Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta  (Luettu 10247 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2546
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #60 : Maaliskuu 20, 2022, 19:20:37 »
Hupakot eivät uskalla kirjoittaa tänne niin usein kuin turskat, koska heillä on hävittävää. Yksikin henkilökohtainen mielipide voi olla monille turskille turn-off, minkä menettäisivät mahdollisia asiakkaita. Sen vuoksi monet hupakot pitävät mieluummin suut supussa ja pysyvät neutraaleina sivustakatsojina, ettei kenellekään asiakkaalle tulisi mielipahaa ;)

Jos pt on ulkoisilta avuiltaan ja palveluvalikoiman puolesta kiinnostava, niin mulle on yhdentekevää mitä foorumilla kirjoittelee. Hakusessa on seksi rahaa vastaan, ei tyttöystävä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 431
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #61 : Maaliskuu 20, 2022, 19:44:51 »
Aikoinaan tuli Sexworkille kirjoitettua muutama tuhat viestiä, niin ei tahdo löytyä enään mitään uutta sanottavaa, eikä jaksa toistaa itseään. Elämäkin pyörii enempi irl, kuin netissä.

Muutama tuhat viestiä on paljon. Eikä sinulla ollut irl silloin?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #62 : Maaliskuu 20, 2022, 20:16:58 »
Mä oon ihan Noobi täällä ja mielestäni kyllä PT:n kirjoitukset ovat tämän paikan suola.
Rapsoja on kiva lukea oli ne sitten positiivisiä tai ei niin onnistuneita, voi olla myös ettei kemiat ole kohdanneet 🤔
Näitäkin tekstejä olen nähnyt.
Yhtäkään PT:ta en pidä Bimbona, heillä on hienoja ajatuksia ja mielelläni kuuntelen heitä.
He ovat ihmisiä kuten me Turskatkit, suurin osa aivan sairaan mukavia  :inlove:
Itse en ainakaan pysty esineillistämään heitä vaikka kyse onkin valuutan vaihdosta palvelusta vastaan…
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2022, 20:20:05 kirjoittanut Jousimies2012 »
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3044
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #63 : Maaliskuu 20, 2022, 20:48:13 »
Aikoinaan tuli Sexworkille kirjoitettua muutama tuhat viestiä, niin ei tahdo löytyä enään mitään uutta sanottavaa, eikä jaksa toistaa itseään. Elämäkin pyörii enempi irl, kuin netissä.

Muutama tuhat viestiä on paljon. Eikä sinulla ollut irl silloin?

Muutama tuhat viestiä edellisen forkan aikana (joka oli pystyssä...lähes 20 vuotta?) ei todellakaan ole paljon...mulla oli muistaakseni yli 25 000 viestiä.
Alle viisnumeroisen luvun ei ees lasketa!  :laught:

On täällä ollut ja vieläkin on hupakoita, jotka hallitsevat mielipiteiden esiintuomisen ja provosoimattoman tyylin. Voisin nimetä montakin takavuosilta jo nyt lopettanutta, mutta se ei ole kivaa. Nykyisistä vaikkapa Venla ja Ilona Tequila osaavat tuoda mielipiteitään esille silleen hienosti ja kirjoittamatta kolmen sivun esseitä, olen varman että näiden tuotokset lisää muidenkin kuin vain minun kiinnostusta.

Kiitos Azazello.  :kiss:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Punavuoressa ma-ti 17.-18.6.!

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #64 : Maaliskuu 20, 2022, 20:51:51 »
Aikoinaan tuli Sexworkille kirjoitettua muutama tuhat viestiä, niin ei tahdo löytyä enään mitään uutta sanottavaa, eikä jaksa toistaa itseään. Elämäkin pyörii enempi irl, kuin netissä.

Muutama tuhat viestiä on paljon. Eikä sinulla ollut irl silloin?

Neljä tuhatta viestiä kymmeneen vuoteen on aika vähän esim. viikkotasolla. Joten kiitos huolenpidosta, elämää on ollut jo silloinkin netin ulkopuolella  :)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #65 : Maaliskuu 20, 2022, 20:54:00 »
Ei vain jaksa oikein kirjoitella, mitä nyt välillä herään kurmottamaan forkan trolleja tai tykittelen taitaville sanailijoille hyvistä kuittauksista repukoita. :)

Opistolla kirjoittelin tuhansia viestejä lähes parinkymmenen vuoden aikana että alkaahan siinä olla sanottu jo melkein kaikki.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 431
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #66 : Maaliskuu 20, 2022, 21:03:32 »
Muutama tuhat viestiä edellisen forkan aikana (joka oli pystyssä...lähes 20 vuotta?) ei todellakaan ole paljon...mulla oli muistaakseni yli 25 000 viestiä.
Alle viisnumeroisen luvun ei ees lasketa!  :laught:

Viestien väliajat ajelit rikkinäisellä opelilla ja majoituit tiukasti sälekaihtimien taakse.  :sheep:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15568
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #67 : Maaliskuu 20, 2022, 21:04:33 »
^
Rikkinäisellä ooppelilla...ai kamalaa... :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 431
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #68 : Maaliskuu 20, 2022, 21:07:35 »
^
Rikkinäisellä ooppelilla...ai kamalaa... :laught:

Mikä olisi kamalampaa. Ajaminen rikkinäisellä Vitolla. ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3044
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #69 : Maaliskuu 20, 2022, 21:16:36 »
Muutama tuhat viestiä edellisen forkan aikana (joka oli pystyssä...lähes 20 vuotta?) ei todellakaan ole paljon...mulla oli muistaakseni yli 25 000 viestiä.
Alle viisnumeroisen luvun ei ees lasketa!  :laught:

Viestien väliajat ajelit rikkinäisellä opelilla ja majoituit tiukasti sälekaihtimien taakse.  :sheep:

Hei ei se das ooppeli ollu koskaan rikki!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Punavuoressa ma-ti 17.-18.6.!

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #70 : Maaliskuu 20, 2022, 21:29:25 »
Osittain samoja ajatuksia kuin Enkelillä ja Sonjalla 🤔

Tää saitti on mulle lähinnä ajanviettopaikka ja viime aikoina on aika ja energia mennyt paljolti kaikkeen muuhun irl. Täällä tulee välillä pyörähdettyä ja joskus jotain kommentoitua, mitä nyt sattuu silmiin osumaan ja mieleen juolahtamaan 😅. Pääasiassa tuotokseni on vaan diipadaapaa olohuoneen ketjuihin, eikä mitään varsinaista antia foorumille juuri ole 😅

Mielipiteitäni en ole varmaan koskaan jättänyt sanomatta siksi, että pelkäisin, ettei ne jotakuta miellytä 🤔. Uusasiakashankintaa en harrasta ja vanhat tuttavuudet tuskin säikähtäisivät, jos jotain joskus töksäyttäisin 😅

Mielenkiintoisia asiakeskusteluja luen aina mielelläni, jos niitä sattuu silmiin osumaan. Ne ovat minulle tämän foorumin suola. Politiikkakin kiinnostaa, aika paljonkin, mutta tämän saitin politiikka-ketjuun en ole koskaan tainnut edes kurkistaa 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #71 : Maaliskuu 20, 2022, 21:37:59 »
Aikoinaan tuli Sexworkille kirjoitettua muutama tuhat viestiä, niin ei tahdo löytyä enään mitään uutta sanottavaa, eikä jaksa toistaa itseään. Elämäkin pyörii enempi irl, kuin netissä.

Muutama tuhat viestiä on paljon. Eikä sinulla ollut irl silloin?
Täällä on useampikin setämies kirjoittanut parissa kolmessa vuodessa useamman tuhatta viestiä. Innokkaimmilla on tainnut tulla jo 10k täyteen. Eli yli kymmenen viestiä päivässä. :laught:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2022, 21:40:57 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #72 : Maaliskuu 20, 2022, 23:05:55 »
Ei vain jaksa oikein kirjoitella, mitä nyt välillä herään kurmottamaan forkan trolleja tai tykittelen taitaville sanailijoille hyvistä kuittauksista repukoita. :)

Opistolla kirjoittelin tuhansia viestejä lähes parinkymmenen vuoden aikana että alkaahan siinä olla sanottu jo melkein kaikki.

Harmi, ettet jaksa.

Sinulla ja Venlalla oli/on varsinkin vanhalla osuvia ja tyhjentäviä kommentteja eri langoissa.

Kuusen keltaisen naiskyyniikko Klaus os.Kinky-Tiukkapipo oli helisemmässä teidän kanssa, ja se on jo jotain näin karjujen mittapuullakin.   

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6934
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #73 : Maaliskuu 21, 2022, 00:46:56 »
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.

Juurikin näin. Selkeä ja yhtenäinen linja näitä vastaan sekä uusien aliasten perustamisen ehkäisy parantaisi ilmapiiriä.

Suositeltavia toimenpiteitä on myös keskinäisten kinojen levittämisen kielto muihin ketjuihin, kuten mikä nauratti tänään ja vastaaviin. Nämä tekevät ilmapiiristä turhan myrkyllisen. Politiikkakinat politiikkaketjussa.

Yhdyn näihin näkemyksiin. Itse en ymmärrä toisten haukkumista tai kirjoitusten dissaamista, ne pilaa ilmapiiriä ja kertovat kyllä enemmän haukkujasta itsestään kuin sen kohteesta.

Jonkinlaiset käytöstavat olisi hyvä olla, myös anonyymilla nettiforkalla.
Livekonsertit 2024: 5

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #74 : Maaliskuu 21, 2022, 07:18:53 »
Ei vain jaksa oikein kirjoitella, mitä nyt välillä herään kurmottamaan forkan trolleja tai tykittelen taitaville sanailijoille hyvistä kuittauksista repukoita. :)

Opistolla kirjoittelin tuhansia viestejä lähes parinkymmenen vuoden aikana että alkaahan siinä olla sanottu jo melkein kaikki.

Harmi, ettet jaksa.

