Missä oli rodullistetut Palestiinalaismiehet?
Osaako joku tiedostavista vastata?
Osaako joku tiedostavista vastata?
Uutiset:
Pridet Helsingissä parhaillaan käynnissä - ja vaikka mulla ei ollut aikomustakaan erityisesti tähän osallistua, niin osallistuinpa sitten kuitenkin katselijana
Eli kävin Stockalla ja kulkuettahan riitti siinä Manskun puolella ainakin vielä tovi sitten.
Hetken katselin kulkuetta ja tuli mieleeni kuinka hyvänmielen tapahtuma tuo Pride taitaa olla. Joo, olen kuullut soraääniä vähemmistöjen edustajiltakin, kaikki ei tykkää kaupallisuudesta ymsyms. Mutta yleisesti kuitenkin meno näyttää iloiselta, ja asioita tuodaan esille mielestäni hyvällä tavalla.
Keskustassa majaillessa ja paljon täällä liikkuessa tulee törmättyä jos jonkinlaisiin mielenilmaisuihin. Kannatan kyllä sananvapautta, mutta viime vuosina on näkynyt tosi agressiivisia ja ikävän oloisia mielenilmauksiakin. Silloin ei oikein tee mieli kuunnella edes sitä sanomaa kaiken mesoamisen takana. Kun taas asioita ilmaistaan hieman rauhallisemmin ja positiivisemmalla kosketuksella, niin ainakin itse olen huomattavasti vastaanottavaisemmalla tuulella.
Pointsit tästä Prideille osallistujille!