Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 218681 kertaa)

Poissa Eeva Kyllikki

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #360 : Maaliskuu 21, 2022, 17:47:29 »
Kymenlaaksolainen 37-vuotias sensuelli nainen valmiina nauttimaan hetkistä kanssasi 🤩 mitat 173/78/B: pylly hyllyy ja pehmeyttä löytyy. Olen iloinen, sosiaalinen, seksuaalinen ja posliini 😉 Ehdottoman luottamuksellisia hetkiä herrasmiesten kanssa etsinnässä 😘 tavataan luonasi  :inlove:

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #361 : Maaliskuu 21, 2022, 21:49:16 »
Tervetuloa uusille ja vanhoille ihanaisille sulostuttajille :behind:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #362 : Maaliskuu 21, 2022, 22:08:31 »
Kiva saada lisää tyttöjä tänne forkalle, tervetuloa!  :headbang:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa vilmavallaton

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #363 : Maaliskuu 23, 2022, 13:31:54 »
 :inlove:Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma! :inlove:

Olen 33-vuotias, 168 cm pitkä ja 65 kg painava luonnollinen, suomalainen, punatukkainen Domme. Teen töitä Villi Kartanolla, Kirkkonummella. Luonteeltani olen kiusoitteleva hurmuri, varmaotteinen auktoriteetti ja hellästi hyväilevä rakastajatar. Roolini riippuu päivästä ja totta kai asiakkaan toiveista. Mun luokse ovat tervetulleita niin ensikertalaiset kuin kokeneetkin tekijät sukupuolesta, iästä, kehosta tai taustasta riippumatta.

Työssäni olen kiinnostunut valta-asetelmilla leikittelystä, vaatefetisseistä, sitomisesta, piiskauksesta ja roolileikeistä. Nautinnollisen kivun tuottamisen ohella tykkään myös hellän kosketuksen antamisesta ja hyvän olon tuottamisesta, joten kanssani onnistuvat niin pehmeät kuin rajutkin sessiot.

Vaikka suhtaudun työhöni vakavasti, näkee minua harvoin vakavalla naamalla. Tykkään nauraa, kiusoitella ja naljailla. Ilkikurinen ja hurmaava ovatkin kaksi minua parhaiten kuvaavaa sanaa! Itsestäni pidän huolta terveellisillä elämäntavoilla, urheilulla ja hemmottelulla. Yksityiselämässä viihdyn myös alistettavan roolissa, joten monipuolisen kokemukseni myötä ymmärärn erilaisia tarpeita ja sitä, mitä asiakas kokee session aikana.

Arvostan yksityisyyttä, turvallisuutta sekä yhdessä sovittuja sääntöjä ja rajoja. Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).

Onpa fantasia mikä tahansa, haluan kuulla siitä lisää ja toteutan sen mielelläni!

Jag pratar också flytande svenska.
I'm fluent in English as well.
Domina @Niittykumpu, Espoo
Yhteydenotot vain mailitse ja kotisivujen kautta

Poissa Karoliinaxx

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #364 : Maaliskuu 29, 2022, 01:51:11 »
Paluumuuttaja alalle Porista hei! Samalla nimimerkillä pyörinyt erinäisillä sivuilla muutama vuosi sitten. Ikää 25v, oon yhä pieni ja pyöreä eli sellanen 150cm bbw<3 Vielä mua ei löydä mistään muualta, mutta hiljalleen palailen netin syövereihin kuvien kanssa :D GFE on ehdottomasti mun juttuni!

Poissa FTS Finland

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #365 : Maaliskuu 29, 2022, 15:44:48 »
Ylläpidon luvalla mekin esittelemme taas itsemme:

FTS Finland on vuonna 2018 perustettu seksityön tekijöiden suomalainen verkosto. Meidän käytössämme seksityö-sana kattaa koko seksi- ja erotiikka-alan ja sen sisältä löytyvät erilaiset työnkuvat. Mukana on siis mm. BDSM-ammattilaisia, strippareita, seksuaalisen sisällön tuottajia ja full service -työntekijöitä. Verkostomme sisällä kaikki ovat keskenään tasavertaisia ja tuemme toisiamme kunkin työnkuvasta riippumatta.
 
Verkostoon ja sen keskustelufoorumille voi liittyä seksityötä tekevä ihminen työnkuvasta, kansalaisuudesta ja sukupuolesta riippumatta. 🌈 Myös jo seksityöt lopettanut ihminen voi osallistua verkoston toimintaan, jos on edelleen kiinnostunut vaikuttamaan seksityön tekijöiden oikeuksien toteutumiseen.

Jotta verkostomme säilyy turvallisena ja suljettuna, edellytämme uusilta jäseniltä suosittelijaa. Käytännössä olemme ratkaisseet tämän nimeämällä jäsenkahvitteluvastaavia eri puolelle Suomea. Näin varmistamme myös sen, että kaikki uudet jäsenet saavat samat tiedot verkostosta.

FTS-lyhenne tulee englannin kielen sanoista ”fair trade sex”, eli se viittaa leikkisästi ”reilun kaupan” seksityöhön. Meille on tärkeää, että verkosto edistää eettisiä ja kestäviä seksityön tekemisen tapoja.

Verkostomme on epävirallinen ja toimii vapaaehtoisten varassa. Ainoa rakenne on käytännön asioita hoitava työvaliokunta, joka täydentyy jatkuvasti. Työvaliokuntaan saa yhteyden sähköpostitse info@fts.fi ☂️
Suomalainen seksi- ja erotiikka-alan työn tekijöiden aktivisti- ja vertaisverkosto

Nothing about us without us!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #366 : Maaliskuu 29, 2022, 17:20:22 »
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).
Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #367 : Huhtikuu 01, 2022, 18:26:07 »
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).
Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?

Kysy Delfoin oraakkelilta asiasta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #368 : Huhtikuu 01, 2022, 18:35:04 »
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).
Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?

Kysy Delfoin oraakkelilta asiasta.
Uskoisin, että Vilma osaa vastata tähän.

Poissa vilmavallaton

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #369 : Huhtikuu 05, 2022, 14:24:30 »
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).
Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Jos haluat tulla parin kanssa sessioon ja työntää hänen pimpsaansa munaa, se onnistuu kyllä. :behind: Minun genitaali- ja intiimialueita ei voi kuitenkaan käsitellä tai koskettaa tapaamisen aikana, joten tekemäni palvontasessiot keskittyvät enimmäkseen esimerkiksi jalka- sekä käsifetisseihin.
Domina @Niittykumpu, Espoo
Yhteydenotot vain mailitse ja kotisivujen kautta

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #370 : Huhtikuu 10, 2022, 00:37:20 »
:inlove: Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma! :inlove:

Hei ja tervetuloa, on erittäin kiva nähdä sinut täällä. :)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Nella

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #371 : Huhtikuu 19, 2022, 15:26:34 »
Nella tässä hei!
PK-seudulla, tarkemmin ottaen Helsingissä päämajaani pitävä 30-vuotias naapurintyttömäinen BBW. Teen GFE-tapaamisia jotka tuovat ihanaa piristystä muuten niin kiireiseen opiskelijan arkeen. On aina mukava todeta miten ihania herrasmiehiä olen saanut tavata näissä merkeissä!

Minut voi löytää nimimerkillä NellaXX. Tällä hetkellä keskityn livetapaamisiin, nyt keväällä suunnitteilla keikkaa entiseen kotikaupunkiini Turkuun ja kesäksi hieman pohjoisempaan, Ouluun kenties. :inlove:

NellaXX
PK-seutu

Poissa Lilo

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #372 : Huhtikuu 26, 2022, 22:50:07 »
Heips!

Olen Lilo, 27v Tamperelainen naikkonen. 165cm/80kg ja tissien kokoa näkee albumista (sinne myös ilmestyy myöhemmin jossain kohtaa kokovartalokuvaa). Hiukset ovat vaaleat vaikkeikaan luonnostaan. Tatuointeja ja lävistys löytyy. Alapääkin on näin talven jäljiltä vain trimmattu. Paheenani valitettavasti on tupakointi joten huomioikaa tämä jos tupakanhaju inhottaa.

Olen uusi täällä foorumilla ja oikeastaan näissä hommissakin (mutten naiivi).

Fetissit onnistuu näin switchinä molemmissa rooleissa ja siihen hommaan on myös leluja. Sidottavaksi en kuitenkaan suostu.

Vanilja maistuu myös hyvälle, joten ei tarvitse arastella vaikkei fetisseistä ei ole kiinnostunut!

Huom! Minulla ei tällä hetkellä myöskään ole tarjota omaa paikkaa johon kutsua vieraita.
Pirkanmaa

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #373 : Huhtikuu 26, 2022, 23:07:57 »
Tervetulo Vilma & Nella ja Lilo Iloiseen Joukkoomme 🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa OpiskelijaEnni

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #374 : Huhtikuu 28, 2022, 19:04:02 »
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.

Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊

Kiva olla täällä!

Poissa Perseeseen

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #375 : Huhtikuu 28, 2022, 19:59:40 »
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.

Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊

Kiva olla täällä!
Tärkein unohtui eli mikä pituus ja paino?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #376 : Huhtikuu 28, 2022, 20:08:00 »
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.

Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊

Kiva olla täällä!

Tervetuloa! Ja kaikille ei todellakaan ole pituus ja paino ne tärkeimmät. Kokemusta on 😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #377 : Huhtikuu 28, 2022, 20:40:01 »
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.

Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊

Kiva olla täällä!

Tärkein unohtui eli alaston kuva  :wanker:
kysyvälle vastataan

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #378 : Huhtikuu 28, 2022, 21:24:16 »
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.

Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊

Kiva olla täällä!

Tärkein unohtui eli alaston kuva  :wanker:
nyt osui ja upposi😅 jos vaatteita, pelkkä nahkatakki riittää.

Poissa mildmay

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #379 : Toukokuu 03, 2022, 14:39:41 »
Hola!

Pitkän pohdinnan jälkeen on aika esittäytyä. Olen huomannut, että pariin kertaan saitilla on kyselty kokemusten perään, ihanaa, että kiinnostusta riittää :inlove:

Olen 25-vuotias suloinen ja kiharatukkainen brunette. Kihara ja tuuhea tukka löytyy myös alhaalta! Luonnollisuus on mun juttu, olen tyypillisesti tapaamisilla meikittä tai maltillisesti laittautuneena. Tavaramerkiksi ovat ehkäpä nousseet Reinot, jotka jalassa haen asiakkaan hellään syleilyyni. GFE-henkiset hommat on mun mieleen, vaikka innostunkin helposti toteuttamaan kaikkea muutakin.

Luonteeltani olen nauravainen, iloinen ja rento. Pituuden (158cm) sijaan sain senttejä rinnanympärykseen ja rakastankin omia täyteläisiä luomurintojani (75G). Perinteisiin mallin mittoihin en sovi.

Tyypillisesti olen tavattavissa Helsingin Alppilassa. Suosikkipaikka keikoille on Kajaani. Mun ilmoituksiin voi törmätä nimillä Karo, Karoliina ja Karo Susikivi :)

Kävin eilen tapaamassa.  Oot ihana!