Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta  (Luettu 9856 kertaa)

Paikalla Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1834
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« : Maaliskuu 19, 2022, 21:10:41 »
Mistähän johtuu, että naiset ovat muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta lopettaneet kirjoittelun saitilla. Panoketjukin meinaa mennä miekkailuksi  ;D
Asiapitoisia kommentteja tosin välillä näkyy tärkeissä aiheissa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15283
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 19, 2022, 21:16:56 »
^
Jospa heillä on pitänyt kiirettä. Toisaalta kelit ovat ulkona olleet hemmetin hienot niin ei ne täällä viihdy.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 495
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 19, 2022, 21:45:40 »
Jos ette ole sattuneet huomaamaan, niin seksisaitti alkaa päivä päivältä muistuttamaan turskafoorumia.  :whipping:

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 19, 2022, 21:52:15 »
Itse vilkaisen keskustelutarjonnan melkein joka päivä. Laiska toki olen aloittamaan keskusteluja, mutta hauskaa ois keskustella enemmän seksistä, naiseudesta ja mieheydestä, mutta politiikka ja muiden dissaus on tässä vallannut alaa. Ei nyt ihan turskafoorumi, mutta vähän.
Helsingissä <3

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 19, 2022, 22:02:31 »
Itse vilkaisen keskustelutarjonnan melkein joka päivä. Laiska toki olen aloittamaan keskusteluja, mutta hauskaa ois keskustella enemmän seksistä, naiseudesta ja mieheydestä, mutta politiikka ja muiden dissaus on tässä vallannut alaa. Ei nyt ihan turskafoorumi, mutta vähän.

Tämä kommentti keskustelujen aloituksesta pätee varmaan aika moneen kirjoittajaan näillä foorumeilla. Edellisellä foorumilla joku sanoi, että liidaajia ja keskusteluiden aloittajia on vain muutama. Loput seurailee ja kommentoi näiden aloituksia ja muita kirjoituksia.  Keskustelu luisuu sinne mihin aktiiviset kirjoittajat sitä vie ja muut vikisee.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0286

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 19, 2022, 22:17:37 »
^
Tuo on varmasti tasan totta mita Azazello kirjoittaa.

En tiedä mikä on aktiivikirjoittajien/käyttäjien sukupuolijakauma täällä, mutta veikkan keskustelun aloituksissa kuitenkin olevan erilainen jakauma miesten ollessa tuossa enemmistönä. Keskustelujen sisältö saattaisi muuttua, jos naiset tekisivät avauksia enemmän? Tai sitten ei.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2465
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #6 : Maaliskuu 19, 2022, 22:22:24 »
^ Naisten (huorien) avauksia täällä taitaa rajoittaa kovasti se, että mainostaminen ei ole sallittua.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #7 : Maaliskuu 19, 2022, 22:30:47 »
Mistähän johtuu, että naiset ovat muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta lopettaneet kirjoittelun saitilla. Panoketjukin meinaa mennä miekkailuksi  ;D
Asiapitoisia kommentteja tosin välillä näkyy tärkeissä aiheissa.
Kyllä muutama on tainnut ihan sanoa suoraan, miksi lopettivat kirjoittamisen täällä...

Paikalla Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1834
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2022, 22:35:01 »
Naisella olisi varmaan muutakin annettavaa saitille kuin palveluiden mainostaminen.
Aletaan puhua tunteista, ihmissuhteista ja romantiikasta?

Poissa Vieras0286

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2022, 22:59:58 »
^ Naisten (huorien) avauksia täällä taitaa rajoittaa kovasti se, että mainostaminen ei ole sallittua.
Mielestäni hyvä esimerkki naisen avaamasta ketjusta, joka on lähellä mainontaa, muttei sitä suoraan ole:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,6253.msg239428.html#msg239428

naiset (huorat) voisivat vilkastuttaa saitin keskustelua. Ainakin minun kiinnostukseni ketjun avaajaa kohtaan heräsi.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2022, 23:02:35 »
onko pepun myyminen kabut?

