Tervetuloa uusille ja vanhoille ihanaisille sulostuttajille 

Uutiset:
Wanha Turska

Nauttii muiden arvostusta

Venla

Foorumihierarkian huipulla

vilmavallaton
Kelpo kaveri
Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma! 
Karoliinaxx
Kelpo kaveri
GFE on ehdottomasti mun juttuni!
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
misterx83

Piristää muiden päivää
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Uskoisin, että Vilma osaa vastata tähän.Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Kysy Delfoin oraakkelilta asiasta.
vilmavallaton
Kelpo kaveri
Jos haluat tulla parin kanssa sessioon ja työntää hänen pimpsaansa munaa, se onnistuu kyllä.Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Minun genitaali- ja intiimialueita ei voi kuitenkaan käsitellä tai koskettaa tapaamisen aikana, joten tekemäni palvontasessiot keskittyvät enimmäkseen esimerkiksi jalka- sekä käsifetisseihin.
Jalmari

Nauttii muiden arvostusta
Hei ja tervetuloa, on erittäin kiva nähdä sinut täällä.Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma!
![]()
Nella

Näyttää hyvää esimerkkiä

Lilo
Kelpo kaveri
OpiskelijaEnni
Kelpo kaveri
Perseeseen
Kelpo kaveri
Moiksun!Tärkein unohtui eli mikä pituus ja paino?
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!
Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.
Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊
Kiva olla täällä!
Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!
Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.
Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊
Kiva olla täällä!
Moiksun!
Kiva olla täällä!

Vieras1803
Kelpo kaveri
nyt osui ja upposi😅 jos vaatteita, pelkkä nahkatakki riittää.Moiksun!
Kiva olla täällä!
Tärkein unohtui eli alaston kuva
Elisa
Kelpo kaveri