Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 219493 kertaa)

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #100 : Tammikuu 02, 2020, 19:09:09 »
No minttu.typy on kyllä yksi niistä palveluntarjoajista, jotka vielä jaksavat pitää yllä uskoa maksuseksin ihanuuteen ;)

Kiitos sinä Ihana :-*

Uih... Kyllä sinut pitäisi tavata kaikki raikkaasta gfe menosta rakastavien Turskien ehdottomaasti. Vaikka olen tämmöinen kukasta kukkaan renttu sinun tapaaminen on ehdottomasti tarpeen taas..

Vaikka oletkin tuollainen renttu, niin kyllä minä sinut aina takaisin huolin <3 Voi olla, etten itsekään ihan uskollisimmasta päästä ole ollut *ja tässä on nyt sellainen viaton enkelihymiö*

Minttu.typy tervetuloa tälle sivustolle mun puolesta ja toivottavasti nähdään uudemman kerran jonain päivänä 😀

Kiitos Man85  :-* eiköhän me vielä nähdä! <3
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #101 : Tammikuu 09, 2020, 16:00:51 »
Kolmekymppinen, 10 kertaa lopettanut eli melko vakiintunut hupakko. Tykkään seksistä, suklaasta, liikunnasta ja hymyilystä. 165 senttinen, S-kokoinen, kapeavyötäröinen ja muhkea pyllyinen luomutipu.

En majaile vakituisesti missään, vaan heitän keikkoja Vantaa-Tampere-Seinäjoki-Jyväskylä ja kyllä tästä vielä pohjoiseenkin.. ja tilauksesta tulen privakäynnillekin.

~ aiemmin Katjakaunis, nykyään Lotta ~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #102 : Tammikuu 10, 2020, 20:53:57 »
~ aiemmin Katjakaunis, nykyään Lotta ~
Lotalle tervetuloa.
Katjakauniin muistelen muutaman kerran tavanneenikin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2020, 20:55:49 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #103 : Helmikuu 17, 2020, 12:52:29 »
En alunperin ajatellut rekisteröityä tänne ollenkaan, mutta minkäs teet...

Olen parikymppinen nuori tyttö pk-seudulta. Aloitin syksyllä ja lopetan ilmeisen todennäköisesti kesällä. Tämä on siis vain välivuosi elämässäni. Oon ihan mukava ja harrastan muutamaa eri taiteenlajia. Olen utelias kokeilemaan kaikenlaista, kuten esim. pikkareiden myyntiä, joka onkin ollut kiinnostava kokemus.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #104 : Helmikuu 27, 2020, 00:51:30 »
En alunperin ajatellut rekisteröityä tänne ollenkaan, mutta minkäs teet...

Olen parikymppinen nuori tyttö pk-seudulta. Aloitin syksyllä ja lopetan ilmeisen todennäköisesti kesällä. Tämä on siis vain välivuosi elämässäni. Oon ihan mukava ja harrastan muutamaa eri taiteenlajia. Olen utelias kokeilemaan kaikenlaista, kuten esim. pikkareiden myyntiä, joka onkin ollut kiinnostava kokemus.

Kiva saada tänne uusia tyttöjä! :)
Jaaaaa älä nyt vielä vanno lopettamista...tätähän voi duunailla enemmän tai vähemmän, miten milloinkin sitä aikaa lohkeaa. :)
Mä kannustan kaikkia jatkamaan huoraamista ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #105 : Maaliskuu 01, 2020, 13:10:16 »
Haha, no joo :D Urasuunnitelmien kannalta vain vähän haastavampi dilemma varmaan jatkaa sitten :D

Mutta onhan tää koukuttavaa omalla tavallaan  :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Roseberry

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #106 : Maaliskuu 12, 2020, 22:33:24 »
Moikka! Mulla onkin esittely jäänyt tekemättä...

Olen +40 naisellinen (173/80/C85) bi-nainen, josta löytyy monenlaista herkkyyttä. Minut tunnetaan parhaiten mukavasta persoonasta, kauniista hiuksista ja silmistä, sekä erittäin herkistä nänneistä ja ejakuloinnista. Rakastan GFE-meininkiä kiireettömästi ja nautinnollisesti.
Voin sanoa että muutamat vuodet mitä olen tätä harrastanut on koukuttanut koska minua on kohdeltu hyvin ja saan tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. Minut löytää Oulusta, mutta toivon mukaan pääsen myös muilla paikkakunnilla käymään. :)

Hellyydellä,
Rose <3
Toistaiseksi eläkkeellä...

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #107 : Maaliskuu 13, 2020, 11:52:31 »
NELLIS ILMOITTAUTUU 8) 8) 8)

Uusi täällä foorumilla, mutta konkari erityisesti ryhmäseksiskenessä.

Olen 40 + hupakko, jolla isot luomutissit ja treenattu takamus. Rakastan tuottaa iloa suullani. Kiihotun erityisesti peppuseksistä.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa ynwa

  • Hero Member
  • Viestejä: 890
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #108 : Maaliskuu 13, 2020, 11:58:09 »
Tervetuloa Nellis! Missäpäin vaikutat?
I don´t care what you say,
This is my life, this is my way

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #109 : Maaliskuu 13, 2020, 15:32:19 »
Tervetuloa foorumille Rose! Ollaan tavattu joskus vuonna miekka ja nakki.
Ikävää kuulla, että olet nykyään Oulussa, täältä päiväkahviseudulta on sinne vähän turhan pitkä matka.
Nyt on kyllä Oulun uroksille herkkua tarjolla! Pitäkäähän hyvänä!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #110 : Maaliskuu 13, 2020, 16:51:09 »
No mutta Oulun urokset kiittää kun saivat Rosen sinne :)

Ja tervetuloa Nellis - kiva saada uusia tyttöjä tänne kirjoittelemaan!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #111 : Maaliskuu 13, 2020, 23:16:29 »
Tervetuloa erityisesti Nellikselle, kun satutaan asumaan samalla suunnalla. Voisi olla kiva telmiä yhdessä.

Poissa AuroraElomaa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #112 : Maaliskuu 14, 2020, 12:49:16 »
Kappas, tämä ketju jäänyt multa huomaamatta.

Aura moi, eli Aurora Elomaa kokonaiselta taiteilijanimeltäni! Kirjoittamishetkellä hupsuillut kohta kaksi vuotta. Tarjoan GFE:tä ja dominaa, ja vaikka ihan sitä pikasuikkariakin. Oikeastaan suostun monenlaisiin juttuihin, mitä vaan osaan tehdä. Dominaa harjoittelen ja opettelen kokoajan enemmän. Seksuaalisuus ja seksologia on mun intohimo, työ ja harrastus, ja kehitän itseäni jatkuvasti.

Mua on kehuttu mun aidosta läsnäolosta, hymystä ja jumalaisen terhakkaista luomurinnoista. Ilmoittelen 25-vuotiaana, vaikka vanhempien asiakkaiden mielestä menisin nuoremmastakin. Kroppa normaalipainoinen, ei tatskoja tai muita kehonmuokkauksia; meikki luonnollinen ja tukka punainen ja lyhyt. Käsitöissä olen erityisen taitava ja mun ratsastukseen on hankala olla laukeamatta ;)

Laadukas, lämmin ja alusta loppuun kestävä asiakaspalvelu on mun bravuuri. Paljon kivempi kilpailla palvelun tasolla kuin hinnalla.

Keikkailen säännöllisesti Tampere - Helsinki - Turku - Rauma -neliötä, ja silloin tällöin eksyn myös sen ulkopuolelle. Päivystän, eli ennakkovarauksia en ota, tai muutenkaan suunnittele pitkälle etukääteen missä kaupungissa olen seuraavaksi. Nettisivuiltani ja sosiaalisesta mediasta saa tietää missä kulloinkin olen.

Ihanaa olla täällä ja jakaa ajatuksia tästä maailman parhaasta ammatista! <3

Pusutellen!
Aurora Elomaa / Lummelintu
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2020, 12:53:09 kirjoittanut AuroraElomaa »
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #113 : Maaliskuu 14, 2020, 16:35:03 »
NELLIS ILMOITTAUTUU 8) 8) 8)

Uusi täällä foorumilla, mutta konkari erityisesti ryhmäseksiskenessä.

Olen 40 + hupakko, jolla isot luomutissit ja treenattu takamus. Rakastan tuottaa iloa suullani. Kiihotun erityisesti peppuseksistä.

