Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yllätyslahja :)  (Luettu 14640 kertaa)

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #60 : Lokakuu 20, 2023, 19:24:21 »
Olen saanut mm. apteekkikosmetiikkaa, tuoreita kotimaisia marjoja, omenoita, viinejä, suklaata, kynttilöitä, kahvipaketteja, leipomotuotteita, kukkia.

Kahvikissana tuo kahvipaketti etenkin ilahduttaa aina. Suklaa taas valitettavasti jää syömättä, tämä tyttö ei herkuttele, mikä kyllä näkyy koosta 🤭 ajatus kuitenkin on hyvä, ja yllärit ilahduttaa. Tosin viinitkin jää juomatta, sillä alkoa en juo koskaan. Jos mua haluaa ilahduttaa lahjalla, marjat sekä kahvi on parhaita. Tosin mulle tärkeämpää on, että saan itse tarjota asiakkaalle hyvän mielen tapaamisesta.
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #61 : Lokakuu 22, 2023, 00:04:18 »
^ Elämä ilman suklaata ei ole elämisen arvoinen.

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #62 : Lokakuu 22, 2023, 16:56:30 »
Mieleenpainuvin ja hauskin yllätyslahja oli Hippopankin ”seteli” (peräisin ehkä 1980-1990-luvuilta?), joka oli tyylikkäässä mustassa kirjekuoressa eurosetelien lisäksi. Hieno tunnelman rentouttaja ja small talkin aihe!

Suklaata, kukkia, karkkia, kuoharia, punaviiniä, salaattilounas, kampaamolahjakortti, jne jne. Alkoholipitoiset juomat menevät multa eteenpäin kavereille tai kollegoille, koska en alkoholia käytä. Olen muutaman kerran saanut alkoholitonta skumppaa, kun asiakas on ollut tästä tietoinen  :).

Yllätyslahjat ovat ihan kivoja, koska en millään taivoin oleta sellaisia saavani. Usein asiakkaat myös ovat jättäneet mukana tuomiaan asusteita minulle. Keikkaillessa tilaa vievät lahjat ovat vähän hankalia, koska liikun julkisilla eikä laukkuun välttämättä mahdu. Ämpärillinen oman puutarhan omenoita jäisi siis todennäköisesti siivoojan iloksi.

Tippejä olen toki saanut, ne lämmittävät mieltä erityisesti.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #63 : Lokakuu 22, 2023, 19:12:26 »
Onko muuten kellekään tuotu lonkeroa "lahjaksi"?  :laught:

Mä sain kerran appelsiinilonkeron ja ison Kinder-munan   :D En muista, joinko mä sitä kuitenkaan, mut se oli hauska lahja. Noin muuten oon saanut suklaata, viiniä (yhden lahjakassissa olleen unohdin asiakkaan luo lähtiessäni), kukkia, steikkarit, koriste-esineen, eurojackpot-kuponkeja, sipsejä, hierontalahjakortteja ja leffalippuja ( :inlove: ), mansikoita.

Lahjat on - kuten oon ennenkin sanonut - kivoja ylläreitä, mutta en mä niitä ikinä odota.
Helsingissä <3

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 95
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #64 : Lokakuu 23, 2023, 16:39:22 »
Minäkään en odota ylimääräisiä lahjoja.

Olen saanut mm. enkelinsiivet, sporttivaatteita, käsintehtyä suklaata, leivoksia, kukkia, suklaata, suklaata, suklaata, shampanjaa, viiniä JA maailman parhaita itseleivottuja piparkakkuja  :inlove:

Jos jotain haluaa tuoda, olisin hyvin otettu esimerkiksi Ammatista jonkin kehittyvän maan naiselle taikka muunlaisesta aineettomasta lahjasta.

T. Eettinen hupakko 🙏🏼❤️
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Ellsaberhgirl91

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #65 : Marraskuu 03, 2023, 15:18:26 »
pikku yllärit piristää päivää,itse sain yks kerta suklaalevyn ja ihan jo se ele oli ihana :)

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #66 : Marraskuu 13, 2023, 22:28:26 »
Pari Kertaa olen vienyt aivan ihanalle vakkarille lahjakortin naisten hepeniä myyvään liikkeeseen.
Ja olen tietenkin antanut lahjakortin lähtiessäni, ettei tulisi lahjan saajalle mitään paineita yliyrittää

Poissa Vieras1518

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #67 : Marraskuu 15, 2023, 22:50:23 »
Itsellä kun tätä kokemusta ei vielä paljon ole, niin siksi ei näitä lahjanantajiakaan kai ole ollut  :D

Mutta kun käytän OF -sivua (tällainen sulava aasinsilta  ;D ) niin siellä olen tehnyt lahjalistan seuraajilleni. Siis ajatuksella, että kun mulla on nyt marraskuussa synttärit ja kohta tulee joulu ja jos joku heistä ihanista haluaa lahjalla muistaa, niin sinne olen koonnut toiveita. Eli ei tulisi näitä turhia lahjoja, joita sitten pitäisi eteenpäin antaa (niin kuin itselläni kaikki alkoholijuomat olisivat).
Listani sisältävät noita muidenkin mainitsemia lahjakortteja, koska silloin saa hankittua just sen ihanan korun tai alusvaatesetin, jonka itse haluaa  :inlove:
Ja koska tiedän, että 'kaikki' antaa aina mielummin jotain konkreettista, olen heitäkin muistanut: joulukalenteri
Olen ihan ääääääärimmäisen jouluihminen, mutta kalenteria mulla ei ole ollut sitten lapsuuden ja siksi laitoin oikein erillisinä tiedotteina, että jos haluatte jotain hankkia, niin JOULUKALENTERI olis hyvä valinta  :laught:
Kun niiden kanssa ei haittaa, vaikka tulisi useampikin. Listasin nimittäin, että toivoisin: suklaakalenterin, kahvikalenterin, (unohdin, mutta oisin voinut laittaa arpakalenterin) ja seksijoulukalenterin. Ja mitään näitä ei voi olla liian monta (edes sitä suklaakalenteria), joten nyt olen sormet ja varpaat ristissä, että tänä vuonna saisin synttäri- ja joululahjaksi edes jotain  :inlove:

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #68 : Joulukuu 25, 2023, 21:23:00 »
Olen itse pääsääntöisesti lahjojen vientiä vastaan, koska yleensä niissä seteleissä on tarpeeksi lahjaakin, mutta nyt on alkanut kyteä mielessä ajatus, että voisin viedä vakkarille jonkun kivan pienen yllätyksen, kun tapaaminen olisi keskiviikkona.

Mutta nyt nousi hirveä tressi mikä lahja!
Suklaata ja muita makeisia hän ei syö. Kukkapuska tuntuu jotenkin laimeelta seitsemän vuoden jälkeen, mutta sitten joku kaulakoru, niin onko se jo vähän liikaa🤔
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #69 : Joulukuu 27, 2023, 21:21:40 »
Olen itse pääsääntöisesti lahjojen vientiä vastaan, koska yleensä niissä seteleissä on tarpeeksi lahjaakin, mutta nyt on alkanut kyteä mielessä ajatus, että voisin viedä vakkarille jonkun kivan pienen yllätyksen, kun tapaaminen olisi keskiviikkona.

Mutta nyt nousi hirveä tressi mikä lahja!
Suklaata ja muita makeisia hän ei syö. Kukkapuska tuntuu jotenkin laimeelta seitsemän vuoden jälkeen, mutta sitten joku kaulakoru, niin onko se jo vähän liikaa🤔

Kaulakoru on musta kiva ajatus! Jos menee vaikeaksi niin ihan joku jalometallien ketju voi olla toimiva, jos pt ei käytä paljon koruja treffeillä, josta voisi päätellä millainen korumaku hänellä on

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #70 : Joulukuu 28, 2023, 00:57:49 »
Hierontalahjakortti on aina ollut naisten kohdalla tykätty lahja, jos on ollut tarvetta vaikka merkkipäivä-, kiitokset kuluneesta vuodesta- tai pelikauden päätös -tyyppiselle muistamiselle.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2023, 00:59:49 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #71 : Maaliskuu 03, 2024, 12:36:14 »
Kerran ostin pahiksesta kahvikupin vakkarille oisko ollu tämä https://www.pahis.fi/product/12569/eilispaivan-prinsessa---muki tai sitten tämä https://www.pahis.fi/product/12648/hankala-prinsessa---muki  ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #72 : Maaliskuu 03, 2024, 13:53:06 »
Miten jos pt antaa asiakkaalle nimipäivä lahjaksi suklaasydänrasian!! :inlove:
Oli kyllä mukava ja ihana yllätys!!

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #73 : Maaliskuu 06, 2024, 11:13:51 »
Yllärit on aina ihania 😍
Mulla on vakkari jonka luona minua odottaa aina jokin Fazerin suklaalevy. Se kikatuttaa mua aina! ♥️
Joskus kun käyn reissuilla koitan muistaa tuoda hänelle aina pullollisen jotain paikallista hupsua juomista 😊

En tiedä missä ne turskat on sit puhuneet keskenään, kun sit jossain vaiheessa sainkin aina jonkun makean yllärin 😂♥️

Joskus vähän yskin etten juo alkoholia. ”Mutta maistuisiko samppanja?” Sit sanoin joo, niin sieltä sitä sit tuli 🥹 sit kun ajattelin et hän haluaa sen mun kanssa avata, niin hän sanoi et säästän sen sit valmistujaisiin. Siis iiih!!!!

Parasta on kans ollut jos asiakas toteaa menevänsä tapahtumaan, sit kun oon ollut ”wau oisin halunnut käydä siellä!”. ”No tule mukaan!” Et sellanenkin aineeton ”ylläri/lahja/aktiviteetti” on kyl kiva!

Nuo teidän lahjakortit on kyl ihana ajatus!


Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️