Hei vaan!
Tarpeeksi sivustoa selattuani kerrompa minäkin itsestäni. 34-v entinen/kohta jälleen nykyinen pt. Olen aloittanut v. 2017, ja pari vuotta vierähtänyt epäaktiivisena mutta nyt palailemassa alalle osa-aikaisena
Teen outcallia lähinnä pk-seudulla, välillä muuallakin. Harkitsen incall-vaihtoehtoa tulevaisuudessa… ilmoitus on naapurisivulla välillä esillä.
Olen 175/80/B, tumma, pitkä tukka, ruskeat silmät. Hyvinkin luonnollinen kaikin puolin alapään karvoja myöten
rinnat kiinteät ja pylly sopivan pyöreä. Laittaudun ja meikkaan siististi, en omista erikoisia alusvaatteita tms, vaan pukeudun kauniisiin ja simppeleihin tamineisiin.
Full service, gfe-tyylillä. Aitoja, intohimoisia kohtaamisia. Pidän kiinni rajoistani, enkä kuuntele tinkaamista tai jankutusta. Vakkareiden esittämiä muita toiveita saatan joskus toteuttaa
Tarpeeksi sivustoa selattuani kerrompa minäkin itsestäni. 34-v entinen/kohta jälleen nykyinen pt. Olen aloittanut v. 2017, ja pari vuotta vierähtänyt epäaktiivisena mutta nyt palailemassa alalle osa-aikaisena
Teen outcallia lähinnä pk-seudulla, välillä muuallakin. Harkitsen incall-vaihtoehtoa tulevaisuudessa… ilmoitus on naapurisivulla välillä esillä.
Olen 175/80/B, tumma, pitkä tukka, ruskeat silmät. Hyvinkin luonnollinen kaikin puolin alapään karvoja myöten
rinnat kiinteät ja pylly sopivan pyöreä. Laittaudun ja meikkaan siististi, en omista erikoisia alusvaatteita tms, vaan pukeudun kauniisiin ja simppeleihin tamineisiin. Full service, gfe-tyylillä. Aitoja, intohimoisia kohtaamisia. Pidän kiinni rajoistani, enkä kuuntele tinkaamista tai jankutusta. Vakkareiden esittämiä muita toiveita saatan joskus toteuttaa

so I personally prefer to schedule the meeting perhaps some time in advance;)
) Monta vuotta olen halunnut kokeilla alaa ja vihdoin elämäntilanne sen mahdollistaa. Kuvia ja videoita myin pari vuotta, mutta kyllä ne aidot livekohtaamiset kiehtovat paljon enemmän. Foorumia stalkkailin puolisen vuotta ennen rekisteröitymistä, silti vähän on vielä hakemista että mites tämä alusta toimii. Naapurisivulle loin ilmon eilen, sieltä näkee muutamia kuvia. Albumiin lisään täällä kuvatuksia jahka sivun käyttö tulee tutummaksi 

Suuseksi molemminpuolin on ihanaa, vaikkakin minulla on melko herkkä kakomisrefleksi kovasta harjoitteluista huolimatta. Mutta lisää harjoitusta vaan, sehän on se ainoa joka tekee mestarin! Minua nuoltaessa hurmaannun täysin ja menen totaaliseen mielihyvätranssiin, tämän takia 69 harvemmin onnistuu, jos olen vastaanottavana osapuolena. Kaikki tietysti aina suojattuna terveydestä huolehtien, kondomit ja suuseksisuojat mukana. Peppuseksiä tai BDSM-juttuja en harrastele.
Iholla vasten ihoa on erityinen paikka sydämessäni, samoin pussailulla. Nautin suuresti, kun muotojani hyväillään. Saan kuitenkin suurimmat kiksit sun nautinnosta <3