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #11 : Maaliskuu 20, 2022, 00:05:59 »
Nytkun asiasta mainitsit niin aika vähän täällä on enään aktiivisia nais kirjoittajia  :'(

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #12 : Maaliskuu 20, 2022, 00:26:27 »
Itse vilkaisen keskustelutarjonnan melkein joka päivä. Laiska toki olen aloittamaan keskusteluja, mutta hauskaa ois keskustella enemmän seksistä, naiseudesta ja mieheydestä, mutta politiikka ja muiden dissaus on tässä vallannut alaa. Ei nyt ihan turskafoorumi, mutta vähän.

Tämä. Ja tästä kun kirjoittaa, niin tietty pieni, mutta paljon melua pitävä porukka pillastuu. Tämä porukka on ollut ja on edelleen isona osana sitä, että hupakot ovat saitilta kadonneet tai sitten eivät uskalla kirjoittaa mitään.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #13 : Maaliskuu 20, 2022, 00:57:32 »
Itse vilkaisen keskustelutarjonnan melkein joka päivä. Laiska toki olen aloittamaan keskusteluja, mutta hauskaa ois keskustella enemmän seksistä, naiseudesta ja mieheydestä, mutta politiikka ja muiden dissaus on tässä vallannut alaa. Ei nyt ihan turskafoorumi, mutta vähän.

Repupyssy jumissa, mutta täsmälleen samaa mieltä! Saitilla käynnit jäävät nykyään nopeiksi vilkaisuiksi, ketjuja en jaksa juuri lukea.

Täältä ja keltaisilta sivuilta lukemalla aikoinaan pääsin sisälle maksuseksin maailmaan. Fiksut kirjoitukset ovat karistaneet monia ennakkoluuloja ja saaneet käyntiin ajatusprosesseja joiden seurauksena nautin skenestä monin verroin enemmän ja ennakkoluulottomammin kuin aloittaessani. Kyky oppia ei katoa koskaan ja kaipaisin edelleen lisää hyvää ja monen tasoista (infoa aloittelijoille, stigmaa siivoavaa faktaa ja syviin vesiin sukeltavaa diippiä) keskustelua seksistä, maksuseksistä, mies- ja naisnäkökulmasta. Sitä ei juuri muualta löydä ja tämä forkka lienee niitä ainoita luonnollisia paikkoja sille, etenkin kun puuhutaan maksuseksistä.

Kyllä muutama on tainnut ihan sanoa suoraan, miksi lopettivat kirjoittamisen täällä...

Niinpä. Täällä oli aiemmin useita erittäin asiallisesti ja fiksusti kirjoittavia palveluntarjoajia joiden anti koko skenen kehitykselle oli merkittävä! Poistuivat tai lakkasivat kirjoittamasta kun alkoi tulla paskaa silmille.
#maksuseksionihanaa

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #14 : Maaliskuu 20, 2022, 06:08:34 »
^ Juuri näin.
Seurasin seksisaitin kirjoittelua jo pitkään ennenkuin kirjauduin tänne. Silloin täällä oli paljon naisia kirjoittelemassa ja näillä paljon mielenkiintoista antia aiheeseen.
Jonkinlainen kulminaatiopiste tapahtui vuosi takaperin ja huomasin sen kyllä silloin, vaistosin että muutama naiskirjoittaja on aika kyllästynyt, kirjoitin mm. aiheesta "moraalisaarnaaja pappa Pekonen"-ketjussa, taitaa olla ainoa ketju jonka olen täällä aloittanut.
No kävi kuin kävi enkä jälkeenpäin ajateltuna oikein osaa syyttää ketään. Toki naisille ja palveluntarjoajille täällä pitää puhua/kirjoitella asiallisesti mutta toisaalta erilaisia mielipiteitäkin pitää sietää eikä niitä kohdatessa saisi loukkaantua kuin teiniprinsessa.
Sen jälkeen onkin politiikkaketju vetänyt eniten puoleensa ja seksisaitin merkitys muuttunut meikäläiselle.
Onhan se vähän huvittavaa että maksuseksifoorumilla jauhetaan eniten politiikasta ja naisten lähtö saitilta on aina menetys.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2022, 06:17:17 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5323
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2022, 06:17:30 »
Minä en tiedä mitä tässä ketjussa yritetään selittää. Kertokaa suoraan jotta tyhmempikin tajuaa. Toistaiseksi rahani ovat kelvanneet kaikille hupakoille jolle olen niitä tarjonnut mutta jos tällaisen lihaasyövän arvokonservatiivisen setämiehen viestit eivät kelpaa niin sanokaa se suoraan sen sijaan että saa lukea kuinka tytöt katoavat kun annan politiikkaketjussa kasvissyöjä-homoille käkättimeen.

Onhan täällä aina välillä ollut aina joku "neitokainen" joka jo avausviestissään kertoo että on nähnyt minut ikkunasta ja osaa tarkentaa millainen persereikä oikeasti olen. Tosin tuo toiminta haisee siltä että tyyppi on ollut forkalla jo vuosia mutta ei uskalla sanoa samaa asiaa varsinaisella nikillään vaan hommaa varten piti tehdä uusi nimimerkki.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2022, 06:51:48 »
Toistaiseksi rahani ovat kelvanneet kaikille hupakoille jolle olen niitä tarjonnut mutta jos tällaisen lihaasyövän arvokonservatiivisen setämiehen viestit eivät kelpaa niin sanokaa se suoraan sen sijaan että saa lukea kuinka tytöt katoavat kun annan politiikkaketjussa kasvissyöjä-homoille käkättimeen.
.

Politiikkaketjua en ole lukenut, mutta jos oikein tulkitsen tuon kappaleen...sen sijaan että keskusteltaisiin asioista, mennäänkin henkilökohtaisuuksiin ja haukutaan erilaisilla sanakäänteillä muita jäseniä.
Ruokavaliolla tuskin mitään tekemistä sen kanssa osaako ja onko halukkuutta keskustella kunnioittaen muiden mielipiteitä.

Mietin onko ylipäätään objektiivinen "asiat riitelee eikä ihmiset"- keskustelu suomalaiselle kansan luonteelle mahdotonta. Mennään tunne edellä ja sitten suututaan, jos joku on eri mieltä.

Mutta joo, ei paljoa kiinnosta avata mitään syväpohdintoja täällä. Teen sen mieluummin muualla.
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2022, 06:55:18 »
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.

Tähän on helppo yhtyä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2022, 08:04:34 »

Hyviä ajatuksia ja pohdintaa tärkeästä aiheesta. Mulle yksi tärkeimmistä syistä aloittaa kirjoittelemaan täällä oli naiset. Ja tuo on edelleen mun tärkein motivaattori täällä.

Mä olen käyttäytymistäni omalta kohdaltani arvioinut herkällä korvalla ja pyrkinyt tuottamaan postauksia jotka ei karkoita ketään ja mikäli mahdollista, jopa innostamaan naisia osallistumaan.

Tiedän toki sen että toisinaan menen metsään eikä postauksissani ole mitään sanottavaa kellekään, edes miehille.😁

Olen huomannut että mitä enemmän sietää erilaisia mielipiteitä niin sitä hedelmällisempää vuorovaikutus on. Ja joskus huomaa kuin varkain arvostavansa oman kuplan ulkopuolelta tulevia ajatuksia. Nuo hetket on mahtavia. Toivon niitä meille kaikille.

Mutta palatakseni itse aiheeseen, eli naisiin. Mä olen onnellinen aina kun huomaan naisen postauksen. Myös silloin kun siinä on kuva mukana 😜
Amator

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #19 : Maaliskuu 20, 2022, 08:54:09 »
No onhan täällä hieman toksinen ilmapiiri ja muutama Saitilla kovinkin aktiivinen setämies ottanut sellaisen asenteen, että setämiehet määrää ja hallitsee ilmatilaa ja päättää miten se maailma makaa. Tosi harmi. Oli paljon kivempaa silloin kun naiset kirjoittelivat aktiivisesti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2022, 08:59:20 kirjoittanut Jimmy-setä »