Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.  (Luettu 5226 kertaa)

Poissa Kiku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« : Huhtikuu 01, 2022, 09:59:57 »
Huomenta kaikille, niin hupakoille kuin turskillekin. Teen opintoihini liittyen mielipide-esitystä aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle, ja olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitänne aiheesta.
 :kiss:
I'm not everybody's cup of tea, but I am someone's glass of Pinot Noir

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 01, 2022, 10:16:45 »
Nyt pitäisi avata vähän tarkemmin. Kysäisehän opettajalta, mikä on oikeaoppinen tapa tehdä tällaista pienimuotoistakaan kyselyä nettifoorumeilla.

Ilmeisesti mitään opinnäytetyötä tai gradua ei ole tekeillä, vaan pienempi projekti? Mitä se käsittelee (tarkemmin), voiko sen nähdä jossakin, kenelle se on suunnattu? Minkä alan opintoihin projekti liittyy?

Kyllä näistäkin on hyvä kertoa ihan oikeasti ja ymmärrettävästi, eikä tehdä puolivillaisesti edes "horofoorumille."

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2022, 11:38:52 »
Ei ne Pupun mainitsemat tarkentavat tiedot pahaa tekisi. Vaikka tämä on kuitenkin vain tällainen keskustelunavaus.

Tulee mieleen keskustelu takavuosina vanhemman lekurin kanssa kun kysyin reseptiä smurffipillereille. Keskusteltiin pitkkään tämän kanssa. Silloin oli juuri uutisoitu kun joku yksin asuva ja syrjäytynyt hullu päätti iskeä metrossa sivullista kirveellä. Lekuri tuumasi, että jos tämäkin hullu olisi saanut seksiä, tätä ei ehkä olisi tapahtunut.

Feministit sanovat että seksi ei ole ihmisoikeus. Voi olla. Mutta uskon että toisen ihmisen läheisyys, kosketus ja seksi auttaa ja helpottaa kun alkaa raivo riipimään rinnassa. Seksin ja toisen ihmisen kosketuksen puute aiheuttaa ihmisessä monia ongelmia, fyysisiä ja henkisiä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2022, 16:34:33 »
No jos huoran epätieteellinen mielipide kiinnostaa, niin jos kirjoittelen vaan niistä eduista yhteiskunnalle.
Huora ei maksa veroja, eikä näinollen rasita verokoneiston virkamiehiä tai siis niitä nutturapäisiä naisia.
Maksamattomat veroeurot huora laittaa kiertoon ostamalla erilasia palveluita ja hyödykkeitä, eli tukee euroillaan usein pienyrittäjinä toimivia kauneussalonkeja. Huora ei hirveästi katso mihin rahojaan käyttää ja hänestä hyötyvät yrittäjät mikronmyyjästä asunto-auto  ;D kauppiaaseen.
Huora on palvelujaan tarjoamalla torjunut monta avioeroa. Avioliitossa monesti on yhteiselämä ja rakkaus, vain seksi puuttuu ja se on helppo ulkoistaa. Avioerot oikeistaisteluineen tulevat yhteiskunnalle ja ukolle kalliiksi.
Huorat tuottaa aika paljon mielihyvää ja se on suoraan pois yhteiskunnan terveyskuluista , jotka linkittyy yksinäisyyteen, masennukseen, seksiongelmiin ja yleiseen pahonvointiin.
Huorat ei mene lakkoon....vissiin ja aiheuta näin lisäpaineita yhteiskunnalle.
Luin mitä kirjoitin ja tunnen itseni Äiti Theresaksi. Tunnen yhteyttä Maria Enkeliin :kiss:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #4 : Huhtikuu 01, 2022, 18:32:47 »
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.

Avioerojen tarve pienenee kun miehet saa seksityöntekijöiltä palveluita mitä parisuhteessa ei saa. (vaikkakin on sanottava, että yhteiskunnan tukia saa enemmän, jos pariskunta eroaa juridisesti mutta ei fyysisesti.)

