Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 213159 kertaa)

Poissa Elisa

  • Newbie
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #380 : Toukokuu 21, 2022, 19:56:50 »
Moi,

Ajattelin vihdoinkin esittäytyä☺️
Eli olen Elisa, 49 v bbw nainen Vantaalta. Pituutta on 168cm ja painoa n.110kg. Olen pitkään jo seksityön tekemistä miettinyt ja puolisen vuotta sitten teinkin ilmoituksen naapuriin ja olen siitä lähtien nauttinut työn antimista😘
Alussa piti vähän opetella miten homma toimii..En tarkoita seksiä tietenkään, mutta hinnoittelu, paikan varaaminen, ja ylipäätään alkujännitys, aiheutti ehkä vähän haasteita. Opiskelen ja keikkailen myös oman alan töissä enkä ole ihan aina tavattavissakaan. Nyt päässyt mukavasti homma alkuun ja on ollut ihana huomata miten mukavia asiakkaita on ollut☺️

Tarjoan siis gfe-henkistä tapaamista mikä on minulle ominaista. Rakastan suuseksiä molemmin puolin mutta suihin otan vain suojatusti. Asiakkaan toiveita kuuntelen mielelläni ja haluan, että tapaamisella on rento ja mutkaton fiilis. Olen oma itseni ja minun kanssani voi olla juuri sellainen kuin on. Jollei sitten haluta leikkiä eri rooleissa 😉 Kinkyily on myös kivaa! Domina en ole mutta voin ottaa ohjat käsiini ja kevyesti alistaa halutessasi. Minua saa myös kevyesti alistaa mutta ei sitoa eikä jälkiä saa jäädä.

Minulla on lyhyet hiukset, tällä hetkellä ruskeat mutta välillä punertavat. Ei ole tatuointeja. En yleensä meikkaa kuin hillitysti jos ollenkaan.Korkkareita en käytä. Karvoituksen käyn sokeroimassa pois säännöllisesti joten olen joko posliini tai niukkakarvainen.
 
Minut tavoittaa naapurista tai tätä kautta😘

Poissa XLNINA

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #381 : Toukokuu 26, 2022, 09:01:41 »
Hei kaikki! Täällä XL-kokoinen seksityöntekijä Helsingistä. Olen miesten tyydyttämisestä nauttiva suomalainen nainen, joka harrastaa maksullista seksiä opintojen ohella. Luonnollinen karvoitus intiimialueella, tiukka pimppi ja roteva kroppa ovat tavaramerkkini. Toimin Pääkaupunkiseudulla. Hauska tavata!  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2022, 09:05:27 kirjoittanut XLNINA »
❤️ Nina

Poissa Laura

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #382 : Toukokuu 31, 2022, 07:58:59 »
Heipähei!

Olen 28-vuotias nainen Turun Martista. Nimeni on Laura. Minulla on siis oma paikka jossa harrastaa seksiä.

Ulkonäöltäni olen kaunis, hoikka, muodokas, lyhyt, siro ja söpö. Minulla on isot DD -kupin rinnat ja olen 155cm pitkä ja painan noin 55kg.

En ole uusi tällä alalla, mutta en ole kertaakaan kokeillut dominointia tai alistumista ja haluaisin kokeilla ja päätin lisätä ne palveluihini. Palveluihini kuuluu myöskin anaali ja CIM sekä OWO. Lisäsin palveluihini lisäksi strippaaminen, mutta en osaa stripata, mutta harjoitus tekee mestarin siinäkin!

Minulla on omat sivustot, jossa hinnat sun muut lisätiedot löytyy.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2022, 09:01:13 kirjoittanut Shark »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #383 : Kesäkuu 24, 2022, 16:19:03 »
Tervetuloa Uudet PT !! 😎
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa JoonasJyväskylä

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #384 : Heinäkuu 01, 2022, 21:38:58 »
Hei,

Olen aikuinen 30 v. Suomalainen mies Keski-Suomesta. Tarjoan läheisyyttä, läsnäoloa ja kosketusta sinulle tarpeidesi mukaan. Minun kanssani voit rentoutua ja olla täysin oma itsesi. Olen turvallinen ja rentoa seuraa :). Olkoon tarpeesi millainen tahansa, niin ota yhteyttä ja keskustellaan toiveistasi. Palveluni on ammattimaista ja laadukasta.
Lisätietoina: Ulkonäkö hyvä, varustus hyvä ja Käytän kondomia.
 
