Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihmiskaupasta ja parituksesta  (Luettu 9654 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #60 : Maaliskuu 30, 2022, 22:38:02 »
^^Hyvä juttu että tilanne on parantunut.

Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen…

Juu toihan oli tilanne kaikilla, ympäri suomen. Ainakin sen perusteella mitä tiedän about 100 kollegaa ja kaikilla sama homma. Ei ollut siis meistä riippuvainen. 😊 Mutta nyt ihan oikeasti tää on aivan älytöntä eikä kuulu tähän ketjuun (vaikkakin aloittaja epäili ihmiskauppaa). Jos on vielä mulle jotain sanottavaa niin voitte laittaa yksityisviestiä.😊

Oliko näistä about 100 kollegasta kuinka moni suomalaisia ja kuinka moni ulkomaalaisia?
Kuinka moni heistä on paritettu tai ihmiskaupattu?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #61 : Maaliskuu 30, 2022, 22:51:54 »
^^Hyvä juttu että tilanne on parantunut.

Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen…

Juu toihan oli tilanne kaikilla, ympäri suomen. Ainakin sen perusteella mitä tiedän about 100 kollegaa ja kaikilla sama homma. Ei ollut siis meistä riippuvainen. 😊 Mutta nyt ihan oikeasti tää on aivan älytöntä eikä kuulu tähän ketjuun (vaikkakin aloittaja epäili ihmiskauppaa). Jos on vielä mulle jotain sanottavaa niin voitte laittaa yksityisviestiä.😊

Oliko näistä about 100 kollegasta kuinka moni suomalaisia ja kuinka moni ulkomaalaisia?
Kuinka moni heistä on paritettu tai ihmiskaupattu?

Yksikään ei ole paritettu eikä ihmiskaupattu, suurin osa tietämistäni henkilöistä ihan yrittäjiä.😊 Ja ei, ulkomaalaisia ei ole montaa juurikaan siitä samasta syystä kun eivät viranomaisille myönnä syytä täällä työskentelyyn. Se on heille valtava riski, jos olisin samassa asemassa niin en itsekkään kertoisi!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #62 : Maaliskuu 30, 2022, 22:58:35 »
Yksikään ei ole paritettu eikä ihmiskaupattu, suurin osa tietämistäni henkilöistä ihan yrittäjiä.😊 Ja ei, ulkomaalaisia ei ole montaa juurikaan siitä samasta syystä kun eivät viranomaisille myönnä syytä täällä työskentelyyn. Se on heille valtava riski, jos olisin samassa asemassa niin en itsekkään kertoisi!

Ja eihän ne uhrit usein edes myönnä sitä että ovat pakotettuja. Tietenkään, jos riskinä on oma tai läheisten henki esimerkiksi.

Eihän uhrit usein edes myönnä että ovat pakotettuja. Et itsekään kertoisi samassa asemassa, koska se riski olisi valtava! Osa ei edes tunnista olevansa paritettuja ennen kuin asia huomataan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2022, 23:00:09 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #63 : Maaliskuu 30, 2022, 23:05:12 »
Yksikään ei ole paritettu eikä ihmiskaupattu, suurin osa tietämistäni henkilöistä ihan yrittäjiä.😊 Ja ei, ulkomaalaisia ei ole montaa juurikaan siitä samasta syystä kun eivät viranomaisille myönnä syytä täällä työskentelyyn. Se on heille valtava riski, jos olisin samassa asemassa niin en itsekkään kertoisi!

Ja eihän ne uhrit usein edes myönnä sitä että ovat pakotettuja. Tietenkään, jos riskinä on oma tai läheisten henki esimerkiksi.

Eihän uhrit usein edes myönnä että ovat pakotettuja. Et itsekään kertoisi samassa asemassa, koska se riski olisi valtava! Osa ei edes tunnista olevansa paritettuja ennen kuin asia huomataan.

Voi sinua pieni. Olen ymmärtänyt sinun ymmärryksesi tason ja en nyt enää viitsi sanoa tuohon muuta kuin että onneksi kaikki mun perheenjäsenet ja läheiset tietää mitä teen. Luotan heihin 100%:sti ja jos joku edes epäilisi että tekisin pakosta niin kuulisin sen kyllä.🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #64 : Maaliskuu 30, 2022, 23:13:25 »

Voi sinua pieni. Olen ymmärtänyt sinun ymmärryksesi tason ja en nyt enää viitsi sanoa tuohon muuta kuin että onneksi kaikki mun perheenjäsenet ja läheiset tietää mitä teen. Luotan heihin 100%:sti ja jos joku edes epäilisi että tekisin pakosta niin kuulisin sen kyllä.🥰

Eihän kyse ollut sinusta vaan muista. Miten voit olla varma että he eivät valehtele olevansa itsenäisiä. Sinun pitää nyt todistaa väitteeni vääräksi ja siihen sinulla pitää olla about 100 todistetta että he eivät ole.
Voi sinua kun sinä jaksat aina olettaa että kaikissa kirjoituksissa on kyse vain sinusta eikä muista.

Poissa Vieras0286

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #65 : Maaliskuu 30, 2022, 23:15:18 »
100 kollegaa... tulee mieleen suomihuorien mafia eli Turuntyttö on tainnut päästä mukaan kerhoon.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #66 : Maaliskuu 31, 2022, 07:28:00 »
^^Hyvä juttu että tilanne on parantunut.
Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen…
Juu toihan oli tilanne kaikilla, ympäri suomen. Ainakin sen perusteella mitä tiedän about 100 kollegaa ja kaikilla sama homma. Ei ollut siis meistä riippuvainen.

Jonkun asian yleistäminen koskemaan koko tiettyä ryhmää tai suurinta osaa ryhmästä siksi, että itsellä on asiasta tietty mielipide tai kokemus on perseestä.
En tiedä enkä tunne minkäänmaalaisia kollegoita. Sen tiedän, että ns sääliin tai huoleen verhottu ulkkareiden mustamaalaus palstalla jota he eivät lue on perseestä.
On perseestä yleistää, että kaikilla on ollut hiljaista ja on perseestä väittää, ettei se olisi oma vika. Varmaan on hyvä, että en tunne ketään, ettei pääse tarttumaan  ;D

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #67 : Maaliskuu 31, 2022, 08:05:17 »
Tuo about sata oli nyt vaan heitto, olisin yhtä hyvin voinut sanoa 10 tai 1000 😅 En nyt ajatellut että täällä nussitaan pilkkua, kun pitäis jotain ihan muuta :behind:😉 Ja jos Nina osaa kertoa paikan jossa pääsisin näiden ulkomaalaisten kanssa keskustelemaan niin kuulisin mielelläni!😊 Noin muuten mun osalta tämä oli tässä. Mukavaa kevättä kaikille!🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2659
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #68 : Maaliskuu 31, 2022, 09:19:21 »
Mun popparit loppu 😫
Muakin ärsyttää että Anne ei ollutkaan Anne 😤

Ja jos tuollainen ”salaseura” on niin tahdon mukaan, lupaan ottaa laatikollisen sinisiä pillereitä mukaan..
Lupaan olla nussimatta pilkkua ellei se ole jonkun nimi  :behind:

Aurinkoista Kevättä kaikille osallisille ja lukijoille 😎
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #69 : Maaliskuu 31, 2022, 09:38:15 »
Katsotaan asiaa positiivisesta näkökulmasta, hyvä ettei ne loput sata (tai tuhat) ole aktiivisia koskien ulkkareita. Mikäli nämä nyt jakavat tämän mielipiteen.

Forkalla esiintyy aina kommentteja että kaikki näkyvyys on hyvästä. Ei se niin mene. Muutama mimmi pystyy lisäämään markkina-arvoaan ja parantamaan brändiään osaaottavilla ja positiivisilla jutuilla. Uskon että tämä kysynnän heikkeneminen ei koske heitä. Muutama harva yrittää lisätä kysyntäänsä rähjäämällä ja dissaamalla muita, milloin mitenkin. Näillä selkeästi on pula asiakkaista.

Toivottavasti Annellakin on asiakkaita, vaikka se ei ollutkaan Anne.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #70 : Maaliskuu 31, 2022, 09:48:18 »
Mun popparit loppu 😫
Muakin ärsyttää että Anne ei ollutkaan Anne 😤

Ja jos tuollainen ”salaseura” on niin tahdon mukaan, lupaan ottaa laatikollisen sinisiä pillereitä mukaan..
Lupaan olla nussimatta pilkkua ellei se ole jonkun nimi  :behind:

Aurinkoista Kevättä kaikille osallisille ja lukijoille 😎
Nyt oli aiheeseen liittyvä kommentti vihdoinkin :headbang: :headbang:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #71 : Maaliskuu 31, 2022, 11:31:58 »
Alkuperäinen ketju kun on poistettu ja siirretty tämän uuden otsikon alle, niin vahingossa "unohtui" siirtää myös minun aamuinen kommentointi asiaan. Tai sitten Saitilla ei enää saa mainita perse -sanaa.

Kirjoitin aamulla siis että jonkun asian yleistäminen koskemaan koko tiettyä ryhmää tai suurinta osaa ryhmästä siksi, että itsellä on asiasta tietty mielipide tai kokemus on perseestä.
En tiedä enkä tunne minkäänmaalaisia kollegoita. Sen tiedän, että ns sääliin tai huoleen verhottu ulkkareiden mustamaalaus palstalla jota he eivät lue on perseestä.
On perseestä yleistää, että kaikilla on ollut hiljaista ja on perseestä väittää, ettei se olisi oma vika. Varmaan on hyvä, että en tunne ketään, ettei pääse tarttumaan  ;D

Poissa Vieras0286

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #72 : Maaliskuu 31, 2022, 11:44:38 »
^
Ketju perseraiskattiin  :whipping:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #73 : Maaliskuu 31, 2022, 11:44:58 »
Kukaan ei oo mustamaalannut ulkomaalaisia. Ja kiva kun Nina tiedät musta noin paljon vaikkei olla edes sanaa vaihdettu koskaan! Opin itsestäni uutta, se mun huoli parituksesta ja ihmiskaupasta ei olekkaan todellinen, jännä kun aina olen luullut että se on 🤔
Puhut muutenkin itsesi tuossa hieman pussiin kun väität että mä muka yleistän näitä kaikkia mainitsemiasi asioita, mutta kuitenkin lopussa sanot ettet tunne yhtäkään pt:tä eli et voi millään tietää asioiden todellista laitaa, sullahan on silloin vain tieto omista asioistasi, hmm..
Enivei! Mukavaa kevättä myös sinulle ja mahtavaa että sullakin on näköjään omiin tarpeisiisi riittävästi asiakkaita.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #74 : Maaliskuu 31, 2022, 12:58:43 »
(Tähän ketjuun ei kyllä pitäisi koskea pitkällä tikullakaan, mutta here we go...🙈)

Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.

Tällaisen argumentin todistusarvo on ihan oikeasti pyöreä nolla. Oman päänsä sisällä pohdiskelemalla ei voi saada mitään todellista tietoa muiden ihmisten työolosuhteista, vaikuttimista, haluista, onnellisuudesta tai motivaatioista.

(Olisi myös tosi tärkeää muistaa erot ihmiskaupan, seksityöhön pakottamisen ja Suomen surkean parituslainsäädännön välillä. Se, että joku lain paritukseksi katsoma kohta täyttyy ei vielä kerro yhtään mitään "uhriudesta" tai vastentahtoisuudesta.)

Oon myös Ninan ylläolevan kommentin kanssa samaa mieltä. Kollegoiden asioista jauhaminen mutu-tuntumalla ei ole ok. Seksityöaktivistit itse käyttävät slogania "nothing about us without us", nimenomaan jotta kaikenmaailman "pelastajat" eivät pelastaisi meitä omalta työltämme. Saman periaatteen soisi ulottuvan myös ulkkarikollegoihin, heidän kaikkien leimaaminen uhreiksi ei todellakaan ole ok. Pahimmillaan se vie tilaa siltä keskustelulta, miten oikeasti voisi tunnistaa ihmiskaupan/seksityöhön pakotuksen uhreja, kansallisuudesta riippumatta.

*

Haluan myös oikaista esittämäsi väitteen, joka koskettaa yhtä lailla minua, kuin muitakin suomalaisia ja ulkolaisia keikkailevia kollegoja:

Toki sekin on rikos vuokrata tilat seksinmyyntiä varten

Tämä harhaluulo istuu tiukassa, mutta ei siis pidä paikkaansa. Olisi kiva, jos kollega ei ylläpitäisi näitä meidän keikkatyöläisten elämää ihan konkreettisesti vahingoittavia käsityksiä.

Kuten sanoin aiemmin, parituslainsäädäntö Suomessa on monella tapaa perseestä, mutta ei onneksi kuitenkaan niin perseestä, että huoralle kämpän vuokraaminenkin olisi laitonta. Paritukseksi vuokraus muuttuu vasta sitten, jos vuokranantaja vaatii seksityöntekijältä isompaa vuokraa kuin muilta, tai muunlaista osuutta/lisäkorvausta. Vuokraus samoilla ehdoilla kuin muillekin ei ole paritusta.

Myös kollegoiden kimppakämpästä on ollut oikeudessa päätös, jonka mukaan yhteinen kämppä ei ole paritusta, kunhan kulut on jaettu tasan, eikä kukaan hyödy toisen tekemästä seksityöstä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15420
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #75 : Maaliskuu 31, 2022, 13:09:42 »
^
Kun puhutaan asiaa, pitää ottaa osaa. Sinä puhit tässä asiaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #76 : Maaliskuu 31, 2022, 13:23:43 »
Ihan peruskoulupohjalta päädyin siihen että ihmiskaupan uhreja on sekä kotimaisissa että ulkomaalaisissa huorissa.

Jos joku saa eri lopputuloksen yliopiston käyneenä, niin kertokaa toki.
Why so fragile?

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #77 : Maaliskuu 31, 2022, 13:36:27 »
(Tähän ketjuun ei kyllä pitäisi koskea pitkällä tikullakaan, mutta here we go...🙈)

Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.





Haluan myös oikaista esittämäsi väitteen, joka koskettaa yhtä lailla minua, kuin muitakin suomalaisia ja ulkolaisia keikkailevia kollegoja:

Toki sekin on rikos vuokrata tilat seksinmyyntiä varten

Tämä harhaluulo istuu tiukassa, mutta ei siis pidä paikkaansa. Olisi kiva, jos kollega ei ylläpitäisi näitä meidän keikkatyöläisten elämää ihan konkreettisesti vahingoittavia käsityksiä.

Kuten sanoin aiemmin, parituslainsäädäntö Suomessa on monella tapaa perseestä, mutta ei onneksi kuitenkaan niin perseestä, että huoralle kämpän vuokraaminenkin olisi laitonta. Paritukseksi vuokraus muuttuu vasta sitten, jos vuokranantaja vaatii seksityöntekijältä isompaa vuokraa kuin muilta, tai muunlaista osuutta/lisäkorvausta. Vuokraus samoilla ehdoilla kuin muillekin ei ole paritusta.

Myös kollegoiden kimppakämpästä on ollut oikeudessa päätös, jonka mukaan yhteinen kämppä ei ole paritusta, kunhan kulut on jaettu tasan, eikä kukaan hyödy toisen tekemästä seksityöstä.
täällä kun ollaan nyt huudeltu todistusten perään, niin olisi mielenkiintoinen nähdä tästä väitteestä todistus. Koska juurin asuntojen vuokraamisesta seksityötä varten on tuomioita tullut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-prostituoidut-kayttavat-mieluummin-asuntoja-kuin-hotelleja/2060776#gs.v9ulld

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #78 : Maaliskuu 31, 2022, 13:37:24 »
(Tähän ketjuun ei kyllä pitäisi koskea pitkällä tikullakaan, mutta here we go...🙈)

Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.

Tällaisen argumentin todistusarvo on ihan oikeasti pyöreä nolla. Oman päänsä sisällä pohdiskelemalla ei voi saada mitään todellista tietoa muiden ihmisten työolosuhteista, vaikuttimista, haluista, onnellisuudesta tai motivaatioista.

