Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yllätyslahja :)  (Luettu 14645 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #40 : Elokuu 22, 2022, 20:12:37 »
Minä saan Sepiltä aina vaikka mitä kivaa, ison kigun lisäksi. Se on vähän kun Joulupukki aina kun tulee lahjoineen. Jos Sepi ei kävisi, niin pitäisi mennä vaatekauppaan tai kävellä alasti.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #41 : Elokuu 24, 2022, 17:59:45 »
Erikoisin lahja on ollut kalliimman sortin täytekakku. Kaunis ajatus toki ja jätti antajastaan pysyvän muistijäljen.

Lahjoitin eteenpäin, sillä leipomoiden juhlakakut tapaavat olla lähes aina liian imeliä makuuni. Ei kakkua meitsille siis, ellei kermaa ole korvattu tyyliin rahkalla...




Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #42 : Elokuu 24, 2022, 18:13:54 »
Kerran sain asiakkaalta saadulla lottokupongilla 1286 e. Terveiset vaan sinne ihanalle vakkarille <3
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #43 : Lokakuu 06, 2022, 13:47:21 »
Kiitos taas toiselle ihanalle vakkarille! Sain monta litraa asiakkaan omista omenoista puristetettua mehua. Voi nami nami, kyllä on hyvää ja nautinnollista!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #44 : Lokakuu 08, 2022, 18:36:57 »
Mitäs turskat, oletteko saaneet lahjoja hupsukoilta..mä olen😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6700
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #45 : Lokakuu 20, 2022, 21:44:43 »
Mitäs turskat, oletteko saaneet lahjoja hupsukoilta..mä olen😁

Usko tai älä mutta oon saanut joulun alla lahjaksi piparia. Ja olikin maukasta! 😀
Pörrö on aina plussaa

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #46 : Elokuu 08, 2023, 14:08:51 »
Suklaata on tuotu joskus ja kerran kukkia, kerran yks toi torilta rasian mansikoita (kesällä). Vaatteita (ja parit kengät) oon kans saanut/mulle on maksettu (parit stringit, verkko stay-upit, sisäkköasu, sellainen vaaleenpunanen hepene homma). Joskus harvoin jotku tipannut vähän.

Saa mulle tuoda lahjoja, mutta ei se mikään vaatimus ole. Ele on ihana, mutta en toki haluaisi mitään sellasta millä en ''tee mitään'' (esim. alkoholi, koska en juo) niin multa voi vaikka pyytää listan halutessaan tai kysyä mille ois tarvetta tms, ja sellainen keskustelu ei tietenkään sido mihinkään. Eli saa sitten itse asiakas arpoa haluaako jotain tuoda joskus :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #47 : Elokuu 08, 2023, 15:23:07 »
Mitäs turskat, oletteko saaneet lahjoja hupsukoilta..mä olen😁

On tullut saatua ja aika sanattomaksi veti!
Why so fragile?

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #48 : Elokuu 27, 2023, 19:44:45 »
Kukat, suklaa ja viini ilahduttaa aina!

Joskus saan korkkareita, koruja ja hajuvesiä jne.

Fettariasiakkaat jättää tuomansa vaatteet usein mulle, varsinkin jos niitä ei kotiin voi viedä.

Ehkä liikuttavinta oli kuitenkin yksi kerta, kun asiakas toi koiralleni ydinluun. Sulin. 🥰

Olen lahjoista joka kerta otettu ja kiitollinen. En pelkästään siksi, että rakastan yllätyksiä, vaan siksi, että mulle tulee todella hyvä mieli kun asiakas on ilahduttaakseen minua nähnyt vähän vaivaa.
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa NiceGirl39

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #49 : Elokuu 28, 2023, 00:48:57 »
Mä en lahjoja ole antanut vaan joka kerta isomman summan rahaa mitä on pyydetty ajatuksella että sillä saa sitten PT ostaa itselleen jotakin sopivaa.
Olenko ollut ihan hakoteillä tässä lahja asiassa?


Tippihän on asiakkaalta varmaan kaikista paras lahja ja suklaa tulee sitten heti hyvänä kakkosena. :)
Hupakoin osa-aikaisesti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #50 : Elokuu 28, 2023, 01:29:59 »
Minun yllätyslahjani jollekin erityiselle olisi tietenkin se upein kaikista ja se olisi patsas Thorista!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #51 : Elokuu 29, 2023, 01:49:43 »
Lahjan viemisessä on se juttu että pitäisi tuntea sen saaja.
En ole vienyt mitään lahjoja. Muutaman kerran olen jättänyt tippiä kun palvelu on ollut odotusarvoja parempaa.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #52 : Syyskuu 04, 2023, 22:49:14 »
Tuun vastaamaan tänne uudestaan kun tänään sain niin mieltä lämmittävä lahjan! Asiakas omistaa ravintolan, kävi päiväl mun luon ja lupasi lähtiessään tuoda illalla mulle iltapalaa. Noh, äsken lopettelin työt josya ilmoitin hänelle ja pian kotiinkuljetuksena sain annoksen ravintolasta, pullon viiniä ja lisäksi mehua ja limsaa! Annos oli mun ruokavalioon sopiva, osoitus siitä että hänellä on ollut tarkka silmä ja korva, kun on tämän tiedon napannut jostain. Aivan erityisen ihanaa tästä teki se, että hän lupasi tuoda mulle nämä vasta sitten kun pääsen rauhassa syömään pitkän päivän jälkeen.

Lahjat, joissa on ajatusta takana
on parasta! Tulee niin hellitty olo 🥰

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #53 : Syyskuu 04, 2023, 23:05:52 »
Muistitko kirjautua ulos?
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #54 : Lokakuu 04, 2023, 11:28:00 »
Suklaata on tuotu joskus ja kerran kukkia, kerran yks toi torilta rasian mansikoita (kesällä). Vaatteita (ja parit kengät) oon kans saanut/mulle on maksettu (parit stringit, verkko stay-upit, sisäkköasu, sellainen vaaleenpunanen hepene homma). Joskus harvoin jotku tipannut vähän.

Saa mulle tuoda lahjoja, mutta ei se mikään vaatimus ole. Ele on ihana, mutta en toki haluaisi mitään sellasta millä en ''tee mitään'' (esim. alkoholi, koska en juo) niin multa voi vaikka pyytää listan halutessaan tai kysyä mille ois tarvetta tms, ja sellainen keskustelu ei tietenkään sido mihinkään. Eli saa sitten itse asiakas arpoa haluaako jotain tuoda joskus :)


Tässä joku aika sitten sain lahjakortin ja se oli hyvä lahja! :inlove: lahjakortit toimii hyvin  :kiss: muutama esimerkki mitkä toimii itelle: Sinful, Cubus, Lindex, Andreea Preda, S-Ryhmä, Hankkija, Motonet, Musti ja Mirri.. ekana tulivat mieleen
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #55 : Lokakuu 04, 2023, 11:43:09 »
^ vink vink?

Mulle sopii lahjakortit fitnesstukkuun tai vastaavaan. Taikka 4-5kg proteiinijauhoämpäri tai säkki.  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2023, 11:52:58 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #56 : Lokakuu 04, 2023, 12:11:27 »
Mä voisin ottaa jonkun saaren tropiikista luksus huviloineen ja maksettuine ylläpitoineen about seuraavaksi 30v ajaksi

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #57 : Lokakuu 04, 2023, 15:32:42 »

...lahjakortit toimii hyvin  :kiss: muutama esimerkki mitkä toimii itelle: Sinful, Cubus, Lindex, Andreea Preda, S-Ryhmä, Hankkija, Motonet, Musti ja Mirri.. ekana tulivat mieleen


Niin ja air bnb tietysti nii pääsee matkustelemaan :behind:
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #58 : Lokakuu 04, 2023, 17:29:47 »
^ vink vink?

Mulle sopii lahjakortit fitnesstukkuun tai vastaavaan. Taikka 4-5kg proteiinijauhoämpäri tai säkki.  :inlove:

No jos joku edes proteiinipatukalla nakkais... :-\

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yllätyslahja :)
« Vastaus #59 : Lokakuu 04, 2023, 18:30:54 »
Mä voisin ottaa jonkun saaren tropiikista luksus huviloineen ja maksettuine ylläpitoineen about seuraavaksi 30v ajaksi
Minä en halua tuollaista. Eli jos jollakin on tuollainen ja ajatuksena poislahjoittaa niin anna vääräleuka2lle, ei minulle.
Sen sijaan minulle kelpaisi varsin mainiosti kaupunkikaksio Manhattanilla, tykkäilen crazybailata noilla seuduilla, jee. Ja jos sinulla on isot tissit, voit tulla mukaan ikäänkuin lisukkeena.