Seksityöntekijöiden tarve asumistukiin ja toimeentulotukiin vähenee kun pärjää ilman yhteiskunnan sosiaalitukia.

Kondomikauppa vilkasta ja nostaa seksivälinekauppiaan liikevaihtoa joka taas hyödyttää yhteiskuntaa kun kauppias maksaa alvit ja yhteisöverot, sekä mahdollisesti työllistää ihmisiä, jotka muutoin olisivat työttömiä ehkä tuilla eläviä.



kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5329
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #5 : Huhtikuu 01, 2022, 18:33:13 »
Yhteiskunnan jäsenenä argumentoin maksuseksin eduksi sen että olen saanut Ninalta pillua. Ne ovat olleet hienoja kokemuksia, yksiä niistä elämäni aikana sattuneista joita keinutuolissani muistelen.
Enpä oikein usko että muuten olisi ollut onni myötä. On toki mahdollista että olisimme Ninan kanssa törmänneet toisiimme Siwan kassajonossa taikka jossakin eräretkitulilla ja sitten yhdessä tuumineet että lähetään panemaan mutta pidän tätä mahdollisuutta varsin teoreettisena.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2022, 18:41:56 »
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.


Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5329
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #7 : Huhtikuu 01, 2022, 18:58:52 »
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.


Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #8 : Huhtikuu 01, 2022, 19:25:08 »
Huora ei hirveästi katso mihin rahojaan käyttää ja hänestä hyötyvät yrittäjät mikronmyyjästä asunto-auto  ;D kauppiaaseen.


Olet erehtynyt. Huorat eivät osta mikroja vaan myyvät ylimääräiset ja huonoimmat halvalla eteenpäin.


^Mullekin kerran yksi vakkari toi uuden mikron. :D Olin edellisellä tapaamiskerralla tuskaillut kun en ollut silloiseen uuteen asuntoon vielä ehtinyt mikroa ostamaan, niin oli siitä ottanut vinkin. Tarpeellinen lahja oli.

Vuosien mittaan on kaikenlaisia muistamisia ollut, lounareista ruusuihin. En ole niin materian perään koska mulla on varaa ostaa kaikki haluamani itse, mutta kieltämättä ylimääräiset muistamiset lämmittää aina. Yleisimmin on muistettu ylimääräisellä rahalla, tilille tai käteen.

Mun mielestä yhä hauskin lahja oli, kun asiakas toi mulle mikron. Koska mun eteisessä oli roskiin menossa oleva mikro.

Seuraavan kerran hän toi mulle mikron. Kun sanoin tosiaan että oon laiska lähtemään mikron hakuun:D

Nauratti ja naurattaa yhä. Mutta erittäin hyvä ja käytännöllinen lahja! 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #9 : Huhtikuu 01, 2022, 19:31:10 »
Huorat ovat yhteiskuntamme tukipilareita. Jokainen mies tykkää huorista. Ja NaarasTurskia löytyy vaikka kavereille puolella hinnalla jakaisi.

Nimimerkillä - kauppaan kestäviä kyrpiä!
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6890
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #10 : Huhtikuu 01, 2022, 19:35:39 »
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.


Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.

Jotenkin voisi ajatella, että molempien sekä hupakoiden ja turskien mielihyvä, itsetunto ja varmaan mielenterveyskin voivat parantua. Punakka hymy naamalla poistuessa ja pusu hupakolle ovella ainakin toimii minulla hyvin  :inlove:

Kyllähän ajanpuitteissa käydään mahdollisesti myös monia keskusteluja palvelujen ohella, josta voi osalle olla hyötyä. Saa eril(n)aisen näkemyksen mahdollisesti itseä kuumottaviin elämän kysymyksiin tai sitten jutellaan vaan niitä näitä. Riippuu toki kuinka tuttuja ollaan, kuka uskaltaa avatua mistäkin.

No mutta voin olla väärässäkin - otetaan lisää kaffea
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 39 )

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #11 : Huhtikuu 02, 2022, 07:10:14 »
Yhteiskunnan jäsenenä argumentoin maksuseksin eduksi sen että olen saanut Ninalta pillua. Ne ovat olleet hienoja kokemuksia, yksiä niistä elämäni aikana sattuneista joita keinutuolissani muistelen.
Enpä oikein usko että muuten olisi ollut onni myötä. On toki mahdollista että olisimme Ninan kanssa törmänneet toisiimme Siwan kassajonossa taikka jossakin eräretkitulilla ja sitten yhdessä tuumineet että lähetään panemaan mutta pidän tätä mahdollisuutta varsin teoreettisena.

No jos tuolle linjalle lähdetään tässä keskustelussa, niin sanon myös yhteiskunnan jäsenenä, että eduksi yhteiskunnalle on ollut se että olen saanut Joeyltä kigua ja saanut tutustua huipputyyppiin.
Kohtaaminen olisi tosin voinut tapahtua myös muutoin, kun en ole huora 24/7 ja muissa jutuissa aiemmin kävin Oulussa. Jos joskus ajattelisin miestä itselleni, kunhan tuosta Villestä pääsen eroon  :laught:, niin se olisit sinä. Otahan heppa alle ja ala ratsastamaan Hämylinnaan.
Jumalahan ei kieltänyt unelmoimasta

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #12 : Huhtikuu 02, 2022, 07:17:58 »
Huora ei hirveästi katso mihin rahojaan käyttää ja hänestä hyötyvät yrittäjät mikronmyyjästä asunto-auto  ;D kauppiaaseen.


Olet erehtynyt. Huorat eivät osta mikroja vaan myyvät ylimääräiset ja huonoimmat halvalla eteenpäin.


^Mullekin kerran yksi vakkari toi uuden mikron. :D Olin edellisellä tapaamiskerralla tuskaillut kun en ollut silloiseen uuteen asuntoon vielä ehtinyt mikroa ostamaan, niin oli siitä ottanut vinkin. Tarpeellinen lahja oli.

Vuosien mittaan on kaikenlaisia muistamisia ollut, lounareista ruusuihin. En ole niin materian perään koska mulla on varaa ostaa kaikki haluamani itse, mutta kieltämättä ylimääräiset muistamiset lämmittää aina. Yleisimmin on muistettu ylimääräisellä rahalla, tilille tai käteen.

Mun mielestä yhä hauskin lahja oli, kun asiakas toi mulle mikron. Koska mun eteisessä oli roskiin menossa oleva mikro.

Seuraavan kerran hän toi mulle mikron. Kun sanoin tosiaan että oon laiska lähtemään mikron hakuun:D

Nauratti ja naurattaa yhä. Mutta erittäin hyvä ja käytännöllinen lahja! 😘

Ok, olin väärässä. Puolustaudun sillä, että minulle ei kukaan ole tuonut mikroaaltoauunia ja tietoni ovat siltä osin vajavaisia. Mutta asunto-autoja ne huorulit ostelevat ja ennen huoraamista ei olisi tullut pieneen mieleenkään hankkia sellaista kikkaretta  ;D

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 556
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #13 : Huhtikuu 02, 2022, 08:38:27 »
Seksityö ehkäisee yksinäisten miesten syrjäytymisen tunnetta ja vähentää sukupuolten välistä vastakkainasettelua. Näin syntyy vähemmän mitään incel-hörhöjä. Lisäksi seksityö on pienyrittäjyyttä joka pistää rahan liikkumaan yhteiskunnassa ja mikrokauppiaillekin riittää töitä. :D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #14 : Huhtikuu 02, 2022, 16:42:12 »
Ok, olin väärässä. Puolustaudun sillä, että minulle ei kukaan ole tuonut mikroaaltoauunia ja tietoni ovat siltä osin vajavaisia. Mutta asunto-autoja ne huorulit ostelevat ja ennen huoraamista ei olisi tullut pieneen mieleenkään hankkia sellaista kikkaretta  ;D


Kuinka paljon veloitat mikroaaltouuneissa? Jos tuon yhden uuden ja pari muuta hyvin käytettyä.  :laught:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #15 : Huhtikuu 02, 2022, 17:44:36 »
Nääh... en tarvitse mikroa. Only cash. Eli kättä taskuun vaan sir.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #16 : Huhtikuu 02, 2022, 17:53:46 »
Nääh... en tarvitse mikroa. Only cash. Eli kättä taskuun vaan sir.