(Olisi myös tosi tärkeää muistaa erot ihmiskaupan, seksityöhön pakottamisen ja Suomen surkean parituslainsäädännön välillä. Se, että joku lain paritukseksi katsoma kohta täyttyy ei vielä kerro yhtään mitään "uhriudesta" tai vastentahtoisuudesta.)

Oon myös Ninan ylläolevan kommentin kanssa samaa mieltä. Kollegoiden asioista jauhaminen mutu-tuntumalla ei ole ok. Seksityöaktivistit itse käyttävät slogania "nothing about us without us", nimenomaan jotta kaikenmaailman "pelastajat" eivät pelastaisi meitä omalta työltämme. Saman periaatteen soisi ulottuvan myös ulkkarikollegoihin, heidän kaikkien leimaaminen uhreiksi ei todellakaan ole ok. Pahimmillaan se vie tilaa siltä keskustelulta, miten oikeasti voisi tunnistaa ihmiskaupan/seksityöhön pakotuksen uhreja, kansallisuudesta riippumatta.

*

Haluan myös oikaista esittämäsi väitteen, joka koskettaa yhtä lailla minua, kuin muitakin suomalaisia ja ulkolaisia keikkailevia kollegoja:

Toki sekin on rikos vuokrata tilat seksinmyyntiä varten

Tämä harhaluulo istuu tiukassa, mutta ei siis pidä paikkaansa. Olisi kiva, jos kollega ei ylläpitäisi näitä meidän keikkatyöläisten elämää ihan konkreettisesti vahingoittavia käsityksiä.

Kuten sanoin aiemmin, parituslainsäädäntö Suomessa on monella tapaa perseestä, mutta ei onneksi kuitenkaan niin perseestä, että huoralle kämpän vuokraaminenkin olisi laitonta. Paritukseksi vuokraus muuttuu vasta sitten, jos vuokranantaja vaatii seksityöntekijältä isompaa vuokraa kuin muilta, tai muunlaista osuutta/lisäkorvausta. Vuokraus samoilla ehdoilla kuin muillekin ei ole paritusta.

Myös kollegoiden kimppakämpästä on ollut oikeudessa päätös, jonka mukaan yhteinen kämppä ei ole paritusta, kunhan kulut on jaettu tasan, eikä kukaan hyödy toisen tekemästä seksityöstä.

Joo tää on menny ihan ranttaliksi tämä ketju, varo vaan 😄 Ei mutta siis asiaahan sinä puhut, hyvä vaan kun kommentoit!  Oikeassa olet siinä että todistusarvo on täysi nolla, sitä olen yrittänytkin sanoa että en voi tuota mielipidettäni mitenkään todistaa. Silti jotkut jaksavat jankuttaa niiden todisteiden perään. Enkä minä ole missään vaiheessa väittänyt että kaikki ulkomaalaiset, enkä ole myöskään väittänyt etteikö parituksen uhreja olisi myös suomalaisia, onhan heitä. Niinkuin Lifti sanoikin niin kyllä siellä joukossa on kotimaisia ja ulkomaalaisia.

Ja kertaan vielä, mulla ei ole ketään kollegaa vastaan yhtään mitään! Päinvastoin.😊 Tuosta vuokraamisjutusta en ole kuullut muuta kuin sen että jos joku siis TIETOISESTI vuokraa tilaa seksityöhön, niin nykyisen, retuperällä olevan, parituslain mukaan se laskettaisiin paritukseksi koska kolmas osapuoli saa hyödyn. Mutta hyvä jos näin ei ole!👌 Parituslakia pitäisi toden teolla muuttaa jotta sen avulla oikeasti olisi edes mahdollisuus auttaa uhreja, eikä vain vaikeuttaa rehellistä työtä tekevien työntekoa.

Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #79 : Maaliskuu 31, 2022, 13:43:27 »
Tämähän keskustelu lähti liikkeelle siitä kun joku epäili että mahtoiko käydä ihmiskaupan uhrin luona. Lisäksi tänään tais tulla joku ketju jossa oltiin käyty pt:n luona joka oli sanonut jotain että ”eihän kukaan tykkää työstään”. Nämä kummatkin siis ihan muutaman päivän sisään tulleita rapsoja, ja mun mielestä se on hyvin surullista.
Opiskelijarouva

Turku