Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihmiskaupasta ja parituksesta  (Luettu 9651 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Ihmiskaupasta ja parituksesta
« : Maaliskuu 27, 2022, 11:13:10 »
Todella paskamaista toimintaa RE sivulla näiltä tsekki hutsuilta täällä Lahdessa.  Sovin Annen kanssa tapaamisen, vastassa olikin MAYA HOTT, joka on näköjään myös MAYA SCHOOL GIRL nimellä.  >:(
Aiemmin päivällä sovin  Lavinia owon kanssa treffit, no oven aukaisi n80kg 160cm tursas, eli ei todellakaan mikään 22v 173cm 60kg kaunotar mikä kuvissa oli. Mikä näitä hupakoita vaivaa? Vaikuttaa jo ihmiskaupan uhreilta.
Eipä tartte enää zekki hutsuihin rahojaan laittaa.

Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2022, 10:41:15 kirjoittanut Shark »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2022, 14:30:06 »
Todella paskamaista toimintaa RE sivulla näiltä tsekki hutsuilta täällä Lahdessa.  Sovin Annen kanssa tapaamisen, vastassa olikin MAYA HOTT, joka on näköjään myös MAYA SCHOOL GIRL nimellä.  >:(
Aiemmin päivällä sovin  Lavinia owon kanssa treffit, no oven aukaisi n80kg 160cm tursas, eli ei todellakaan mikään 22v 173cm 60kg kaunotar mikä kuvissa oli. Mikä näitä hupakoita vaivaa? Vaikuttaa jo ihmiskaupan uhreilta.
Eipä tartte enää zekki hutsuihin rahojaan laittaa.
Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…

Keitä ovat he? Jos tarkoitat Tsekkihupakoita, olisi hyvä laittaa hieman perusteita näiden ihmiskaupattu-syytteisiin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2022, 14:32:07 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2022, 17:23:42 »
Todella paskamaista toimintaa RE sivulla näiltä tsekki hutsuilta täällä Lahdessa.  Sovin Annen kanssa tapaamisen, vastassa olikin MAYA HOTT, joka on näköjään myös MAYA SCHOOL GIRL nimellä.  >:(
Aiemmin päivällä sovin  Lavinia owon kanssa treffit, no oven aukaisi n80kg 160cm tursas, eli ei todellakaan mikään 22v 173cm 60kg kaunotar mikä kuvissa oli. Mikä näitä hupakoita vaivaa? Vaikuttaa jo ihmiskaupan uhreilta.
Eipä tartte enää zekki hutsuihin rahojaan laittaa.
Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…

Keitä ovat he? Jos tarkoitat Tsekkihupakoita, olisi hyvä laittaa hieman perusteita näiden ihmiskaupattu-syytteisiin.

En pelkästään tsekkiläisiä tarkoita, ylipäätään ulkomaalaisia. Voit vaikka olla ihmiskauppaan erikoistuneeseen poliisiryhmään yhteydessä ja kysyä heiltä. Ainakin oma tietoni/arvioni perustuu osittain poliisin vahvistukseen asiasta. Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2022, 18:04:17 »
... Mikä näitä hupakoita vaivaa? Vaikuttaa jo ihmiskaupan uhreilta.
Eipä tartte enää zekki hutsuihin rahojaan laittaa.
Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…
Keitä ovat he? Jos tarkoitat Tsekkihupakoita, olisi hyvä laittaa hieman perusteita näiden ihmiskaupattu-syytteisiin.
En pelkästään tsekkiläisiä tarkoita, ylipäätään ulkomaalaisia. Voit vaikka olla ihmiskauppaan erikoistuneeseen poliisiryhmään yhteydessä ja kysyä heiltä. Ainakin oma tietoni/arvioni perustuu osittain poliisin vahvistukseen asiasta. Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.

Naapurisivulla ja RE:ssä on viittä vaille paljon ulkkarien ilmoituksia. Onpa lepsua toimintaa ihmiskauppaan erikoistuneelta poliisin erikoisryhmältä kun he sallivat tässä määrin ihmiskauppaa Suomessa. Noin maalaisjärjellä ajateltuna. Vain silloin tällöin uutisoidaan pidätyksistä. Suurin osa ihmiskauppatapauksista kohdistuu muille aloille kuin tähän.

Vai olisiko mahdollista,  että poliisi on tekemisissä vain tapausten kanssa jotka tosiaan ovat pakotettuja ja nihin pätee ihmiskaupan määrittely. Eivätkä näe kokonaisuutta. Muistaakseni Kenta Erikssonkin sanoi aikoinaan, ettei tiedä ainuttakaan omasta tahdosta seksinmyyntiä tekevää ja jotain heikosta elämänhallinasta.

Mä en pääse oikein mitenkään, saati helposti, mainitsemaasi lopputulokseen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2022, 18:15:13 »
... Mikä näitä hupakoita vaivaa? Vaikuttaa jo ihmiskaupan uhreilta.
Eipä tartte enää zekki hutsuihin rahojaan laittaa.
Ei nyt millään pahalla, mutta mikä sai sinut ajattelemaan että he EIVÄT olisi ihmiskaupan uhreja? Sehän on ennemmin sääntö kuin poikkeus heidän kanssaan ikävä kyllä…
Keitä ovat he? Jos tarkoitat Tsekkihupakoita, olisi hyvä laittaa hieman perusteita näiden ihmiskaupattu-syytteisiin.
En pelkästään tsekkiläisiä tarkoita, ylipäätään ulkomaalaisia. Voit vaikka olla ihmiskauppaan erikoistuneeseen poliisiryhmään yhteydessä ja kysyä heiltä. Ainakin oma tietoni/arvioni perustuu osittain poliisin vahvistukseen asiasta. Mutta ihan jo maalaisjärjellä kun asiaa miettii ja tutkii niin helposti päätyy siihen tulokseen että iso, tai jopa suurin osa ulkomaalaisista ei tee tätä omasta halustaan.

Naapurisivulla ja RE:ssä on viittä vaille paljon ulkkarien ilmoituksia. Onpa lepsua toimintaa ihmiskauppaan erikoistuneelta poliisin erikoisryhmältä kun he sallivat tässä määrin ihmiskauppaa Suomessa. Noin maalaisjärjellä ajateltuna. Vain silloin tällöin uutisoidaan pidätyksistä. Suurin osa ihmiskauppatapauksista kohdistuu muille aloille kuin tähän.

Vai olisiko mahdollista,  että poliisi on tekemisissä vain tapausten kanssa jotka tosiaan ovat pakotettuja ja nihin pätee ihmiskaupan määrittely. Eivätkä näe kokonaisuutta. Muistaakseni Kenta Erikssonkin sanoi aikoinaan, ettei tiedä ainuttakaan omasta tahdosta seksinmyyntiä tekevää ja jotain heikosta elämänhallinasta.

Mä en pääse oikein mitenkään, saati helposti, mainitsemaasi lopputulokseen.

Ihmiskauppa on erittäin vaikea todistaa ja parituslaissa on isoja ongelmia. Ja eihän ne uhrit usein edes myönnä sitä että ovat pakotettuja. Tietenkään, jos riskinä on oma tai läheisten henki esimerkiksi. Ja mä taas tiedän montakin suomalaista, itseni mukaan lukien, jotka tekee tätä täysin omasta tahdostaan ja elämänhallinta on kyllä erinomaista. Toki ei kaikki tee eikä kaikilla se elämänhallinta olekkaan kunnossa, siinä olet oikeassa.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2022, 18:27:47 »
^Mutta silti poliisi osaa sanoa, että suurin osa ulkkareista on pakotettuja. Tämä järkeily ei nyt oikein matchaa  ;D

Joillain tahoilla on tarve kertoa suomalaisille että seksityötä tekevät ovat kaikki hyväksikäytettyjä. Iso osa kohdeyleisöstä uskoo. Näillä tahoilla on halu lopettaa seksin myynti kokonaan. Nämä puhuvat ristiin ja logiikka ei kestä lähempää tarkastelua. Kuten ei tämä väite, että suurin osa ulkkareista on ihmiskaupan uhreja.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2022, 19:05:15 »
^Mutta silti poliisi osaa sanoa, että suurin osa ulkkareista on pakotettuja. Tämä järkeily ei nyt oikein matchaa  ;D

Joillain tahoilla on tarve kertoa suomalaisille että seksityötä tekevät ovat kaikki hyväksikäytettyjä. Iso osa kohdeyleisöstä uskoo. Näillä tahoilla on halu lopettaa seksin myynti kokonaan. Nämä puhuvat ristiin ja logiikka ei kestä lähempää tarkastelua. Kuten ei tämä väite, että suurin osa ulkkareista on ihmiskaupan uhreja.

Oikeudessa tarvitaan todisteita, ja kuten sanoin niin noita tapauksia on erittäin vaikea todistaa vaikka kaikki merkit asiaa puoltaisi. Mutta joo en mä ala sen enempiä taistelemaan aiheesta, mulle riittää että itse tiedostan asian ja tiedän että itse ainakin teen täysin omasta halusta.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #7 : Maaliskuu 28, 2022, 20:00:28 »
^ Juu, poliisi mielellään nimeää tahoja ihmiskauppiaiksi puutteellisilla todisteilla, esimerkkinä vaikkapa sexworkki 😅
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #8 : Maaliskuu 28, 2022, 20:34:03 »
^ Juu, poliisi mielellään nimeää tahoja ihmiskauppiaiksi puutteellisilla todisteilla, esimerkkinä vaikkapa sexworkki 😅

Nyt en ihan ymmärtäny pointtiasi tässä..? Ihan vaan selvennyksen vuoksi, oletko sinä sitä mieltä että vain hyvin harva ulkomailta tänne tullut pt olisi parituksen/ihmiskaupan uhri?🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #9 : Maaliskuu 28, 2022, 21:11:50 »
^ Juu, poliisi mielellään nimeää tahoja ihmiskauppiaiksi puutteellisilla todisteilla, esimerkkinä vaikkapa sexworkki 😅
Nyt en ihan ymmärtäny pointtiasi tässä..? Ihan vaan selvennyksen vuoksi, oletko sinä sitä mieltä että vain hyvin harva ulkomailta tänne tullut pt olisi parituksen/ihmiskaupan uhri?🤔

Ihan selvennyksen vuoksi, minä en nimeä mitään kansallisuutta tai ylipäätään ulkomaalaisia jostain rikoksista, hämärästä toiminnasta tai epärehellisyydestä taustansa takia ilman pitäviä todisteita. Hieman hämmentävää tuo kiihko luoda tällainen epäilys ulkomaan serkkuja kohtaan.

Ihmiskauppasivusto kertoo, että vuonna 2021 heidän avun piiriin tuli 243 tapausta joista pakkotyöhön joutuneita oli 105 ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvän ihmiskaupan uhreja 68. Suomessa kuitenkin kävi tuhansia (arvaus) seksityöntekijöitä ulkomailta. Sanoit, että ulkomaalaisten seksityöntejöiden kanssa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että he ovat ihmiskaupan uhreja.



Tai no, ymmärrän kyllä miksi sinä ja muutama muu täällä haluaa asettaa ulkomaiset kilpasiskot sellaiseen asemaan, että näiden palveluita ei käytettäisi. Se jotenkin harmittaa halpamaisena käytöksenä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2022, 21:16:35 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #10 : Maaliskuu 28, 2022, 22:53:16 »
^Mutta silti poliisi osaa sanoa, että suurin osa ulkkareista on pakotettuja. Tämä järkeily ei nyt oikein matchaa  ;D

Joillain tahoilla on tarve kertoa suomalaisille että seksityötä tekevät ovat kaikki hyväksikäytettyjä. Iso osa kohdeyleisöstä uskoo. Näillä tahoilla on halu lopettaa seksin myynti kokonaan. Nämä puhuvat ristiin ja logiikka ei kestä lähempää tarkastelua. Kuten ei tämä väite, että suurin osa ulkkareista on ihmiskaupan uhreja.

Oikeudessa tarvitaan todisteita, ja kuten sanoin niin noita tapauksia on erittäin vaikea todistaa vaikka kaikki merkit asiaa puoltaisi. Mutta joo en mä ala sen enempiä taistelemaan aiheesta, mulle riittää että itse tiedostan asian ja tiedän että itse ainakin teen täysin omasta halusta.😊

Silti väität suurinta osaa ulkomaalaisia pakotetuiksi yleisesti vaikka sinulle riittää että itse tiedostat.  :sheep:

Pakostakin tulee viime aikojen suomalaisten aloittamissa kommenteissa mieleen pelkästään tarve mustamaalaamiseen. Ulkkarit antavat paljaalla, liian halvalla joten ovat paritettuja ja nyt vielä väitetään suurinta osaa pakotetuiksi.
Mihinkään ei ole kuitenkaan esittää todisteita. Vain kuulopuheet ja omat luulot.  :sheep:

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #11 : Maaliskuu 28, 2022, 23:13:29 »
Mihinkään ei ole kuitenkaan esittää todisteita. Vain kuulopuheet ja omat luulot.  :sheep:

Toi on totta..varsinkin niissä kirjoituksissa missä mustamaalaat tarkoituksellisesti kotimaisia hupakoita.  :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #12 : Maaliskuu 28, 2022, 23:49:19 »

Toi on totta..varsinkin niissä kirjoituksissa missä mustamaalaat tarkoituksellisesti kotimaisia hupakoita.  :headbang:

Näytä edes yksi. Olen vastannut vain täällä kirjoituksiin, en ole aloittanut tätäkään turuntytön missiota.  :laught:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2022, 05:51:26 »
^ Juu, poliisi mielellään nimeää tahoja ihmiskauppiaiksi puutteellisilla todisteilla, esimerkkinä vaikkapa sexworkki 😅
Nyt en ihan ymmärtäny pointtiasi tässä..? Ihan vaan selvennyksen vuoksi, oletko sinä sitä mieltä että vain hyvin harva ulkomailta tänne tullut pt olisi parituksen/ihmiskaupan uhri?🤔

Ihan selvennyksen vuoksi, minä en nimeä mitään kansallisuutta tai ylipäätään ulkomaalaisia jostain rikoksista, hämärästä toiminnasta tai epärehellisyydestä taustansa takia ilman pitäviä todisteita. Hieman hämmentävää tuo kiihko luoda tällainen epäilys ulkomaan serkkuja kohtaan.

Ihmiskauppasivusto kertoo, että vuonna 2021 heidän avun piiriin tuli 243 tapausta joista pakkotyöhön joutuneita oli 105 ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvän ihmiskaupan uhreja 68. Suomessa kuitenkin kävi tuhansia (arvaus) seksityöntekijöitä ulkomailta. Sanoit, että ulkomaalaisten seksityöntejöiden kanssa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että he ovat ihmiskaupan uhreja.



Tai no, ymmärrän kyllä miksi sinä ja muutama muu täällä haluaa asettaa ulkomaiset kilpasiskot sellaiseen asemaan, että näiden palveluita ei käytettäisi. Se jotenkin harmittaa halpamaisena käytöksenä.

Sulta on nyt ihan mennyt mun pointti ohi. En tiedä luetko tarkoituksella väärin vai mikä homma. Ensinnäkin, tilastot ei ole todenmukaisia juurikin siitä syystä että niitä tapauksia on todella vaikea todistaa. Moni uhri ei ITSE myönnä olevansa uhri, pelon vuoksi. Ja silloin sitä on lähes mahdoton todistaa(tilastot vääristää, niissä lasketaan luultavasti vain tuomitut/todistetut tapaukset). Ja minä en TODELLAKAAN syytä näitä naisia mistään. Ihmiskaupan/parituksen uhreiksi joutuneet ovat UHREJA.

Mutta sen nyt luulisi jokaisen tietävän että suurempi todennäköisyys että ulkomaalainen tekijä on uhri, kuin että suomalainen tekijä. Jos ulkomaalainen tekee liukuhihnalla, halvalla, mahdollisesti ilman kumia, terveydestään ja maineestaan pätkääkään välittämättä, niin vahvasti epäilen että ei kyllä omasta halustaan tee. Tämän ketjun aloitushan kertoi jo paljon..
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #14 : Maaliskuu 29, 2022, 05:56:16 »
^Mutta silti poliisi osaa sanoa, että suurin osa ulkkareista on pakotettuja. Tämä järkeily ei nyt oikein matchaa  ;D

Joillain tahoilla on tarve kertoa suomalaisille että seksityötä tekevät ovat kaikki hyväksikäytettyjä. Iso osa kohdeyleisöstä uskoo. Näillä tahoilla on halu lopettaa seksin myynti kokonaan. Nämä puhuvat ristiin ja logiikka ei kestä lähempää tarkastelua. Kuten ei tämä väite, että suurin osa ulkkareista on ihmiskaupan uhreja.