Minulla ei ole vakituisia tiloja tähän tarkoitukseen eli tulen soitosta pyytämäänne osoitteeseen.

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #385 : Heinäkuu 03, 2022, 14:53:44 »
Laitetaas esittelyä tänne:
Täällä ois nätti, muodokas, avoin, rento, sosiaalinen ja hyvin seksuaalinen 38v nainen. Milfiksikin mua on sanottu ja kuulemma näytän ikäistäni nuoremmalta ;) C-kupin rinnoilla varustettu ja iso muhkea peppu. 165cm olen pitkä ja mulla on pitkät tummat hiukset ja ruskeat silmät.
Tampereen alueella onnistuu tavata kunhan sovitaan siitä etukäteen. Ei ole vakituista paikkaa, joten outcallina tai sitten hotellissa onnistuu.

Tykkään seksin olevan kiihkeää ja intohimoista ja sellaista mistä molemmat nauttii. Suuseksi antaa ja saada on lempparijuttu ja myös että saan itse olla miehen päällä ratsastaen. Fetissejäkin pystyn toteuttaan riippuen vähän mikä on kyseessä.




edit. Yhteydenottojen pyytäminen kielletty.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2022, 15:52:39 kirjoittanut Mummo »

Poissa cesilja

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #386 : Heinäkuu 12, 2022, 22:10:49 »
Hei, tässä esittelyni :) Nimeni on Silja.

Olen 25-vuotias opiskelija Helsingistä. Teen outcallia, eikä minulle tällä hetkellä ole omaa paikkaa. Vartaloni on hoikka (52kg) ja pitkä (173cm). Ei tatuointeja. Rintani ovat kauniit, eivät kovin isot mutta sopusuhtaiset, ja nännini on lävistetyt. Harrastan joogaamista ja pidän sillä itseni hyväkuntoisena. Koska olen pitkä mulla on myös pitkät sääret ja tykkään käyttää myös korkokenkiä, jos seuralaiseni tätä toivoo.

Olen viehättävä, seurallinen ja keskustelutaitoinen nainen. Treffeillä olen rento ja läsnä. Noudatan sovittuja aikatauluja. Minulle on tärkeää että seurani kunnioittaa naisia ja ehtojani tapaamiselle. Pidän suoraa kommunikointia tärkeänä ja ilahdun jos saan kuulla etukäteen, mikäli seurani tykkää jostain erityisestä. Tykkään vaniljaseksistä, mutta saa olla myös kokeilevampaa. En kuitenkaan pidä liikkumisen rajoittamisesta tai tuntuvasta kivusta, eli mitään sellaista en halua toteuttaa. Kiinnostaisi joskus kokeilla myös dominoivaa roolia, luulen että voisin olla siinä hyvä.

Ilmoitus mulla on alastonsuomessa ja ... sivustolla :) Koetan käydä aktiivisesti täällä foorumilla myös, lukemassa yksityisviestejä.

Poissa FTS Finland

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #387 : Elokuu 06, 2022, 08:20:03 »
Tervetuloa kaikille uusille, ja (ylläpidon luvalla) tiedoksi:

FTS Finland on vuonna 2018 perustettu seksityön tekijöiden suomalainen verkosto. Meidän käytössämme seksityö-sana kattaa koko seksi- ja erotiikka-alan ja sen sisältä löytyvät erilaiset työnkuvat. Mukana on siis mm. BDSM-ammattilaisia, strippareita, seksuaalisen sisällön tuottajia ja full service -työntekijöitä. Verkostomme sisällä kaikki ovat keskenään tasavertaisia ja tuemme toisiamme kunkin työnkuvasta riippumatta.
 
Verkostoon ja sen keskustelufoorumille voi liittyä seksityötä tekevä ihminen työnkuvasta, kansalaisuudesta ja sukupuolesta riippumatta. 🌈 Myös jo seksityöt lopettanut ihminen voi osallistua verkoston toimintaan, jos on edelleen kiinnostunut vaikuttamaan seksityön tekijöiden oikeuksien toteutumiseen.

Jotta verkostomme säilyy turvallisena ja suljettuna, edellytämme uusilta jäseniltä suosittelijaa. Käytännössä olemme ratkaisseet tämän nimeämällä jäsenkahvitteluvastaavia eri puolelle Suomea. Näin varmistamme myös sen, että kaikki uudet jäsenet saavat samat tiedot verkostosta.

FTS-lyhenne tulee englannin kielen sanoista ”fair trade sex”, eli se viittaa leikkisästi ”reilun kaupan” seksityöhön. Meille on tärkeää, että verkosto edistää eettisiä ja kestäviä seksityön tekemisen tapoja.

Verkostomme on epävirallinen ja toimii vapaaehtoisten varassa. Ainoa rakenne on käytännön asioita hoitava työvaliokunta, joka täydentyy jatkuvasti. Työvaliokuntaan saa yhteyden sähköpostitse info@fts.fi ☂️
Suomalainen seksi- ja erotiikka-alan työn tekijöiden aktivisti- ja vertaisverkosto

Nothing about us without us!

Poissa Adessa

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #388 : Elokuu 07, 2022, 00:20:18 »
Moikka! Mun nimi on Adessa ;)

Olen Suomalainen parikymppinen opiskelija nainen.
Olen kokoa XS ja pituutta löytyy 160cm.

Tyylini on naisellinen, ja tykkään laittautua.

Mun kanssa on rento olla ja olen tosi avoin kaikenlaisille ihmisille, tulen helposti toimeen kaikkien kanssa. Jos on jotain erityistoiveita tapaamiselle olisi hyvä kertoa ne etukäteen. Koen olevani myös sivistynyttä seuraa ja olen opiskellut paljon.
Tykkään harrastaa liikuntaa ja olen positiivisen elämänasenteen omaava nuori nainen.
Aurinkoinen, rento ja helposti lähestyttävä.

Etsin luotettavaa seuraa missä kunnioitetaan toisiamme ja yksityisyyttämme, se on molemmin puolista ja tärkeää.

Ilmoittelen tällä hetkellä naapuri sivuston kautta. Ehkä myöhemmin RE :)

Olen tehnyt aikaisemmin eri nimellä tapaamisia mutta toivoisin sen toisen nimen jäävän unholaan ja ihmisten kohtaavan minut nyt tällä nimellä :) sama pikkukisu täällä on vastassa 🐱
Minusta saa tehdä rapsoja mutta toivon sille omaa ketjus ofc 😏
Helsinkiläinen kissa 🐱

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #389 : Elokuu 07, 2022, 19:38:25 »
Hei kaikille!

Olen Emilia, nelikymppinen nainen, tavallaan alalle palaaja jos voi sanoa. Nuorempana kokeilin lyhyesti (ja se oli markka-aikaa, se!) mutta opinnot ja elämä vei muuhun, ja kypsytteli tyttöä vielä hieman. Palo hommaan jäi kuitenkin kytemään ja viimeiset pari vuotta ajatus on suorastaan hiillostanut.

Olen pehmeä ja hyllyväpyllyinen, 155 cm/70kg, joten sinä, rakas ystävä, joka etsit timmivartaloista ja nuorta palveluntarjoajaa, varmasti löydät tuon ihanaisen muualta. Minulla on tatuointeja, ja olen luomutissinen (D). Olen tyyliltäni enemmän luonnollinen kuin megabeibi. En nyt keksinyt parempaa ilmaisua, mutta varmasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Laittaudun maltillisesti, en isosti.

Toimin tällä hetkellä osa-aikaisesti keikkaillen Länsi-Uusimaan alueella ja kerran/pari kuussa teen incallia Helsingissä. Profiilien teko on hieman kesken koska saittien toiminta pykii ihmeen paljon, oletteko huomanneet? Vai onko vika vain täällä päässä, mene ja tiedä...? IG:stä löytyy profiili yhteystietoineen. Ja täältä saa kiinni toki. Naapuriin teen profiilin kun siviilitöiltäni joudan ja internet on suopea. Ja lämmin kiitos jo innokkaimmille yksityisviestien lähettäjille. Pyrin vastaamaan asiallisiin viesteihin mahdollisimman pian. Tietysti nyt kun huomaatte että se ei ollutkaan parikymppinen neito, vaan tuplasti vanhempi niin ehditte vielä poistaa viestit  :laught:

Minulle on tärkeää panemisen lisäksi (duh, tietty!  :behind: :blowjob:) oikea kohtaaminen, lämpö, läheisyys ja läsnäolo, mikäli sellaista kaivataan. Entisenä yrittäjänä olen erittäin tietoinen onnistuneen asiakaskohtaamisen tärkeydestä ja se on prioriteetti numero #1. Kuitenkin olen tarkka rajoistani ja toivon kunnioittavaa käytöstä ja kohteliaisuutta puolin ja toisin :inlove: Sanomattakin selvää että seksuaaliterveys edellä, käytössä suojat, tietysti. Lisäksi toivon hauskuutta. Jos homma on liian vakavaa niin herran jestas, sehän alkaa kuulostaa ihan työltä! :laught: Mutta ihan silkka nussiminenkin on paikallaan aika ajoin, se on jämpti.

Full service, hipsuttelulla ja suukoilla, tai ilman. Your choice. Peppureikä on varattu vain minun yksityiseen hupi- ja arkikäyttööni.

Jos jotain jäi mainitsematta, niin kuin varmasti jäi, niin palaillaan. Kaikkea hyvää kaikille, ihanaa elokuuta ja panemisiin  :kiss:
 







Your part-time lover 💕

Poissa Vonkale

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #390 : Elokuu 14, 2022, 03:36:42 »
Vonkale esittäytyy,
;)
Blondi, joka osaa myös seksin lisäksi kuunnella ja puhua.

Asiakkailtani toivon  puhtautta, kohteliasta käytöstä,huumorintajuista ja rentoa otetta.
Ja pyyntöihin kuuluu myös kuvan näkeminen ennen tapaamista.Tällä haluan turvata itseni.Samalla saat myös itse kuvan minusta.
Voit ,samalla siis katsastaa vastaanko sitä mitä haluat..
Luotettavuus ja vaitiolo taattu.Ja sitä toivon myös asiakkaalta..
Teen tätä puhtaasti omasta nautinnonhalusta ja taloudellisesta syystä.

Olen 174 cm pitkä ja xl kokoinen.
Tatuoitu ,hiukset lapaluiden kohdalle ulottuvat.
Meikkaan ja pukeudun naisellisesti, kauniiksi kehuttu.
En ole mikään nuori neito enää (olen hieman yli 40)ja rinnat eivät tämän kokoisina ihan taivaita kohden jaksa kurkottaa..mutta
syliini on pehmeä tulla...
Tarjoa gf palvelua,tai voin olla hieman dominoivakin.
Miten haluat, esitä toiveesi.
Peppua voin antaa ..(joskin sen suhteen haluan ettei vehkeesi halkaise sitä ;)
Suuseksiäni on kehuttu ja käsiäni osaan myös käyttää.
Suojaseksi on ainut seksi mitä harrastan.
Minulta on siis turha toivoa seksiä ilman suojaa..
Olen tatuoitu, blondi ,isot rinnat,rehevä, kauniiksi sanottu. Olen myös kuullut olevani hauskaa seuraa..
Taas mukana menossa.

Poissa Vonkale

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #391 : Elokuu 14, 2022, 03:39:38 »
Ja palveluita tarjolla P.karjalassa ja sovitusti muuallakin..mahdollisuuksien mukaan.
Olen tatuoitu, blondi ,isot rinnat,rehevä, kauniiksi sanottu. Olen myös kuullut olevani hauskaa seuraa..
Taas mukana menossa.

Poissa Secretscarlet382

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #392 : Elokuu 29, 2022, 16:51:55 »
Yksi ilmeisen tyytyväinen asiakas kertoi tällaisesta mahdollisuudesta esitellä täällä itsensä, niin rohkaistuin melkein viikon miettimisen jälkeen niin tekemään.
Olen 43v keskustelutaitoihin, seksiä rakastava milf, akateeminen tutkinto taskussa ja päätyönäni olen johtavassa asemassa suomalaisessa yrityksessä ja siksi joudun olemaan todella tarkka yksityisyydestäni. Maksullisena naisena olo tuntuu vaan liian kiihottavalta ajatukselta ja lyhyehkön urani aikana olen itsekin saanut nauttia valtavasti. En tee pelkkiä käsi-/suuhoitoja koska en saa niistä itselleni oikein mitään. Raha ei siinä kohtaa toimi riittävänä motivaattorina.
Pidän enemmänkin joko ihan perinteisestä vaniljasta tai sitten myös kevyemmät bdsm-jutut ovat mieleeni, kuitenkaan dominana en jaksaisi enää makuuhuoneessa toimia, kun muita saa käskyttää muussa elämässä muutenkin. Siksi onkin ihana antaa mennä jonkun toisen käskyttämänä! Peppuni on myös muiden käytettävissä kyllä 🙂
Olen pitkähiuksinen blondi, 171/67 ja B/C. Urheilen melko paljon joten lihaksiakin löytyy.
Otan vastaan vain incallina hotelleissa, pääosin pääkaupunkiseutu ja Lahti, joskus myös Tampere ja esim Hyvinkää. Liikun jonkin verran oikean työni vuoksi, mistä syystä tulee välillä erikoisempiakin kaupunkeja vastaan.
Tosiaan kinkyily on kivaa ja myös useamman kuin yhden miehen kanssa. Sitominen myös hurjan ihanaa, joskin vasta aikaisemmin tapaamani miehen kanssa.
Välillä ilmoitan naapurisaitilla mutta yleensä en pidä ilmoitusta kovin kauaa, koska viestit täyttää joka tuutin melko nopeasti. Puhelimella minua ei saa kiinni ollenkaan, mutta vastaan myös täällä viesteihin yleensä melko nopeasti.
Muutama raportti löytyy jos jaksaa etsiä  :) :)
Keikkaileva aito milf ja sopivasti puuma

Poissa Vieras0352

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #393 : Syyskuu 03, 2022, 04:08:24 »
Heips!

Mä oon iina. 30+ vuotias ja PK- seudulla pyörin matalalla profiililla vielä.

170cm 67kg luomuvartaloinen brunette, iloinen ja maanläheinen luonne :)
Rakennekynnet ja volyymiripset minulla on ja meikkaan aina tapaamiseen.

Olen vasta puolisen vuotta tehnyt hommia eli aikas uusi näissä kuvioissa. Aina olen ollut kyllä seksuaalinen ja sosiaalinenkin luonne, joten hyvin luonnollisesti hommat käy ;)

Tarjoan rentoa GFE- tyylistä seuraa, suikkarin antamisesta pidän itse erityisesti.

Minulla ei pääsäntöisesti ole itsellä paikkaa tarjolla tapaamiselle, joten Outcall sovitusti PK-seudulla onnistuu.
Olen tavattavissa säännöllisen epäsäännöllisesti kausittain :D
Mulla löytyy ilmoituksia kyllä useasta eri sivustosta!

Btw..'liukuhihnaa' en
tykkää/osaa tehdä. Suosin pidempiä tapaamisia!

Poissa Saarni N.

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #394 : Syyskuu 10, 2022, 15:31:48 »
Hei kaikki! Olen Saarni ja teen incallia ja hotellioutcallia Turussa.

Olen 27-vuotias opiskelija. Olen 170 cm pitkä ja käytän M/L-koon vaatteita. Minulla on rinnat ja pillu, meikkaan vain harvoin ja sheivaan karvojani satunnaisesti.

Mä haluan auttaa sua tutkimaan, kuinka monilla eri tavoilla ihmistä voikaan koskettaa. Mun kanssa sulla on turvallinen tila tutkia omia rajojasi ja löytää vaikka uusiakin juttuja.

Kanssani voi harrastaa monenlaista fyysistä läheisyyttä ja seksiä, kuten halailua, pussailua, kinkyilyä ja yhdyntää. Käytän yhdynnässä, suuseksissä ja seksilelujen kanssa kondomia tai suuseksisuojaa.

Mitä siis tehtäisiin? Harrastetaanko “ihan perus seksiä”, leikitäänkö toistemme lempileluilla vai juodaanko kuppi teetä ja halaillaan? Tanssinko sulle, sidonko sut nättiin pakettiin vai haluaisitko nuolla mun varpaita? Kerro mulle, mitä just sä kaipaisit. Ja jos et ihan tiedä, mitä kaipaat tai miten sitä voisi pyytää, niin ei huolta: tuu harjoittelemaan mun kanssa.

Sun sukupuolella, iällä tai kehon ominaisuuksilla ei ole mulle merkitystä, kunhan olet täysi-ikäinen, tapaamisessa siisti ja selvin päin ja kunnioitat mun rajoja.

Voidaan nähdä mun luona tai sun hotellihuoneessa Turussa.

Pukeudun yleensä mustaan. Jos haluat, että puen päälleni jotain tiettyä, se onnistuu parhaiten, kun tuot toivomasi vaatteet mukanasi. Ilahdun varsinkin hyvistä kirjavinkeistä, vegaanisesta suklaasta ja alkoholittomista kuohuvista juomista.
Tavataan Turussa!
ma-to 12.-15.9.

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #395 : Lokakuu 28, 2022, 09:30:31 »
Laitetaas esittelyä tänne:
Täällä ois nätti, muodokas, avoin, rento, sosiaalinen ja hyvin seksuaalinen 38v nainen. Milfiksikin mua on sanottu ja kuulemma näytän ikäistäni nuoremmalta ;) C-kupin rinnoilla varustettu ja iso muhkea peppu. 165cm olen pitkä ja mulla on pitkät tummat hiukset ja ruskeat silmät.
Tampereen alueella onnistuu tavata kunhan sovitaan siitä etukäteen. Ei ole vakituista paikkaa, joten outcallina tai sitten hotellissa onnistuu.

Tykkään seksin olevan kiihkeää ja intohimoista ja sellaista mistä molemmat nauttii. Suuseksi antaa ja saada on lempparijuttu ja myös että saan itse olla miehen päällä ratsastaen. Fetissejäkin pystyn toteuttaan riippuen vähän mikä on kyseessä.



Reissaan myös eri kaupungeissa. Myös uutena tarjoan  lisäksi Domina palveluita, teen yhteistyötä toisen Dominan kanssa ja yhteissessiot mahdollisia tai etäorjuus. Suunnitteilla myös loppuvuodelle lutkaleiri eli forced-bi aiheinen ilta useamman orjan kanssa :)

Poissa Vieras0338

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #396 : Marraskuu 11, 2022, 20:31:00 »


Juuri aloittanut. 3 ekaa 3päivää ilmaiseksi. Hinta muutenkin aika pieni. Nimestäkin jo voi päätellä mitä ainakin on luvassa 💋
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2022, 21:27:05 kirjoittanut Mummo »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #397 : Marraskuu 11, 2022, 20:44:56 »
Tervetuloa Ladylatexnina.  :drinking:

Ja muut uudet myös.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0426

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #398 : Joulukuu 08, 2022, 22:45:23 »
Heips 🤍
Täällä 31 v. Nuorekas neitokainen, aloittelija tällä alalla. Vaikutan meri-Lapin alueella. Teen outcallia, omaa paikkaa ei tällä hetkellä ole. Olen avoin kaikenlaisillle touhuille. Erityisesti tykkään itse olla alistettuna. Puhtaus ja luottamus ovat minulle tärkeitä asioita. Normaalisti en meikkaa tai laittaudu juurikaan, vaan tykkään olla luonnonkaunis 🥰 tapaamiselle voidaan laittautumisesta sopia erikseen, jos jotain toiveita on. Mitat 166/61, urheilullinen kroppa ja pienet tissit.
Ota rohkeasti yhteyttä 🤗 kuviakin saa sitten🙏🏻
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2022, 22:48:42 kirjoittanut Amelie »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #399 : Joulukuu 08, 2022, 22:54:55 »
Tervetuloa Amelie.  :drinking:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-