys puuttuu.

Jos kysyy ensimmäistä mahdollista aikaa aamulle niin minkä vuoksi edes tarjoaisi alkujaan aikaa joka ei ole edes ensimmäinen.
Missä välissä illan ja aikaisen aamun aikana ehtisi vielä sopia toisen kanssa vielä aikaisemman ajan jos ei tee liukuhihnalla ja ota vastaan jokaista joka ottaa yhteyttä ja päivystää myös yöllä.  :sheep:

Tästä huomaa vain sen että et osaa ajatella muuta kuin asiakkaan näkökulmasta asioita. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Perseeseen

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #68 : Toukokuu 06, 2022, 23:40:38 »
^ eihän kukaan muu edes ole vängännyt mitään muuta kuin yksi ihminen ja tiedän kyllä syyn miksi hän niin tekee. Ja en minäkään ole vängännyt siitä että miksi mulla ei ole tarkkoja kellonaikoja jolloin aloitan. Enkä nyt sanoisi edes välttämättä vänkäämiseksi sitä jos vastaa itselleen esitettyihin kysymyksiin.🤔 Olen vain kertonut että kaikki toimii omalla tavallaan eikä ole olemassa mitään yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.

Mulle ei ole edes ikinä tullut vastaan tapausta jossa olisi toivottu nimenomaan että saisi olla päivän ensimmäinen asiakas. MUTTA minä ymmärrän sen jos joku pt ottaa lisäasiakkaan aikaisemmalle ajalle jos sellainen tulee. Mun tapana ei ole tuomita kenenkään toimintatapoja omassa työssään.😊

^ Juu osaan toki.😊 Huomioithan että nämä kellonajat ovat VAIN esimerkkejä. Ja vastaus kysymykseesi, tämä ketä on kysynyt päivän ensimmäistä aikaa, ei ole itse ehdottanut kellonaikaa vaan on juurikin kertonut että haluaisi olla päivän ensimmäinen, milloin siis sopisi? Pt on ehkä ajatellut että noh, olisi kuitenkin kiva nukkua kunnon yöunet, joten vaikkapa kello 9 kun ei kukaan ole sen aikasemmalle ajalle varannut aikaa.
Sitten onkin joku muu kysynyt että hei, haluaisin tulla käymään ennen töitä klo 7, onnistuuko? Pt on sitten miettinyt että noh, kai voinkin herätä vähän aikaisemmin, ja sanoo tälle että onnistuu.

En nyt tiedä ymmärsitkö vieläkään kun tuntuu että selittää yksinkertaisia asioita ihmiselle joka ei ymmärtäisi edes jos kertoo että maapallo on pyöreä. 🤷‍♀️

:laught:

Ainoa joka täällä on vängännyt asiasta löytyy turusta. Kannattaa katsoa peiliin.  :laught:
Turha selittää yksinkertaista asiaa kun ymmärrys puuttuu.

Jos kysyy ensimmäistä mahdollista aikaa aamulle niin minkä vuoksi edes tarjoaisi alkujaan aikaa joka ei ole edes ensimmäinen.
Missä välissä illan ja aikaisen aamun aikana ehtisi vielä sopia toisen kanssa vielä aikaisemman ajan jos ei tee liukuhihnalla ja ota vastaan jokaista joka ottaa yhteyttä ja päivystää myös yöllä.  :sheep:

Tästä huomaa vain sen että et osaa ajatella muuta kuin asiakkaan näkökulmasta asioita. 😊

Oletko ikinä miettinyt miksi sinä täällä vänkäät joka toisessa ketjussa? Eikä kukaan muu ::)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #69 : Toukokuu 06, 2022, 23:50:28 »
Tästä huomaa vain sen että et osaa ajatella muuta kuin asiakkaan näkökulmasta asioita. 😊

Sinä osaatkin vastata kaikkien puolesta käsityksiesi kanssa. Sekä asiakkaiden ja kaikkien myyjien.  :laught:

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #70 : Toukokuu 06, 2022, 23:54:35 »
lepsyllä se ei ole vuosien mittaan ja foorumin vaihtumisesta huolimatta levy vaihtunut.....edelleen pelkkää huorille vittuilua ja provosointia.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #71 : Toukokuu 07, 2022, 00:02:43 »
Tästä huomaa vain sen että et osaa ajatella muuta kuin asiakkaan näkökulmasta asioita. 😊

Sinä osaatkin vastata kaikkien puolesta käsityksiesi kanssa. Sekä asiakkaiden ja kaikkien myyjien.  :laught:

