Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihmiskaupasta ja parituksesta  (Luettu 9559 kertaa)

Poissa Perseeseen

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #40 : Maaliskuu 30, 2022, 00:54:22 »

Ei, ymmärsit väärin. En vain muista tämän poliisin nimeä joten en voi sitä silloin kertoakkaan, saatikka pyytää kirjallista lausuntoa asiasta. Menee kohta hermo kun porukka vetää mutkat suoriksi 😅 Ja kyllä, mä uskon ennemmin poliisin joka on perehtynyt asiaan sanaa kuin jonkun random foorumilaisen joka ei oo tutkinut asiaa. 🙄

Olisiko niitä tutkimustuloksia tai kertoisitko miten edes olet perehtynyt asiaan ja todennut asian.
Ilman niitä olet vain random foorumille kirjoittava joka vain kirjoittaa mielipiteitään.  😅  ;D

Niin kuin olen sanonut, tilastoja ei ole. Samasta syystä kuin tuossa saamassani vastauksessa ihmiskauppa.fi sivulta, suurin osa toimii ”piilossa”. Ette näköjään ymmärrä suomen oikeusjärjestelmää, mutta jos ei ole todisteita niin mitään ei mukamas ole tapahtunut. Ja koska uhrit ei uskalla kertoa asiasta viranomaisille niin asialle on vaikea tehdä mitään. Olen perehtynyt asiaan alalla toimien, netistä tutkien ja viranomaisten kanssa keskustellen. Mitenkäs sinä olet asiaan perehtynyt? 😊
Miten olet alalla toimien törmännyt näihin ulkomaalaisiin jotka mielipiteesi mukaan ovat lähes kaikki ihmiskaupan uhreja.


Riittäisikö usean vuoden asiakkaana olo. Suomalaisiakin olen välillä tavannut.

Joo jos olet jollain yhdellä tai kahdella käynyt useasti niin varmasti voit heidän puolesta sanoa että he eivät ole uhreja. Mutta eihän se kerro mitään koko tilanteesta? Mä laitoin jo yhden vastauksen aiheeseen liittyen jonka sain ihmiskauppaa tutkivilta henkilöiltä. Nyt odotan teiltä vastaavaa argumenttia siitä että suurin osa ulkomaalaisista EI ole sitä. Teillä vissiin oli siitä jotain tilastoja kun sitä multakin odotitte?

Minun ei tarvitse lukea iltalehdestä tai internetistä miten asiat ovat siellä oven takana tai perustaa mielipiteisiin kirjoituksiani.

Aloitin silloin kun suomessa ainoat ulkomaalaiset olivat virosta tai venäjältä ja muista maista ei edes tiedetty. En ole enää vuosiin laskenut käytyjä määriä. Useampia satoja pelkästään ulkomaalaisia tullut kuitenkin tavattua ja useita heistä useamman kerran. En tosin käy näillä romanialaisilla jotka ilmoituksissaan ovat italiasta tai muualta.

Ja edelleen vastapainoksi toivoisin teiltä todisteita siitä että suurin osa ulkomaalaisista ei ole pakotettuja, kun itse jo kertaalleen annoin ”todisteita”(joita on lähes mahdoton saada) aiheesta vastaan. Älkää vaatiko multa todisteita jos ette osaa siihen vastata oman argumenttinne puolesta. 🤷‍♀️

Tuota en todistukseksi kutsuisi... Sinä jos väität suurinta osaa paritetuksi niin sinun se pitäis todistaa ::)
Kai se tälläisiä täytyy heitellä kun hiljaista on ::)

Voi rakkaat pienet kun jaksatte olettaa että kaikessa on kyse tästä työstä. Suosittelen miettimään asioita myös siltä kantilta kun ottaa pään pois sieltä p**seestä niin maailma laajentuu kummasti😊

Niin no tämä foorumi on vissiin maksullisesta seksistä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #41 : Maaliskuu 30, 2022, 01:47:40 »
Turuntytön perustelut eivät nyt menneet ihan putkeen. Kuten jo aiemmin sanoin, lähtökohtana keskusteluissa yleensä on, että väitteen esittäjä perustelee puheensa.

Onhan ulkkareissa paritusta, pakotusta ja ihmiskauppaa, ei vastaväitettä. Näitä on löytynyt suomalaisestakin tarjonnasta. Ulkkareissa vaan enemmän, mutta se ihmiskauppa ei ole näiden parissa sääntö eikä enemmistö ole sen uhreja. Seuraan myös uutisia ja keskusteluja tämän aiheen tiimoilta, siksi olisikin kiinnostavaa kuulla lähteet näille kommenteille. Perustelu tai lähde ei ole, että joku yksittänen viranomainen on niin sanonut. Asiaa ei muuta todeksi sen inttäminen. Tämä taitaa tosin olla siinä pisteessä että perääntyminen ei enää luonnistu.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #42 : Maaliskuu 30, 2022, 06:16:54 »
^ niinkun olen monesti sanonut, asiasta ei ole todenmukaisia tilastoja, joten miten ihmeessä sen todistaisin? Jos sulle ei riitä asiaa tutkivien viranomaisten eikä ihmiskauppa järjestön sanomiset niin sille en voi mitään sitten. Ennemmin sääntö kuin poikkeus on että yli puolet on. Ja se on mun mielipide.🤷‍♀️
En ymmärrä miten saatte väännettyä mun huolen ihmiskaupan/parituksen uhreista mun työhön, ei vissiin muuta argumenttia keksitä kun joku tuulesta temmattu..? Mun työ ei liity millään tavalla siihen että mun mielestä ihmiskauppa/paritus on väärin. Jotenki harmittaa ja säälittää huomata että näinkin monelle se asia on ihan yhdentekevä kun ei suostuta ajattelemaan sitä mahdollisuutta eikä tutkimaan asiaa.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #43 : Maaliskuu 30, 2022, 07:47:42 »
^ niinkun olen monesti sanonut, asiasta ei ole todenmukaisia tilastoja, joten miten ihmeessä sen todistaisin? Jos sulle ei riitä asiaa tutkivien viranomaisten eikä ihmiskauppa järjestön sanomiset niin sille en voi mitään sitten. Ennemmin sääntö kuin poikkeus on että yli puolet on. Ja se on mun mielipide.🤷‍♀️
En ymmärrä miten saatte väännettyä mun huolen ihmiskaupan/parituksen uhreista mun työhön, ei vissiin muuta argumenttia keksitä kun joku tuulesta temmattu..? Mun työ ei liity millään tavalla siihen että mun mielestä ihmiskauppa/paritus on väärin. Jotenki harmittaa ja säälittää huomata että näinkin monelle se asia on ihan yhdentekevä kun ei suostuta ajattelemaan sitä mahdollisuutta eikä tutkimaan asiaa.

Suosittelen miettimään asioita myös siltä kantilta kun ottaa pään pois sieltä p**seestä niin maailma laajentuu kummasti😊

Kukaan ei ole kyseenalaistanut muuta kuin väittämäsi suuruuden.

On kysytty missä ovat näiden mielipiteitesi perusteet?

Miksi niitä ei löydy mistään kirjoitettuna vaan vain epämääräinen kuulin yhdeltä poliisilta, mutta en muuta muista.
Mielipiteitä saa kaikilla olla mutta totuudeksi ne ei muutu sillä että sen sanoo ääneen ja alkaa väittämään että ota pää pois p**seestä.
Myöskään pelkkä mielipide ei muutu totuudeksi sillä että tästä ei ole tutkimustuloksia ja asiaa ei voi edes tutkia kommentilla.

Ihmiskauppa ja paritus ei ole myöskään sama asia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 07:52:47 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #44 : Maaliskuu 30, 2022, 08:02:12 »
^ niinkun olen monesti sanonut, asiasta ei ole todenmukaisia tilastoja, joten miten ihmeessä sen todistaisin? Jos sulle ei riitä asiaa tutkivien viranomaisten eikä ihmiskauppa järjestön sanomiset niin sille en voi mitään sitten. Ennemmin sääntö kuin poikkeus on että yli puolet on. Ja se on mun mielipide.🤷‍♀️
En ymmärrä miten saatte väännettyä mun huolen ihmiskaupan/parituksen uhreista mun työhön, ei vissiin muuta argumenttia keksitä kun joku tuulesta temmattu..? Mun työ ei liity millään tavalla siihen että mun mielestä ihmiskauppa/paritus on väärin. Jotenki harmittaa ja säälittää huomata että näinkin monelle se asia on ihan yhdentekevä kun ei suostuta ajattelemaan sitä mahdollisuutta eikä tutkimaan asiaa.

Suosittelen miettimään asioita myös siltä kantilta kun ottaa pään pois sieltä p**seestä niin maailma laajentuu kummasti😊

Kukaan ei ole kyseenalaistanut muuta kuin väittämäsi suuruuden.

