Heippa!
Olen vähän alle kolmekymppinen tyttö Tampereelta. Taloudellinen tilanteeni on käynyt viime aikoina hivenen tukalaksi, minkä vuoksi pohdin, että olisikohan joku ystävällinen herrasmies halukas auttamaan neitoa hädässä.
En ole tehnyt näitä hommia koskaan ennen ja siviilipuolellakin elämäntyylini on aina ollut suht säädyllinen. Toisin sanoen olen siis aivan totaalinen amatööri. Siksi en uskalla luvata kovin ammattimaista otetta. Olen ujo ja vähän kömpelökin, mutta toisaalta parhaimmillani minusta saattaa kuoriutua leikkisä ja hauska seuralainen.
Olen pitkä, hoikka ja täysin luomu. En ole henkeäsalpaavan upea kaunotar, vaan ihan tavallinen tyttö, mutta omalla tavallani sievä kuitenkin.
En voi tavata ketään kotonani ja minua jännittää ajatus vieraan ihmisen kotiin menemisestä, joten mieluiten tapaisin outcallina hotellissa. Minulla ei ole mitään välineitä tai asusteita, vaan ainoastaan minä itse.
Toiveenani olisi, että mikäli kirjoitukseni herättää mielenkiintoa, voisimme jatkaa keskustelua kahden kesken. Voisimme jutella tarkemmin molempien toiveista, ja mikäli ne vaikuttavat kohtaavan, sopia tapaamisen. Olen herkkä tyttö ja aina kaikille kiltti ja hyvää tarkoittava. Toivon, että myös minua kohdellaan kauniisti! ❤️
Upea esittely Peppi A. ja tervetuloa foorumille!
Täältä löytyy kyllä mukavia, naisia kunnioittavia herrasmiehiä!

) mutta nämä sitten vielä harvemmin mahdollista toteuttaa.. 

opiskelija kun ei voi olla liian kranttu 
löytyy myös sträppäri ja muita leluja. Nautin eniten siitä kun näen että toinen osapuoli nauttii.