Mullon taskussa 20 senttiä vain.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2022, 17:55:44 kirjoittanut lepsky »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #17 : Huhtikuu 02, 2022, 18:20:07 »
Hutsujen mielenterveys ja itsetunto kasvavat kun kuulevat miehiltä usein miten ovat ihania ja taitavia. Siksi mielenterveys/psykologi-palvelujen tarve vähenee.


Mielenkiintoinen näkemys. Olisiko tästä tutkimustuloksia ja kuinka paljon tämä vähentää hutsujen tarvetta mielenterveyspalveluille?
Veikkaan että tässä on ajatuksena heittää myös subjektiivisia arvioita ilman tilastodataa. Tämänkaltaisen keskustelun tulos voi olla se että löytyy lukijoille uusia näkökulmia ja ajatuksia, joskus jopa ns pointti.

Jotenkin voisi ajatella, että molempien sekä hupakoiden ja turskien mielihyvä, itsetunto ja varmaan mielenterveyskin voivat parantua. Punakka hymy naamalla poistuessa ja pusu hupakolle ovella ainakin toimii minulla hyvin  :inlove:

Kyllähän ajanpuitteissa käydään mahdollisesti myös monia keskusteluja palvelujen ohella, josta voi osalle olla hyötyä. Saa eril(n)aisen näkemyksen mahdollisesti itseä kuumottaviin elämän kysymyksiin tai sitten jutellaan vaan niitä näitä. Riippuu toki kuinka tuttuja ollaan, kuka uskaltaa avatua mistäkin.

No mutta voin olla väärässäkin - otetaan lisää kaffea
HP on asian ytimessä.

PT:lla käynti edistää terveyttä intervaalisesti  (sydämen sykkeet vähän väliä tapissa)
Stressi poistuu 99%:sti viimeistään kun aika loppuu.
Näkemyserot, kehut yms.. kaikki kuulostaa aina kivalta.
Aina löytyy housuista Pirkanmaan Isoin 😂🙈

Itsetunto paranee, en usko että näin ihania Naisia lähtisi kaupungilta mukaan ja varsinkaan silloin kun puntissa on räjähdysherkkä tykki..

Taloudellinen puoli tosiaan PT:lla joka käyttää rahat viisaasti eteenpäin.

Jatketaan Cafe au Latella  :drinking:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #18 : Huhtikuu 02, 2022, 18:23:40 »
Maalataanko tässä nyt isolla pensselillä sitä, että lähes kaikki hutsut ovat mielenterveyspalveluiden tarpeessa ja seksityö on sitä auttavaa terapiaa? Ei hyvää päivää.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Argumentteja aiheesta seksityön edut yhteiskunnalle.
« Vastaus #19 : Huhtikuu 02, 2022, 18:31:39 »
Maalataanko tässä nyt isolla pensselillä sitä, että lähes kaikki hutsut ovat mielenterveyspalveluiden tarpeessa ja seksityö on sitä auttavaa terapiaa? Ei hyvää päivää.
Mitä olen ”hutsuja” tavannut niin suurin osa ei tarvitse minkäänlaisia mielenterveyspalveluja tai peittävät ne todella hyvin.
Ihan normaaleita todella mukavia naisia.  :inlove:

Seksityö tekee hyvää ainakin Turskille, pinnan kireys katoaa suurimmalla osalla samantien. (Kuultu Isoilta pojilta)

Yleistää en voi tietenkään Turskien tuntemuksia, puhun vain omasta kokemuksesta.
Opettelee kielihommia… 😜