Sinulla ja Venlalla oli/on varsinkin vanhalla osuvia ja tyhjentäviä kommentteja eri langoissa.

Kuusen keltaisen naiskyyniikko Klaus os.Kinky-Tiukkapipo oli helisemmässä teidän kanssa, ja se on jo jotain näin karjujen mittapuullakin.

Ai niin, Klasu. En kyllä yhtään epäile etteikö se täällä jollain nimimerkillä seuraisi keskusteluita ja odottaa sopivaa hetkeä astua estradille. :D 
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 710
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #75 : Maaliskuu 21, 2022, 12:28:09 »
^ Nina nosti tärkeän aiheen esiin mitä ei turskan näkökulmasta heti tule ajateltua.
PT:n ei välttämättä kovin voimakkaasti kannata politiikka-osiossa viljellä omia poliittisia mielipiteitään suuntaan tai toiseen koska sillä saattaa karkottaa osan potentiaalisesta asiakaskunnasta.
Ihan hyvä jos näin ei olisi.

Mä oon vissiin sillaikin kinky, että kelaan, että voi olla ihan mielenkiintoista panna sen oman kuplan ulkopuolella olevaa. Menettää paljon hyvää säpinää, jos rankkaa kaikki vassarit, kokoomuslaiset ja persut sängystä ulos.
Tavattavissa taas 25.6. Helsingissä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3606
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #76 : Maaliskuu 21, 2022, 12:35:45 »
^Jaha, olet siis vihreä!
Mikäs on kantasi turpeennostoon?
Vakavasti ottaen eipä sille minullakaan väliä ole, oikeastaan mielenkiintoisempaa vaan.
Tuohivirsupersu

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #77 : Maaliskuu 21, 2022, 13:31:50 »
Tuosta omien mielipiteiden julkaisemisesta ja erimieltä olemisesta. Mun mielestä olisi tosi tylsää keskustella vain samanmielisten kanssa. Erimieltä oleminen ei ole este kiinnostukselle seksuaalisessa. Tyhmyys, vittumaisuus ja riidan haastaminen taas on.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #78 : Maaliskuu 21, 2022, 14:44:08 »
En usko, että on olemassa mitään yhtä selittävää syytä sille, miksi "naiset eivät kirjoita". Naiset, jopa seksityöntekijä-naiset, ovat monenenlaisia, joten syitä on varmaan yhtä paljon kuin naisiakin :)

(Lisäksi asiakkaita on enemmän kuin seksityöntekijöitä (Onneksi! Muuten olisi aika köyhää yrittää tehdä tätä työkseen  ;D ), joten jos sama prosenttiosuus molemmista kirjoittelee, niin miehiä on alan keskusteluissa luonnostaan aina valtaosa.)

Vaikka syitä kirjoittelun vähentymiselle voi siis olla monia, niin itse koen, että edelleen on myös monia hyviä syitä olla foorumilla. Täällä on parhaimmillaan ollut tosi mielenkiintoisia keskusteluja maksuseksistä, joille ei oikein ole väylää muualla. Usein itselleni käy niin, että luen jonkun alkaneen keskustelun, ja huomaan, että ne pointit, joita olisin sanonut, onkin jo sanottu, enkä sitten viitsi "vain" komppailla (vaikka sitäkin tulee tehtyä).

Oon kokenut tämän myös hyväksi väyläksi "mainostaa". Lainausmerkit, koska kyse on muustakin, kuin kuvaketjuissa esillä olemisesta, ja vaikka muuta joskus yritetään väittää, niin oman kokemukseni perusteella se, että näyttäytyy foorumilla inhimillisenä ja mielipiteitä omaavana ihmisenä, ei vaikuta negatiivisesti asiakasmääriin. Olen myös edellä kommentoineiden kanssa samaa mieltä siitä, että erimielisyys asioista (politiikasta, ruokavalioista, lempi vuodenajasta tai -bändeistä tai nato-kannasta tai ...) ei ole mikään este hyvälle maksuseksitapaamiselle. Päin vastoin, ainakin itselleni yksi tän työn upeimpia asioita on se, että tapaamalla monenlaisia ihmisiä myös mun oma ajatusmaailma monipuolistuu.

Se, mikä minusta olisi tosi mielenkiintoista, olisi saada foorumin keskusteluihin mukaan edes muutama naisasiakas. Jokunen mies-kollega täällä on piipahdellut, mutta naisasiakkaiden näkökulmat voisivat kivalla tavalla ravistella foorumin (ajoittain) urautuneita sukupuolirooleja ja näkökulmia :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2022, 14:46:19 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15568
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #79 : Maaliskuu 21, 2022, 14:49:02 »
Jokunen mies-kollegagan täällä on piipahdellut, mutta naisasiakkaiden näkökulmat voisivat kivalla tavalla ravistella foorumin (ajoittain) urautuneita sukupuolirooleja ja näkökulmia :)
Ne mieskollegat on ikäväkyllä saaneet kylmää kyytiä usein täällä. Jotkut ilmeisesti luulevat heidän vievän meiltä turskilta hutsut vex.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant