Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lohjan Marianne  (Luettu 4176 kertaa)

Poissa Paali

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Lohjan Marianne
« : Maaliskuu 10, 2022, 22:10:34 »
Ukkomiehenä kyselen? Onko luottoa kyseiselle naiselle soitella numero näkyvillä? Ei vastaa jos ei nro näy. Ja onko hinnasta tietoa? Lupaa kyllä sperman poiston. Ainakin ilmoituksessa, joka ukollahan spermaa riittää.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lohjan Marianne
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2022, 22:15:26 »
Etkö sä kysellyt jo samaa täällä aiemmin?
Mene nyt uittamaan kyrpää paljaalla sinne kun noin mieli tekee.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lohjan Marianne
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2022, 14:33:41 »
Eipä tietoa sen kummemmin tuosta Mariannesta, mutta ihmettelen miksi näissä harrastuksissa kukaan edes harkitsee käyttää omaa numeroa viestivälineenä, kun nuita prepaid kortteja saa sieltä Ärrältä halvimmillaan oisko 4,90€. Suosittelen lämpimästi.

Ja epäilen, ettei nuilla plikoillakaan hommassa ole operaattorilla omiin nimiin rekisteröidyt liittymät.

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lohjan Marianne
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2022, 15:55:36 »
Olen käyttänyt 30 vuotta (no melkein 90-luvun alussa käytettiin puhelinkoppeja) omaa kännykkää, omalla numerolla. Mitään ongelmia ei ole ollut, koska minun tarkoitukseni on toimia aina lain puitteissa. Se että käyn nussimassa huoria, ei ole sellainen salaisuus, jota pitäisi peitellä kuin joku pikkurikollinen huumekauppojaan. Jos poliisi tai huora tietää, kuka olen, ihan sama. Huoraluurit sopivat kaksinaamaisille tyypeille, joiden pitää peitellä touhujaan.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lohjan Marianne
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2022, 11:08:03 »
Nyt en ymmärrä, TaikaJim, "toimia lain puitteissa", kun käytät omaa puhelinta huorille soitteluun. Mitä laitonta minun prepaidin käytössäni sitten on.

Ja niin minäkin käytin vuosia, vuosia sitten sitä omaa numeroa, mutta sitten alkoi tulla kummallisia maksullisista numeroista välitettyjä viestejä melkein viikottain, että "täällä seksi-kissa-tyttö-marianne" haluaa tavata sinut tai jotain tollasia.

Niin, ja kyllä sitä tuolta vaimolta haluan tätä harrastusta vähän peitellä. Sinä varmaan olet itse poikamies sitten, kun et paljon peittele.