On kysytty missä ovat näiden mielipiteitesi perusteet?

Miksi niitä ei löydy mistään kirjoitettuna vaan vain epämääräinen kuulin yhdeltä poliisilta, mutta en muuta muista.
Mielipiteitä saa kaikilla olla mutta totuudeksi ne ei muutu sillä että sen sanoo ääneen ja alkaa väittämään että ota pää pois p**seestä.
Myöskään pelkkä mielipide ei muutu totuudeksi sillä että tästä ei ole tutkimustuloksia ja asiaa ei voi edes tutkia kommentilla.

Ihmiskauppa ja paritus ei ole myöskään sama asia.

Koitin äkkiä ettiä mutta en ainakaan tähän hätään löytänyt multa kommenttia missä olisin väittänyt asiaa absoluuttiseksi totuudeksi? 🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #45 : Maaliskuu 30, 2022, 08:09:29 »
^ niinkun olen monesti sanonut, asiasta ei ole todenmukaisia tilastoja, joten miten ihmeessä sen todistaisin? Jos sulle ei riitä asiaa tutkivien viranomaisten eikä ihmiskauppa järjestön sanomiset niin sille en voi mitään sitten. Ennemmin sääntö kuin poikkeus on että yli puolet on. Ja se on mun mielipide.🤷‍♀️
En ymmärrä miten saatte väännettyä mun huolen ihmiskaupan/parituksen uhreista mun työhön, ei vissiin muuta argumenttia keksitä kun joku tuulesta temmattu..? Mun työ ei liity millään tavalla siihen että mun mielestä ihmiskauppa/paritus on väärin. Jotenki harmittaa ja säälittää huomata että näinkin monelle se asia on ihan yhdentekevä kun ei suostuta ajattelemaan sitä mahdollisuutta eikä tutkimaan asiaa.

Ei suinkaan ole kyse siitä etteikö täällä välitettäisi ihmiskaupasta ja näistä seksityöhön liittyvistä kielteisistä ilmiöistä. Päinvastoin, se on todettu niitä käsittelevissä keskusteluissa. Mielestäni turskat ovat täällä pääosin vastuullisia seksin ostajia.

Toki uskon ihmiskauppaa tutkivien viranomaisten ja ihmiskauppajärjestön kannannottoja. Kun sellaisen näen. Näissä ryhmisaä on kuitenkin yksittäisiä edustajia, jotka puhuvat omista näkemyksistään ja näiden uskottavuuteen vaikuttaa, että kuka yksittäinen edustaja niitä esittää ja missä yhteydessä. Eva Biaudet ihmiskauppajärjestön erityisedustajana esimerkiksi oli sitä mieltä että vain seksityössä esiintyy ihmiskauppaa ja kaikki seksityötä tekevät ovat hyväksikäytettyjä ja alisteisessa asemassa. Biaudet ei juuri ottanut kantaa ilmitulleisiin muihin ihmiskauppatapauksiin. Biaudet vastustaa puolueensa linjan mukaisesti seksityötä. Kuten eläköitynyt pillupoliisi Kenneth Erikssonkin.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #46 : Maaliskuu 30, 2022, 08:21:49 »
^ niinkun olen monesti sanonut, asiasta ei ole todenmukaisia tilastoja, joten miten ihmeessä sen todistaisin? Jos sulle ei riitä asiaa tutkivien viranomaisten eikä ihmiskauppa järjestön sanomiset niin sille en voi mitään sitten. Ennemmin sääntö kuin poikkeus on että yli puolet on. Ja se on mun mielipide.🤷‍♀️
En ymmärrä miten saatte väännettyä mun huolen ihmiskaupan/parituksen uhreista mun työhön, ei vissiin muuta argumenttia keksitä kun joku tuulesta temmattu..? Mun työ ei liity millään tavalla siihen että mun mielestä ihmiskauppa/paritus on väärin. Jotenki harmittaa ja säälittää huomata että näinkin monelle se asia on ihan yhdentekevä kun ei suostuta ajattelemaan sitä mahdollisuutta eikä tutkimaan asiaa.

Ei suinkaan ole kyse siitä etteikö täällä välitettäisi ihmiskaupasta ja näistä seksityöhön liittyvistä kielteisistä ilmiöistä. Päinvastoin, se on todettu niitä käsittelevissä keskusteluissa. Mielestäni turskat ovat täällä pääosin vastuullisia seksin ostajia.

Toki uskon ihmiskauppaa tutkivien viranomaisten ja ihmiskauppajärjestön kannannottoja. Kun sellaisen näen. Näissä ryhmisaä on kuitenkin yksittäisiä edustajia, jotka puhuvat omista näkemyksistään ja näiden uskottavuuteen vaikuttaa, että kuka yksittäinen edustaja niitä esittää ja missä yhteydessä. Eva Biaudet ihmiskauppajärjestön erityisedustajana esimerkiksi oli sitä mieltä että vain seksityössä esiintyy ihmiskauppaa ja kaikki seksityötä tekevät ovat hyväksikäytettyjä ja alisteisessa asemassa. Biaudet ei juuri ottanut kantaa ilmitulleisiin muihin ihmiskauppatapauksiin. Biaudet vastustaa puolueensa linjan mukaisesti seksityötä. Kuten eläköitynyt pillupoliisi Kenneth Erikssonkin.

Tuo screenshottini oli ihmiskauppa.fi:n ylitarkastajan/tiiminvetäjän vastaus aiheesta, siitä näet. Ja hyvä että ollaan samaa mieltä että kaikki ihmiskauppa, myös se paritus, on väärin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #47 : Maaliskuu 30, 2022, 08:51:20 »
Tuo liite, mistä ei näy kirjoittajaa, voi olla suuntaa antava, mutta se ei ota kantaa että kuinka suuri osa ulkkareista on ihmiskaupan uhreja. Kuten sanottu, ihmiskauppa on alan ongelma, sen laajuus ulkkareiden keskuudessa on se juttu, mistä nyt keskustellaan. Olisi hyvä että siitä laajuudesta ulkkareiden keskuudessa saataisiin muidenkin asiantuntijoiden kommentteja kuin sellaisten tahojen joilla on tässä omia agendoja.

Paritus lain mukaan on liukas pinta, monet jotka ovat keuhkonneet siitä ovat kirjoitustensa perusteella lakia tiukasti tulkiten itse paritettuja.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #48 : Maaliskuu 30, 2022, 17:21:42 »

Koitin äkkiä ettiä mutta en ainakaan tähän hätään löytänyt multa kommenttia missä olisin väittänyt asiaa absoluuttiseksi totuudeksi? 🤔



Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…

Kirjoitit kuitenkin asian niin että se olisi totta. Sen jälkeen asia kääntyikin vain mielipiteeksi ja nyt kirjoitat että et oikeastaan enää tiedä.  ::) ???

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #49 : Maaliskuu 30, 2022, 18:56:02 »

Koitin äkkiä ettiä mutta en ainakaan tähän hätään löytänyt multa kommenttia missä olisin väittänyt asiaa absoluuttiseksi totuudeksi? 🤔



Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…

Kirjoitit kuitenkin asian niin että se olisi totta. Sen jälkeen asia kääntyikin vain mielipiteeksi ja nyt kirjoitat että et oikeastaan enää tiedä.  ::) ???

Tuossa ei mikään viittaa siihen että väittäisin asiaa totuudeksi. Tahdot näköjään vain ymmärtää sen omassa mielessä niin, mutta sitä se ei ole. Joten antaa olla 😊😚
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #50 : Maaliskuu 30, 2022, 20:53:52 »

Tuossa ei mikään viittaa siihen että väittäisin asiaa totuudeksi. Tahdot näköjään vain ymmärtää sen omassa mielessä niin, mutta sitä se ei ole. Joten antaa olla 😊😚

Isona tyttönä tajunnet että kun kirjoitat sinulle esitettyihin kysymyksiin perusteluiksi poliisin sinulle sanoneen, asian tutkimisen, maalaisjärjellä pitäisi tajuta ja mielipiteesi niin kirjoituksestasi ei käy selville että tarkoitatkin isolla osalla vain oikeasti omaa mielipidettäsi asiasta.

Mielipiteesi on tullut selväksi. Perustelut puuttuvat edelleen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 20:57:36 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #51 : Maaliskuu 30, 2022, 21:19:52 »

Tuossa ei mikään viittaa siihen että väittäisin asiaa totuudeksi. Tahdot näköjään vain ymmärtää sen omassa mielessä niin, mutta sitä se ei ole. Joten antaa olla 😊😚

Isona tyttönä tajunnet että kun kirjoitat sinulle esitettyihin kysymyksiin perusteluiksi poliisin sinulle sanoneen, asian tutkimisen, maalaisjärjellä pitäisi tajuta ja mielipiteesi niin kirjoituksestasi ei käy selville että tarkoitatkin isolla osalla vain oikeasti omaa mielipidettäsi asiasta.

Mielipiteesi on tullut selväksi. Perustelut puuttuvat edelleen.

Mä en ikävä kyllä voi sille mitään jos joku ymmärtää tahallaan väärin tai haluaa vain esittää tyhmää. Eikä se onneksi ole mun ongelma. Mä rakastan hyviä keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa vaikka mielipiteet olisikin eri. Mutta en mä ala hakkaamaan päätä seinään sen takia kun joku ei ymmärrä lukemaansa.😊 Fiksu ihminen olisi jo mun ensimmäisestä kommentista ymmärtänyt sen ettei se ole absoluuttinen totuus vaan mielipide (joka kylläkin pohjautuu osittain asiaa tutkineiden ihmisten lausuntoihin ja siihen kuuluisaan maalaisjärkeen).
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #52 : Maaliskuu 30, 2022, 21:28:22 »
Mä en ikävä kyllä voi sille mitään jos joku ymmärtää tahallaan väärin tai haluaa vain esittää tyhmää. Eikä se onneksi ole mun ongelma. Mä rakastan hyviä keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa vaikka mielipiteet olisikin eri. Mutta en mä ala hakkaamaan päätä seinään sen takia kun joku ei ymmärrä lukemaansa.😊 Fiksu ihminen olisi jo mun ensimmäisestä kommentista ymmärtänyt sen ettei se ole absoluuttinen totuus vaan mielipide (joka kylläkin pohjautuu osittain asiaa tutkineiden ihmisten lausuntoihin ja siihen kuuluisaan maalaisjärkeen).


Mikset sitten kirjoittanut suoraan mitä tarkoitit vaan jätät kirjoitusten lukijoiden huoleksi ymmärtää että tarkoitatkin jotain muuta kuin alkujaan kirjoitat. Todisteetkin pitäisi vielä itse etsiä kirjoituksiisi kun et niitä itse voi laittaa näkyviin.
Tapahtuuko sinulla usein sitä että joudut hakkamaan päätä seinään kun muut eivät ymmärrä mielipidettäsi vaan ovat asiasta eri mieltä? :sheep:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 21:32:10 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #53 : Maaliskuu 30, 2022, 21:52:44 »
Mä en ikävä kyllä voi sille mitään jos joku ymmärtää tahallaan väärin tai haluaa vain esittää tyhmää. Lukijan ei pitäisi missään vaiheessa ymmärtää mun puheista niin että se olisi mun mielestä totuus, vaan se on mun mielipide. Eikä se onneksi ole mun ongelma. Mä rakastan hyviä keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa vaikka mielipiteet olisikin eri. Mutta en mä ala hakkaamaan päätä seinään sen takia kun joku ei ymmärrä lukemaansa.😊 Fiksu ihminen olisi jo mun ensimmäisestä kommentista ymmärtänyt sen ettei se ole absoluuttinen totuus vaan mielipide (joka kylläkin pohjautuu osittain asiaa tutkineiden ihmisten lausuntoihin ja siihen kuuluisaan maalaisjärkeen).


Mikset sitten kirjoittanut suoraan mitä tarkoitit vaan jätät kirjoitusten lukijoiden huoleksi ymmärtää että tarkoitatkin jotain muuta kuin alkujaan kirjoitat. Todisteetkin pitäisi vielä itse etsiä kirjoituksiisi kun et niitä itse voi laittaa näkyviin.
Tapahtuuko sinulla usein sitä että joudut hakkamaan päätä seinään kun muut eivät ymmärrä mielipidettäsi vaan ovat asiasta eri mieltä? :sheep:

Tämä oli itseasiassa ensimmäinen kerta, kun teidän kanssa juttelin.😊 Ja minkä ihmeen takia sinä oletat ja luulet mun kommenttia totuudeksi? Luulin keskustelevani fiksujen ihmisten kanssa jotka osaavat ymmärtää lukemaansa, saatoin olla väärässä. Pahoittelut siitä! Ja noista todisteista on turha enää edes puhua kun on jo monesti todettu että niitä ei ole puoleen eikä toiseen, monestakin syystä. Tiedän juttelevani kuuluisten trollien kanssa, mutta se että mun sanomaa väitetään muuksi mitä se on, eli valehdellaan, niin sitä et hyväksy. Lopeta siis ystävä hyvä tuo älytön marina.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 21:55:14 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #54 : Maaliskuu 30, 2022, 22:08:16 »
Juu trollaamistahan se nimenomaan on, kun vaaditaan perusteita mustamaalaamiselle, tai vain trollit voisivat asettua tällaisen ryhmän puolelle joka ei ole täällä puolustamassa itseään.