Oikeudessa tarvitaan todisteita, ja kuten sanoin niin noita tapauksia on erittäin vaikea todistaa vaikka kaikki merkit asiaa puoltaisi. Mutta joo en mä ala sen enempiä taistelemaan aiheesta, mulle riittää että itse tiedostan asian ja tiedän että itse ainakin teen täysin omasta halusta.😊

Silti väität suurinta osaa ulkomaalaisia pakotetuiksi yleisesti vaikka sinulle riittää että itse tiedostat.  :sheep:

Pakostakin tulee viime aikojen suomalaisten aloittamissa kommenteissa mieleen pelkästään tarve mustamaalaamiseen. Ulkkarit antavat paljaalla, liian halvalla joten ovat paritettuja ja nyt vielä väitetään suurinta osaa pakotetuiksi.
Mihinkään ei ole kuitenkaan esittää todisteita. Vain kuulopuheet ja omat luulot.  :sheep:

Ja maalaisjärki ja asian tutkiminen ja asiantuntijoiden puheet. Äskeseen jo vastasin että minä en näitä naisia mistään syytä, he ovat UHREJA. Ja kyllä, iso osa ulkomaalaisista täällä on jonkun parittajan tänne tuomia tyttöjä. Kertoohan sekin jo siitä kun monet toimivat esim samoissa asunnoissa ja samoilla puhelinnumeroilla. Ihmiset rakkaat, tutkikaa asioita. Ja noh, onhan se rikos ostaa seksiä ihmiskaupan uhrilta, mutta ei se oo mun asia. Nämä parittajat ovat raukkamaisia ihmisroskia jotka haluavat hyötyä haavoittuvaisessa tilanteessa olevilla naisilla. He pitäisi saada vastuuseen!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2499
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #15 : Maaliskuu 29, 2022, 07:20:31 »
^ Parittajista ei voi olla kuin samaa mieltä. Keskustelijoiden kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä on edelleen merkittäviä tahoja, jotka haluavat kitkeä maksullisen seksin kokonaan pois tästä yhteiskunnasta. Ja siinä keskustelussa rikollisia ovat seksin ostajat, eivät myyjät. Ainakaan aikaisemmin lainsäädäntöä muutettaessa ei ole tehty eroa koti- ja ulkomaisten palveluntarjoajien välillä, eikä varmaan tehdä jatkossakaan. Siinä mielessä kaikki seksinmyyjät ovat samassa veneessä, ja sitä venettä ei ainakaan minun mielestäni kannattaisi tarpeettomasti keikuttaa minkäänlaisilla leimaavilla puheenvuoroilla.

Paritukseen palatakseni, ostaja ei yleensä voi siitä etukäteen tietää, vaikka hänen pitäisi. Suomalaisuuskaan ei itsessään voi olla tae yhtään mistään.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #16 : Maaliskuu 29, 2022, 07:34:34 »
^ Parittajista ei voi olla kuin samaa mieltä. Keskustelijoiden kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä on edelleen merkittäviä tahoja, jotka haluavat kitkeä maksullisen seksin kokonaan pois tästä yhteiskunnasta. Ja siinä keskustelussa rikollisia ovat seksin ostajat, eivät myyjät. Ainakaan aikaisemmin lainsäädäntöä muutettaessa ei ole tehty eroa koti- ja ulkomaisten palveluntarjoajien välillä, eikä varmaan tehdä jatkossakaan. Siinä mielessä kaikki seksinmyyjät ovat samassa veneessä, ja sitä venettä ei ainakaan minun mielestäni kannattaisi tarpeettomasti keikuttaa minkäänlaisilla leimaavilla puheenvuoroilla.

Paritukseen palatakseni, ostaja ei yleensä voi siitä etukäteen tietää, vaikka hänen pitäisi. Suomalaisuuskaan ei itsessään voi olla tae yhtään mistään.

Kiitos fiksusta kommentista! Tuo on täysin totta että eihän ostaja voi etukäteen asiaa tietää pelkän ilmoituksen perusteella. MUTTA jos tulee epäilys tapaamisen jälkeen, niin siitä olisi velvollinen ilmoittamaan viranomaisille. Ja suomalaisiakin on parituksen uhrina, se on ihan totta.

Tarkoitukseni ei olekkaan ollut leimata ketään, mutta se vaan on totuus että jos verrataan suomalaisia ja ulkomaalaisia palveluntarjoajia suomessa, niin todennäköisyys sille että on parituksen uhri on huomattavasti isompi ulkomaalaisten keskuudessa. Siitä me nyt ei päästä mihinkään vaikka miten asiaa vääntelisi ja kääntelisi. Ja tuominnut en todellakaan ole ketään. Jos mulla olisi aikaa ja varaa niin tekisin mielelläni töitä sen eteen että parituksen uhrit saisivat apua!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #17 : Maaliskuu 29, 2022, 07:43:39 »
^ Parittajista ei voi olla kuin samaa mieltä. Keskustelijoiden kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä on edelleen merkittäviä tahoja, jotka haluavat kitkeä maksullisen seksin kokonaan pois tästä yhteiskunnasta. Ja siinä keskustelussa rikollisia ovat seksin ostajat, eivät myyjät. Ainakaan aikaisemmin lainsäädäntöä muutettaessa ei ole tehty eroa koti- ja ulkomaisten palveluntarjoajien välillä, eikä varmaan tehdä jatkossakaan. Siinä mielessä kaikki seksinmyyjät ovat samassa veneessä, ja sitä venettä ei ainakaan minun mielestäni kannattaisi tarpeettomasti keikuttaa minkäänlaisilla leimaavilla puheenvuoroilla.

Paritukseen palatakseni, ostaja ei yleensä voi siitä etukäteen tietää, vaikka hänen pitäisi. Suomalaisuuskaan ei itsessään voi olla tae yhtään mistään.

Tästä olen samaa mieltä. Ei voida todistaa, että esim. tietty hinta tai sama osoite olisi merkki parituksesta. Asuntojen viikkovuokrausta esiintyy tälläkin saralla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #18 : Maaliskuu 29, 2022, 08:13:23 »
^ Parittajista ei voi olla kuin samaa mieltä. Keskustelijoiden kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä on edelleen merkittäviä tahoja, jotka haluavat kitkeä maksullisen seksin kokonaan pois tästä yhteiskunnasta. Ja siinä keskustelussa rikollisia ovat seksin ostajat, eivät myyjät. Ainakaan aikaisemmin lainsäädäntöä muutettaessa ei ole tehty eroa koti- ja ulkomaisten palveluntarjoajien välillä, eikä varmaan tehdä jatkossakaan. Siinä mielessä kaikki seksinmyyjät ovat samassa veneessä, ja sitä venettä ei ainakaan minun mielestäni kannattaisi tarpeettomasti keikuttaa minkäänlaisilla leimaavilla puheenvuoroilla.

Paritukseen palatakseni, ostaja ei yleensä voi siitä etukäteen tietää, vaikka hänen pitäisi. Suomalaisuuskaan ei itsessään voi olla tae yhtään mistään.

Tästä olen samaa mieltä. Ei voida todistaa, että esim. tietty hinta tai sama osoite olisi merkki parituksesta. Asuntojen viikkovuokrausta esiintyy tälläkin saralla.

Täysin totta! Toki sekin on rikos vuokrata tilat seksinmyyntiä varten, mutta tämä nyt oli vähän ohi aiheen. Ja tuossa niinkuin sanoit että ei voida todistaa tällaisen perusteella, sitähän olen sanonutkin että asian todistaminen on äärimmäisen vaikeaa jonka vuoksi tilastot ei pidä paikkaansa. Tuo tilasto joka oli ylempänä niin sehän perustui vain todistettuihin tapauksiin. Joka on vain pieni hiekanjyvä kokonaisuutta ajatellen.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmiskaupasta ja parituksesta
« Vastaus #19 : Maaliskuu 29, 2022, 08:56:09 »
Ihan selvennyksen vuoksi, minä en nimeä mitään kansallisuutta tai ylipäätään ulkomaalaisia jostain rikoksista, hämärästä toiminnasta tai epärehellisyydestä taustansa takia ilman pitäviä todisteita. Hieman hämmentävää tuo kiihko luoda tällainen epäilys ulkomaan serkkuja kohtaan.
Ihmiskauppasivusto kertoo, että vuonna 2021 heidän avun piiriin tuli 243 tapausta joista pakkotyöhön joutuneita oli 105 ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvän ihmiskaupan uhreja 68. Suomessa kuitenkin kävi tuhansia (arvaus) seksityöntekijöitä ulkomailta. Sanoit, että ulkomaalaisten seksityöntejöiden kanssa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että he ovat ihmiskaupan uhreja.
...
Tai no, ymmärrän kyllä miksi sinä ja muutama muu täällä haluaa asettaa ulkomaiset kilpasiskot sellaiseen asemaan, että näiden palveluita ei käytettäisi. Se jotenkin harmittaa halpamaisena käytöksenä.
Sulta on nyt ihan mennyt mun pointti ohi. En tiedä luetko tarkoituksella väärin vai mikä homma. Ensinnäkin, tilastot ei ole todenmukaisia juurikin siitä syystä että niitä tapauksia on todella vaikea todistaa. Moni uhri ei ITSE myönnä olevansa uhri, pelon vuoksi. Ja silloin sitä on lähes mahdoton todistaa(tilastot vääristää, niissä lasketaan luultavasti vain tuomitut/todistetut tapaukset). Ja minä en TODELLAKAAN syytä näitä naisia mistään. Ihmiskaupan/parituksen uhreiksi joutuneet ovat UHREJA.

Mutta sen nyt luulisi jokaisen tietävän että suurempi todennäköisyys että ulkomaalainen tekijä on uhri, kuin että suomalainen tekijä. Jos ulkomaalainen tekee liukuhihnalla, halvalla, mahdollisesti ilman kumia, terveydestään ja maineestaan pätkääkään välittämättä, niin vahvasti epäilen että ei kyllä omasta halustaan tee. Tämän ketjun aloitushan kertoi jo paljon..

Kyllä tällä alalla Suomessakin on tavattu suomalaisilla ihmiskauppaa kuten paritustakin. Paritusta enemmän,ja  jos lakia ahtaasti tulkitaan sitä paritusta on aika paljonkin kuten ulkkareissakin. Paritusta on lain mukaan kun käytetään kimppakämppää panokämppänä tai joku tilaa tytön puolesta majoitukset ja lennot.

Kerrotko vielä kerran, sillain ytimekkäästi ja faktoihin perustuen, että mihin perustat väitteesi että ulkomaalaisista seksityöntekijöistä suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Sanoit, että on ennemmin sääntö kuin poikkeus että kyseessä on ihmiskaupan uhri. Olet ylimalkaisesti vain heittänyt että poliisin ihmiskaupan erikoisryhmä tai vain poliisi on näin sanonut. Jätät yksilöimättä että onko kyseessä virallinen kanta vai jonkun henkilön. Mistä tällainen virallinen kanta löytyy jos se on henkilön niin kenen ja mistä tällainen lausunto löytyy.

Eva Biaudet sanoi joskus television keskusteluohjelmassa kaikki seksityöntekijät ovat alisteisessa asemassa ja kiistämättä hyväksikäytettyjä. Paikalla oleet kaksi hupakkoa, Johanna ja tais olla Miranda, sanoivat että tuo ei päde heihin tai tuntemiinsa hupakkoihin. Biaudet kuittasi nämä vain, että ette tyttökullat ymmärrä tilannettanne ja omaa parastanne. Se kuulostaa tutulta, eikö?

Mä olen edelleen sitä mieltä, että henkilö tai henkilöt ovat syyttömiä, kunnes todistetaan syyllisiksi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2022, 09:04:39 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