Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Misogynialle on syynsä

<< < (2/7) > >>

Vieras0361:
Itseasiassa tuossa on hyvä mahdollisuus lopettaa sota kun saadaan käännettyä se kilpavarusteluksi kuten kuun valloitus. Aina se kylmä sota parempi on ku lämmin sota. Putini saa yhdellä käskyllä nakkaamaan tollasen pikku altaan Suomenlahteen tai sisävesille.

Olis muuten pikkasen noloa Suomen hallitukselle jos Putini pelastas maailman ja luulen, että hänestä ajatus olisi sangen kiinnostava. Olen saattanut käyttää Venäläiskanavia asian edistämiseksi  ;)

Vieras0361:
Rannikko mihin tuo tulee niin sinne tehdas jossa tehdään valumuotit ja sen jälkeen toimii lannoite/biokaasu tehtaana.

Just juttelin Terramaren poikien kanssa niin pommittavat normivehkeillä vaikka koko meren tasaiseks 60m syvyyteen. Muotit nyt on ammamiehille helppohomma. Tekevät sitä työkseen

Vieras0361:
Toimii myös sisävesillä. Annoin asian Kuopion Kaupungin hallitukselle niin vaikuttaisi, että pelastaa Finnpulpin 1,5 miljardin tehdashankkeen

Vieras0361:
Joo, olen käynyt huorissa, mutta lopetin. Ratkaisin asian kymmenessä päivässä niin miksi Iltalehti on pantannut tällaista tietoa vaikka on tiennyt siitä jo viikkoja ja kirjoittelee vain Sannan nahkatakista?

Vieras0361:
Mut joo. Kun tuon julkaisevat niin sitten homma on oikealla ladulla ja mitäpä siitä sitten. Ehkä se on inhimillistä, ettei tuollaista uutista saada pääkopasta ulos hetkessä.

Sanna on hyvä muija, mutta ollut vähän eksyksissä. Nyt se kuitenkii tietää mitä sen pitää tehdä nii tyhmäähän tuo olisi nyt erota.

Ja ku lehdistö on mukana samassa paskassa nii ei ne halua isosti asiaa käsitellä. Tosin niitten on pakko

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta