Nyt muutaman kerran törmännyt tälläiseen. Jollain tapaa ymmärrän miksi palvelun tarjoaja tuota pyytää, mutta itse en ainakaan ole halukas netissä kuviani jakamaan tälläisessä yhteydessä. Miten muut, oletteko lähetellyt kasvokuvianne?
Uutiset:
								nic950

Kelpo kaveri

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras1776

Huikea tyyppi

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
						Nyt muutaman kerran törmännyt tälläiseen. Jollain tapaa ymmärrän miksi palvelun tarjoaja tuota pyytää, mutta itse en ainakaan ole halukas netissä kuviani jakamaan tälläisessä yhteydessä. Miten muut, oletteko lähetellyt kasvokuvianne?

Sen jälkeen kukaan ei ole kysellyt lisäkuvia  
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

nic950

Kelpo kaveri

nic950

Kelpo kaveri
						Yksi esimerkki kuvan pyytäjästä, eikä tämä ole ainoa johon olen törmännyt.
https://www.....fi/treffit/detail.php?siteid=*****
								naut1skelija

Nauttii muiden arvostusta

Jäi tämä pt tapaamatta.Törmäsin myös tällaiseen kuvan kyselijään. Kasvokuvaa ei sentään haluttu mutta jotain "josta ilmenee sun aitous". Siis mitä ihmettä?Olisit lähettäny sille dick pick:in.Jäi tämä pt tapaamatta.

Törmäsin myös tällaiseen kuvan kyselijään. Kasvokuvaa ei sentään haluttu mutta jotain "josta ilmenee sun aitous". Siis mitä ihmettä?Jäi tämä pt tapaamatta.
								RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
						Törmäsin myös tällaiseen kuvan kyselijään. Kasvokuvaa ei sentään haluttu mutta jotain "josta ilmenee sun aitous". Siis mitä ihmettä?Jäi tämä pt tapaamatta.