Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Omakehu -ketju
Vieras0018:
Se varmaan kertoo jotain että tässä iässä duunia riittää. Mulla on jotain mitä muilla ei, oon uniikki.
Pekka.Karvo:
Maksan aina sovitun summan tinkaamatta. Luen ilmoituksesta hupakon ehdot ja kysyn tarvittaessa lisätietoja. Tulen aina tapaamiseen sovittuun aikaan siistinä, puhtaana ja selvinpäin. Poistun aina ajan täytyttyä tai viimeistään silloin kun hupakko pyytää tai antaa ymmärtää, että nyt pitäisi haihtua.
Vieras0032:
Omakehu päivässä pitää lääkärin loitolla. Tänään jo ehtinyt siivota kunnolla vajaa 200 m2 asunnon, käydä kaupassa 15 km:n päässä ja tehnyt maailman parasta kanawokkia. Vähänkö olen tehokas, minusta saisi maailman parhaan taloudenhoitajan.
Vieras0018:
Olen empaattinen, huomioiva, vahvat intuitiot, osaan lukea vastapuolta vaikka vieras ihminen. Aina kun avaan oven ja tulee mulle uusi uros, olen hyvin nopeasti kartalla miten tässä on parasta olla, toimia, puhua, koskea. Olen antanut muutakin kuin seksiä, mieleen jäänyt joitain kohtaamisia erityisesti ja olen ollut erittäin ylpeä itsestäni. Olen niissä tilanteissa saanut olla läsnä juuri se, jonka uros on valinnut listalta.
Lifti:
Mun seurassa kaikki tuntee olonsa fiksuksi ja sivistyneeksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta