Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju uusille foorumilaisille  (Luettu 104339 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #280 : Marraskuu 01, 2020, 08:46:52 »
Mukava saada uutta verta. Tervehdys kaikille.
Why so fragile?

Poissa Kukkakeppi

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #281 : Marraskuu 01, 2020, 22:33:44 »
Arvon siskot ja veljet!
Vajaa 5-kypänen pohjalainen juntti ilmoittautuu mukaan.
Palstaa luen säännöllisen epäsäännöllisesti.
Motto: kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanssia ja omaa siskoa  ;)
Mihinkäs sotamies on matkalla? Inariin susia naimaan...

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #282 : Marraskuu 02, 2020, 22:30:38 »
^
Tuosta kaikkea pitää kokeilla tuli mieleen että tällä kylällä oli semmonen heppu jonka motto oli että kaikkia saa kokeilla kerran, tais istua vankilassaki, ainaki näin ne isot pojat kertoo ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #283 : Marraskuu 02, 2020, 23:56:15 »
Itse muistin, että tanhuja on tullut joskus harrastettuja alakouluikäisenä. Tuo toinen juttu motosta on, onneksi jäänyt kokeilematta
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Hawk

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #284 : Marraskuu 03, 2020, 16:35:00 »
Löytyi tämmönen sivu, perskeles! Vanhalla sivulla tuli hilluttua vuosikausia.
Neljää kymppiä lähestyvä, melkein atleettinen uros.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #285 : Marraskuu 03, 2020, 17:43:09 »
Tervetuloa melkein atleettiselle.
T. Kotleettinen
Saitin Bud Spencer

Poissa MightyFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #286 : Marraskuu 09, 2020, 21:27:04 »
Oikein hyvää iltaa arvon kanssaharrastajat ja alan ammattilaiset! Täällä avaa sanaista arkkuaan Tampereella syntynyt ja Turussa kasvanut mukakoulutettu toimistotyöntekijä. Ikää kertynyt hieman vajaa 1163550000 sekuntia, pituutta 1,80m ja painoa 81,4kg viime tarkistuskertoihin vedoten. Tämä tieto on teille tarjoiltu SI-järjestelmän mukaisia mittayksiköitä käyttäen helpottaen teidän mahdollisia funkitioihin sijoittamisia. Saattanette arvata koulutustaustani.

Olen ollut alan hiljainen seuraaja jo joitain vuosia, kuitenkin rajoittuen internet -aikaan, koska olenhan x-sukupolven edustaja. Joissain piireissä ikäiseni saatetaan rinnastaa milleniaaleiksi, mutta tätä en hyväksy. Viime aikojen tapahtumat ovat kuitenkin innostaneet minua aktivoitumaan tässä harrastuksessa ja pitkällisen taustatyön jälkeen olen valikoinut tämän sivuston ehdottomasti ehkä parhaaksi keskustelualustaksi aiheesta.

Omiin preferensseihini kuuluu päivästä riippuen joko söpöstely ja hipsuttelu tai kovempikin meno sen erinäisillä variansseilla. Myös välimudodot ovat ehdottoman mahdollisia todennäköisyyksiä. Kuitenkin tulee todeta, että oikeastaan mitään näistä en ole päässyt kokemaan. Ehkä vielä joku päivä.

Toivon tältä keskustelualustalta valtaisan upeaa antia päivittäisen elämän ahdingon selättämiseen. Josta tulikin mieleeni, että yksi parhaista erään suositun sosiaalisen median alustan ryhmistä on nimeltään 'länsimaalaisen ihmisen ahdinko'. Tämä asiahan ei tänne liity mitenkään, mutta halusin tästä teille kertoa. Eikä minulla päivittäisessä elämässä ahdinkoa ole. Tai siis nyt hieman ahdistaa, koska en tiedä miten saan tämän kirjoituksen lopetettua. Saatan olla ADHD. Doomissa oli kova painaa ysärillä IDDQD. Ja IDKFA.

Mutta siis täältä tähän! Olkaahan ihmisiksi! Toivottavasti löydän mailalleni maistajan, kepilleni käyttäjän, seipäälleni heinää. Mutta pidän siis ajellusta. This makes no sense, microwave.

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #287 : Marraskuu 12, 2020, 22:22:32 »
Moi! Täälläpä jonkun vuoden yli kolmekymmentä täyttänyt, rento ja rehellinen mies keskeisestä suomesta ja joskus Tampereelta.
Täällä etsimässä vastauksia elämän suuriin kysymyksiin. Kaikkihan me ollaan jotakin vailla.

Poissa Hawk

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #288 : Marraskuu 16, 2020, 13:48:27 »
Oikein hyvää iltaa arvon kanssaharrastajat ja alan ammattilaiset! Täällä avaa sanaista arkkuaan Tampereella syntynyt ja Turussa kasvanut mukakoulutettu toimistotyöntekijä. Ikää kertynyt hieman vajaa 1163550000 sekuntia, pituutta 1,80m ja painoa 81,4kg viime tarkistuskertoihin vedoten. Tämä tieto on teille tarjoiltu SI-järjestelmän mukaisia mittayksiköitä käyttäen helpottaen teidän mahdollisia funkitioihin sijoittamisia. Saattanette arvata koulutustaustani.

Olen ollut alan hiljainen seuraaja jo joitain vuosia, kuitenkin rajoittuen internet -aikaan, koska olenhan x-sukupolven edustaja. Joissain piireissä ikäiseni saatetaan rinnastaa milleniaaleiksi, mutta tätä en hyväksy. Viime aikojen tapahtumat ovat kuitenkin innostaneet minua aktivoitumaan tässä harrastuksessa ja pitkällisen taustatyön jälkeen olen valikoinut tämän sivuston ehdottomasti ehkä parhaaksi keskustelualustaksi aiheesta.

Omiin preferensseihini kuuluu päivästä riippuen joko söpöstely ja hipsuttelu tai kovempikin meno sen erinäisillä variansseilla. Myös välimudodot ovat ehdottoman mahdollisia todennäköisyyksiä. Kuitenkin tulee todeta, että oikeastaan mitään näistä en ole päässyt kokemaan. Ehkä vielä joku päivä.

Toivon tältä keskustelualustalta valtaisan upeaa antia päivittäisen elämän ahdingon selättämiseen. Josta tulikin mieleeni, että yksi parhaista erään suositun sosiaalisen median alustan ryhmistä on nimeltään 'länsimaalaisen ihmisen ahdinko'. Tämä asiahan ei tänne liity mitenkään, mutta halusin tästä teille kertoa. Eikä minulla päivittäisessä elämässä ahdinkoa ole. Tai siis nyt hieman ahdistaa, koska en tiedä miten saan tämän kirjoituksen lopetettua. Saatan olla ADHD. Doomissa oli kova painaa ysärillä IDDQD. Ja IDKFA.

Mutta siis täältä tähän! Olkaahan ihmisiksi! Toivottavasti löydän mailalleni maistajan, kepilleni käyttäjän, seipäälleni heinää. Mutta pidän siis ajellusta. This makes no sense, microwave.


No nyt! Oletko kenties mun kauan haluamani pikkuveli?

Poissa eazy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #289 : Marraskuu 19, 2020, 15:56:00 »
42v perus turska esittäytyy, taisin olla samalla nimimerkillä vanhassakin paikkaa..

Poissa Rattopoika

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #290 : Marraskuu 20, 2020, 07:01:50 »
Lähempänä 30v kuin 20v rattopoika raitilla. Yleensä Etelä-Suomessa ja Itä-suomessa päin. Välillä ehkä muuallakin  ;)

Poissa MGV

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #291 : Marraskuu 20, 2020, 10:55:44 »
Tässä jälleen yksi opiston raunioilta palaava konkari. Tervehdys vaan kaikille vanhoille tutuille ja uusillekkin!
Vielä kun löytäisi jostain sen vanhan profiilikuvan tai avattatren taimikäsenytoli..  :)

Poissa Riikkas

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #292 : Marraskuu 21, 2020, 14:20:43 »
28 nainen varovaisesti kurkkaa myös palstalle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15295
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #293 : Marraskuu 21, 2020, 15:30:45 »
^
Tervetuloa Riikkas.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0134

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #294 : Marraskuu 21, 2020, 19:37:24 »
🙋‍♂️ Taidan olla tässä seurassa vanhimmasta päästä, sillä siirryin eläkkeelle jokunen aika sitten. Mutta tämähän taas todistaa vain sen, että mielenkiinto seksiä kohtaan ei sammu ikääntymisen myötä.

Pidän kauniista ja hitaasta seksistä. Olen vuosien mittaan vieraillut useiden palveluntarjoajien luona ja jokaisen syli on ollut lämmin. Koska en ole mikään kova panomies, niin nämä ihanat naiset ovat saaneet minut löytämään ihan uusia seksistä nauttimisen muotoja. Seksi on minulle paljon muutakin kuin panemista! Mutta onhan se aivan ihana tunne, kun saa laittaa jäykistyneen kalun naisen kostean lämpimään valoon ja tuntea kuinka sitä siellä hierotaan kunnes paine purkautuu,

Minusta seksityö pitäisi olla Kela-korvattavaa palvelua, sillä käynti ammattinsa osaavan seksityöntekijän luona on ainakin oman kokemukseni mukaan hyvin kokonaisvaltaista hoitoa. Hyvää oloa säteilee vielä pitkän aikaa jokaisen käynnin jälkeen.

Haluan seurata täällä jokaista palveluntarjoajaa, jonka vastaanotto on tavoitettavissa olevan matkan päässä kotoani. Ajattelen, että on kivempi tavata, kun voi jo täällä hieman tutustua. Ei tarvitse sitten tapaamisessa käyttää niin paljoa aikaa esittelyyn.

🥰😍 teille jokaiselle ihanalle naiselle, joita täällä tapaan.

Poissa Vieras0134

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #295 : Marraskuu 22, 2020, 16:12:26 »
Tervetuloa kaikille uusille!  :) :-*

Kiitos!🥰

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #296 : Marraskuu 24, 2020, 20:24:02 »
Täällä suht kokematon turska Kehä Kolmosen sisäpuolelta. Erityisenä mielenkiinnon kohteena muodokkaat XL/BBW-tyyppiset neidot. Iällä ei niin väliä, kunhan on täysi-ikäinen, mutta 30-50-vuotiaiden kanssa synkkaa varmaan parhaiten.

Poissa JeanJeudi

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #297 : Marraskuu 25, 2020, 21:54:03 »
Ajattelin, että voisin minäkin esittäytyä, niin monia teistä olen seurannut vuosien varrella - jo SO:n ajoista lähtien, vaikka en ikinä kommentoinutkaan mitään. Ehkä nyt on aika.

Olen introvertti 55+ miesoletettu. Siviilissä olen johtanut vuosikaudet ihmisiä, nykyään enemmän ohjaan ja opastan...
Olen tunteellinen siili, joka rakastaa panemista ja naisia.

Maksullisen seksin puoleen ryhdyin tosissani vasta muutamia vuosia sitten, hyvistä syistä. Innostuin ja touhusin aivan perkeleesti pari vuotta, meinasi lähteä lapasesta. Saatoin tavata 2-3 palveluntarjoajaa viikossa. Kerrankin lähdettyäni naisen päältä/alta soitin kiimassani heti autoon päästyäni uudelle palvelutarjoajalle ja panin jo puolen tunnin päästä uudessa sängyssä. Samana iltana oli muuten Richie Blackmore Hartwall-areenalla - aivan paska keikka.

Sotken helpostii panemisen ja syvemmät tunteet keskenään. Jos pidän naisoletetusta (olen 97%:sti hetero), tunteet heräävät helposti. Tämä aiheuttaa sen, että en voi tavata samaa henkilöä kovin montaa kertaa... jos toisaalta nainen ei sytytä minua henkisesti, kiinnostukseni lopahtaa, ulkonäöllä ei ole merkitystä tässä.

Nykyään tapaan harvoin ja harkitusti - pidän pedon kurissa, enkä sotke itseäni tunnepuolen sotkuihin.

Näitä keskusteluita seuraan kuitenkin mielenkiinnolla. Voin ehkä jossakin kohtaa kirjoittaa elämäni ensimmäisen rapsan, mutta katsotaan sitä sitten.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #298 : Marraskuu 25, 2020, 22:31:19 »
Tervetuloa uudet forkkalaiset!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0300

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju uusille foorumilaisille
« Vastaus #299 : Marraskuu 30, 2020, 16:02:08 »
Moro,

Paljon on tullut seurailtua keskusteluja täällä. Nyt viimein tein profiilin ja meinasin liittyä keskusteluihin :)
Olen 37v turska Lahesta! Paljon on mielenkiintoisia palveluntarjojia, vielä kun saatais ne Lahteen :P
Se ei pelaa joka pelkää