Kiva ollsi tietää että kuka (muu kuin sinä) on näin väittänyt? On se kiva kun ol tommonen fani joka jaksaa  parhaansa mukaan trollailla. Oon otettu, kiitos lepsky🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #72 : Toukokuu 07, 2022, 00:12:53 »
^ eihän kukaan muu edes ole vängännyt mitään muuta kuin yksi ihminen ja tiedän kyllä syyn miksi hän niin tekee. Ja en minäkään ole vängännyt siitä että miksi mulla ei ole tarkkoja kellonaikoja jolloin aloitan. Enkä nyt sanoisi edes välttämättä vänkäämiseksi sitä jos vastaa itselleen esitettyihin kysymyksiin.🤔 Olen vain kertonut että kaikki toimii omalla tavallaan eikä ole olemassa mitään yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.

Mulle ei ole edes ikinä tullut vastaan tapausta jossa olisi toivottu nimenomaan että saisi olla päivän ensimmäinen asiakas. MUTTA minä ymmärrän sen jos joku pt ottaa lisäasiakkaan aikaisemmalle ajalle jos sellainen tulee. Mun tapana ei ole tuomita kenenkään toimintatapoja omassa työssään.😊

^ Juu osaan toki.😊 Huomioithan että nämä kellonajat ovat VAIN esimerkkejä. Ja vastaus kysymykseesi, tämä ketä on kysynyt päivän ensimmäistä aikaa, ei ole itse ehdottanut kellonaikaa vaan on juurikin kertonut että haluaisi olla päivän ensimmäinen, milloin siis sopisi? Pt on ehkä ajatellut että noh, olisi kuitenkin kiva nukkua kunnon yöunet, joten vaikkapa kello 9 kun ei kukaan ole sen aikasemmalle ajalle varannut aikaa.
Sitten onkin joku muu kysynyt että hei, haluaisin tulla käymään ennen töitä klo 7, onnistuuko? Pt on sitten miettinyt että noh, kai voinkin herätä vähän aikaisemmin, ja sanoo tälle että onnistuu.

En nyt tiedä ymmärsitkö vieläkään kun tuntuu että selittää yksinkertaisia asioita ihmiselle joka ei ymmärtäisi edes jos kertoo että maapallo on pyöreä. 🤷‍♀️

:laught:

Ainoa joka täällä on vängännyt asiasta löytyy turusta. Kannattaa katsoa peiliin.  :laught:
Turha selittää yksinkertaista asiaa kun ymmärrys puuttuu.

Jos kysyy ensimmäistä mahdollista aikaa aamulle niin minkä vuoksi edes tarjoaisi alkujaan aikaa joka ei ole edes ensimmäinen.
Missä välissä illan ja aikaisen aamun aikana ehtisi vielä sopia toisen kanssa vielä aikaisemman ajan jos ei tee liukuhihnalla ja ota vastaan jokaista joka ottaa yhteyttä ja päivystää myös yöllä.  :sheep:

Tästä huomaa vain sen että et osaa ajatella muuta kuin asiakkaan näkökulmasta asioita. 😊

Oletko ikinä miettinyt miksi sinä täällä vänkäät joka toisessa ketjussa? Eikä kukaan muu ::)

Ehkä siksi kun mun kirjotukset otetaan jostain syystä esiin vaikka olisi muitakin jotka on samaa mieltä? Juttuhan lähti siitä kun kehtasin olla toisen pt:n kanssa samaa mieltä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #73 : Toukokuu 07, 2022, 10:50:08 »
Kiva ollsi tietää että kuka (muu kuin sinä) on näin väittänyt? On se kiva kun ol tommonen fani joka jaksaa  parhaansa mukaan trollailla. Oon otettu, kiitos lepsky🥰

En osaa sanoa trollaatko kirjoituksissasi joissa esität mielipiteitäsi.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2022, 10:51:27 »
Sinä osaatkin vastata kaikkien puolesta käsityksiesi kanssa. Sekä asiakkaiden ja kaikkien myyjien.  :laught:

Kiva ollsi tietää että kuka (muu kuin sinä) on näin väittänyt?

Tässäkin ketjussa ainakin Nina. Muissa ketjuissa on muitakin.

Tuon voisi ottaa vaikka vittuiluna. Mutta koska monessakin ketjussa olen huomannut, että puutut omine käsityksinesi muiden asioihin, niin enpä vitsi. Elämä opettaa, tai palikkaa ei välttämättä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #75 : Toukokuu 07, 2022, 16:37:10 »
^ Äskeiseen lisätäkseni, niin näin esimerkkinä: kun mulla on lähipäivä koulussa, niin en tiedä milloin sieltä pääsen. Joten ei, näinä päivinä en tiedä sata varmaksi että milloin voin asiakkaan nähdä. Se riippuu täysin opettajasta ja voi olla että sieltä koulusta pääsee jo klo 11, mutta voi olla että sieltä pääsee vasta klo 16.🤷‍♀️ Meillä kun ei ole mitään varsinaisia ”tunteja” vaan projektien tekoa. Kannattaa muistaa että kaikkien elämä ja arki ei kulje samaa kaavaa juuri sinun arkesi kanssa.😊

Noina päivinä tiedät todennäköisesti mihin aikaan koulusi alkaa. Miksi ei voisi käydä aikaisin aamusta ennen koulua? ;D

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #76 : Toukokuu 07, 2022, 16:41:32 »
^ siksi kun en halua.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa moisioh

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #77 : Marraskuu 12, 2022, 11:19:06 »
Piti pitkästä aikaa tulla tänne vierailemaan ja katsomaan miten keväällä luotu lanka on tuonut keskustelua.
Tämä on ihan hauska yhteisö, kun PT:t ja asiakkaat täällä "sovussa" keskustelevat. Iso peukku!

Itsestäni sen verran, että maksullisissa käyntiä ei ole toteutettu ja en usko, että kantti siihen tulee riittämään.
Seksielämää vaimon kanssa pikkuhiljaa kehitetty ja se on mahtavaa, silti takaraivossa ajatus ei jätä rauhaan, että millaista
se seksi olisi kokea myös jonkun muun kanssa. Vaimolle asian toin ilmoille ja siitä hyvässä hengessä keskusteltiin. Mutta teki selväksi
että minkäänlaista lupaa ei kyseiselle toiminnalle tule :D ymmärrän ja ihan imartelevaa. Erostakin keskusteltiin, mutta kun toinen
on se sielunkumppani ketä sydämen pohjasta rakastaa, ei seksi voi olla pääsyy erota.

Asia olisi ratkaistu, kun vain työreissuillani kävisin kokeileen. Tiedän 100% itsestäni että se ei tunteita vaimoani kohtaan alentaisi.
Silti taudit kuumottaa liikaa. HPV on nyt 100% varma tuliainen (käsittääkseni kumi ei täysin sitä estä), ja kun kummallakin on ollut vain 1
kumppani elämässä niin tartunnan selvittäminen ei liene vaikeaa

Nyt sitten olen pikkuhiljaa tuonut ajatusta hotwifing tai swinger elämäntyylistä. Vaimo ei ajatusta vieläkään osta mutta ei täysin asiaa tyrmääkään.

OT: Mikäli jollain on joku miespuolinen alan ammattilainen tiedossa, niin nakkaa YV. (vaimoa varten)


Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #78 : Marraskuu 12, 2022, 11:56:53 »
Nyt on asia niin, että kun avioelämää on nyt takana 12 vuotta ja seksiä olen harrastanut vain yhden ihmisen kanssa eläessäni, niin ajatus seksistä avioliiton ulkopuolelta ei jätä rauhaan.


50-62v "mature". Tämä on se fetissi. Juuri se anoppi kuumana kesäpäivänä avonaisessa kesämekossaan. Muodokas. Isot rinnat mitkä ei pysy piilossa millään. Melkein mitä isommat sen paremmat. Ja luonnollisuus on valttikortti tässäkin asiassa.


Keravan suunnalla oli(si) tarjolla matureiden mature, joka on ymmärtääkseni bannattu mature ja jonka löytää vähän viitsii tämän saitin lankoja selata.

Ainoa mitä sinulta pyydän. Pliis kirjoita rapsa tapaamisestasi.

Ja vinkki. Vie lonkerotölkkejä tuliasiksi.  :D

Are you talking about me?

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemattoman bucketlist
« Vastaus #79 : Heinäkuu 13, 2023, 11:51:54 »
Esimerkiksi: asiakas on varannut eilen ajan klo. 9.30, ollen näin päivän ensimmäinen aika.

jos pt vakuuttaa tää on 1 aikasin ja päivän 1 aika on vähintään arveluttavaa ottaa

se 8.00 asiakas.

Siksi ei kannata odottaa että koskaan voisi 100% varmuudella onnistua se että on päivän ensimmäinen asiakas. Mieti sama homma esim kampaajilla, jättäisivätkö he ottamatta aikaisemman asiakkaan ja näin menettäisi tuloja, vain koska joku on toivonut olevansa päivän ensimmäinen? Epäilen hyvin vahvasti.

Aloittajalle: Aina voi toki kysyä tuota, mutta varautuisin siihen ettei se syystä tai toisesta välttämättä onnistukkaan. Mutta mitään vaarallista siinä ei ole vaikka joku olisikin käynyt ennen sinua ja niinkuin täälläkin on jo sanottu, niin harvemmin sitä mitenkään huomaa onko joku jo käynyt pt:llä sinä päivänä vai ei. 😊


Jos kysyy suoraan päivän ekaa aikaa, niin onhan se vaikeaa tietää voiko ottaa itse vastaan seuraavana päivänä kello 7, 8 vai kello 17. Itsellä nyt ei tule muuta mieleen kuin että PT ei edes tiedä milloin on hereillä seuraavana päivänä ja pelkästään ajanvaraus tai aikataulun pitäminen tuottaa ongelmia. :sheep:  :laught:

Mistä mahdoit repästä tuon ettei tietäisi milloin on hereillä, eihän se vaikuta siihen millään tavalla että koska voi tavata asiakkaan? Tuolla oltiin jo kerrottukkin yksi esimerkki joka taisi mennä sulta ohi. Eli joku joka haluaisi olla päivän ensimmäinen sopii ajan esim klo 9 koska hän pääsee silloin. Jälkeenpäin joku muu kysyy aikaa vaikka klo 7. Pitäisikö tästä kieltäytyä? Se oli se pointti.🤦‍♀️

Mistä mahdoit repäistä tuon että päivän ensimmäinen haluaisi olla kello 9? Pointti oli että jos kysyy mikä on ensimmäinen varattavissa oleva aika ja saa vastaukseksi että aloittaa kello 7 niin silloin voi olettaa että tämä on ensimmäinen varattavissa oleva aika.
En tiedä miksi huora kertosi että aloittaa kello 9, jos kuitenkin kello 7 on ensimmäinen varattavissa oleva aika.  Kerro ihmeessä jos osaat miksi ensimäinen varattavissa oleva aika vaihtuu aamun aikana monta tuntia aikaisemmin mahdolliseksi. :sheep:

se että palveluntarjoaja tarvittaessa joustaa ja on tavattavissa johonkin poikkeukselliseen kellonaikaan ei kyllä mielestäni ole "liukuhihnaa", pikemminkin päin vastoin?

itselläni on keikkaillessa viralliset työajat 9-23, mutta lisämaksusta suostun kyllä myös heräämään aikaisemmin tai valvomaan pidempään. jos asiakas siis varaa "päivän ensimmäisen ajan" kello 9:00, koska ei halua maksaa ekstraa tapaamisesta aiemmin, onko se silloin ensimmäinen varattavissa oleva aika, vai ei? ja jos ei ole, mikä silloin on se päivän ensimmäinen varattavissa oleva aika? pitääkö vain toivoa, että jos varaa lisämaksusta seitsemäksi tapaamisen, kukaan ei ole niin hullu että haluaisi tavata mut samana aamuna jo kuuden tai viiden aikaan?

on keikalla käynyt niinkin, että mut on buukattu yöksi asiakkaan hotelliin, ja lähden sieltä suoraan huoneistooni töihin. tällaisessa tilanteessa ensimmäinen varattavissa oleva aika on kuin onkin yhdeksältä, koska en ole huoneistollani ennen sitä, mutta edellisen asiakkaan kanssa on harrastettu seksiä vielä kahdeksan maissa. onko se silloin päivän ensimmäinen aika?

tai entäs jos olenkin harrastanut poikaystäväni kanssa seksiä aamulla ennen töitä. puhunko silloin totta jos myyn asiakkaalle päivän ensimmäisen ajan?

oikeastaan ainoa tapaus koko urani aikana kun olen suostunut tarjoamaan "päivän ensimmäistä aikaa" oli kun asiakas varta vasten toivoi, etten kävisi suihkussa ennen tapaamista vaan ottaisin hänet vastaan juuri heränneenä ja yön yli muhineena. se on toive minkä toteutan ihan mielelläni ja mitä en voi toteuttaa jos samana aamuna on ollut muita asiakkaita.