Toivottavasti kysyntäsi tästä vielä vilkastuu Turuntyttö. Toivon sitä vilpittömästi 😘
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 22:10:43 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #55 : Maaliskuu 30, 2022, 22:16:37 »

Tämä oli itseasiassa ensimmäinen kerta, kun teidän kanssa juttelin.😊 Ja minkä ihmeen takia sinä oletat ja luulet mun kommenttia totuudeksi? Luulin keskustelevani fiksujen ihmisten kanssa jotka osaavat ymmärtää lukemaansa, saatoin olla väärässä. Pahoittelut siitä! Ja noista todisteista on turha enää edes puhua kun on jo monesti todettu että niitä ei ole puoleen eikä toiseen, monestakin syystä. Tiedän juttelevani kuuluisten trollien kanssa, mutta se että mun sanomaa väitetään muuksi mitä se on, eli valehdellaan, niin sitä et hyväksy. Lopeta siis ystävä hyvä tuo älytön marina.

En ole missään vaiheessa luullut kommenttiasi totuudeksi. Kaikille on jo tullut selväksi että kirjoititkin ainoastaan mielipiteesi ilman perusteita johon ei saisi edes muiden esittää eriäviä mielipiteitä tai kysymyksiä. ;D

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #56 : Maaliskuu 30, 2022, 22:21:43 »
Juu trollaamistahan se nimenomaan on, kun vaaditaan perusteita mustamaalaamiselle, tai vain trollit voisivat asettua tällaisen ryhmän puolelle joka ei ole täällä puolustamassa itseään.

Toivottavasti kysyntäsi tästä vielä vilkastuu Turuntyttö. Toivon sitä vilpittömästi 😘

Ei hätää kysynnän suhteen. 😊 niinkuin oon sanonut niin mun huoli uhreja kohtaan ei liity millään tavalla mun työhön. Ja pliis älkää toivoko vilkastuvan ku mulla on muutakin elämää kuin työ!  Tosi tylsä myydä ei oota.. 😬 Ja mustamaalannut mä en oo ketään, ennemmin voisi sitä sanoa teistä kun väitätte mun sanoneen jotain mitä en ole, eli valehtelette. 🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #57 : Maaliskuu 30, 2022, 22:23:42 »

Tämä oli itseasiassa ensimmäinen kerta, kun teidän kanssa juttelin.😊 Ja minkä ihmeen takia sinä oletat ja luulet mun kommenttia totuudeksi? Luulin keskustelevani fiksujen ihmisten kanssa jotka osaavat ymmärtää lukemaansa, saatoin olla väärässä. Pahoittelut siitä! Ja noista todisteista on turha enää edes puhua kun on jo monesti todettu että niitä ei ole puoleen eikä toiseen, monestakin syystä. Tiedän juttelevani kuuluisten trollien kanssa, mutta se että mun sanomaa väitetään muuksi mitä se on, eli valehdellaan, niin sitä et hyväksy. Lopeta siis ystävä hyvä tuo älytön marina.

En ole missään vaiheessa luullut kommenttiasi totuudeksi. Kaikille on jo tullut selväksi että kirjoititkin ainoastaan mielipiteesi ilman perusteita johon ei saisi edes muiden esittää eriäviä mielipiteitä tai kysymyksiä. ;D

Loistavaa! Ja aina saa sanoa eriävän mielipiteensä. Mutta jos multa vaaditaan sitä ”todistusaineistoa” mun mielipiteeseen (jonka olen toimittanut) , niin miksi en saa niitä teidän todisteita vastaan? Sitä mä vaan mietin. 🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #58 : Maaliskuu 30, 2022, 22:25:27 »
^^Hyvä juttu että tilanne on parantunut.

Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen…
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #59 : Maaliskuu 30, 2022, 22:35:23 »
^^Hyvä juttu että tilanne on parantunut.

Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen…

Juu toihan oli tilanne kaikilla, ympäri suomen. Ainakin sen perusteella mitä tiedän about 100 kollegaa ja kaikilla sama homma. Ei ollut siis meistä riippuvainen. 😊 Mutta nyt ihan oikeasti tää on aivan älytöntä eikä kuulu tähän ketjuun (vaikkakin aloittaja epäili ihmiskauppaa). Jos on vielä mulle jotain sanottavaa niin voitte laittaa yksityisviestiä.😊
Opiskelijarouva

Turku