Vaikutan stadin ytimessä mutta keikkailen tarvittaessa. Tarjoan palvelujani myös useammalle uroolle samaan aikaan. Kanta-asiakkaille tarjoon myös tosi hyvät bonukset :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa EllaMakoisa

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #114 : Maaliskuu 24, 2020, 01:30:22 »
Moi.
Olen Ella. Pikkaisen alta nelikymppinen muodokkaampi (168/80/C)  aloitteleva huora pirkanmaalta. Olen siis vielä "neitsyt" alalla, mutta pitkään asiaa pohtinut. Tampereella ja mahdollisesti lähikunnissa olisi tarkoitus toimia. Rakastan seksiä ja etenkin suihinottoa. Kiireettömät GFE-tapaamiset olisivat lähinnä minun alaani. Minulla on tummat paksut hiukset, olen iloinen ja helposti lähestyttävä ihmisenä.
Olethan sopivan hellä  :-*
Jos tykkää että on mistä ottaa kiinni, tykkää myös minusta ♡

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #115 : Maaliskuu 25, 2020, 11:10:23 »
Tervetuloa kaikille uusille!  :) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #116 : Huhtikuu 01, 2020, 21:02:22 »
Olikos täällä tämmöinenkin...?  ;D

No jos sitä aloittaisi parilla sanalla itsestäni. Olen Johanna, 26-vuotias nainen ihan virallisesti ja transtaustainen huora, joka löysi itsensä aikoinaan opistolle ja nyt myös tänne. Tyttöystäväkokemusten tarjoaminen on se oma juttuni. Seksuaalisuus ja ylipäätään kaikki ihmisläheiset asiat plus kiinnostus ihmisen psykologiaan kiinnostaa kyllä ihan kiitettävällä prosentilla. Odottelen tällä hetkellä jonottaen pilluleikkaukseen pääsyä eli siis sitä toimenpidettä, jossa pre-op -tapaukselle muotoillaan vihdoin ja viimein se kauan kaivattu ja odotettu vagina eli siis suomeksi sanottuna pillu. Olen huorannut jo vuodesta 2017 lähtien eikä sama meininki näytä ottavan laantuakseen sitten millään ja tuskin seuraavienkaan vuosien aikana, jos se minusta on kiinni. :-*

Vaikutan Espoon keskus -nimisellä pallonpuoliskolla kaikilla niillä oman elämäni eri vaikutustavoilla, joista jokainen niin haluava voi imeä vaikutteita. :-*

Vakkarit ja vanhat tutut tietää ja tuntee. Olen myös FTS-foorumin puolella ja haluan omalla elämisen esimerkillä tuoda tälle alalle ainakin ripauksen toivoa kollektiivisemmin ihmisläheisemmästä suhtautumisesta meihin transtaustaisiin ihmisiin, jotka emme välttämättä ole tässä maailmassa sellaisia mörköjä kuin millaisena jotkut ovat saattaneet meidät joissakin yhteyksissä demonisoida.

Eipä tässä tämän ihmeempiä. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2020, 21:13:47 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #117 : Huhtikuu 05, 2020, 18:52:06 »
Moikkista!
Viimein saan aikaiseksi myös esittäytyä täälläkin 😅
Olen aloittanut hupakoinnin v. 2018 lopulla ja rakastuin heti tähän hommaan. Olen niin onnellinen että uskaltauduin kokeilemaan tätä silloin!

Olen pieni, siro, kaunis ja naisellinen aikuinen nainen. 35v 153 cm 48 kg
Kanssani on helppoa ja luontevaa olla josta olenkin saanut rutkasti positiivista palautetta.
Kehuttu on myös erityisesti kasvojani, pyöreää peppuani ja tiimalasivartaloani. Ihoni on sileä ja extrapehmeä. 
Olen luonnollinen, erittäin sensitiivinen ja seksuaalinen. Huolehdin itsestäni, harrastan liikuntaa ja olen raitis. Olen korkeakoulutettu ja normielämässä tukevasti kiinni.

Olen tapaamisissa henkisesti läsnä ja pyrin tarjoamaan kokonaisvaltaista kokemusta ❤️
Nautin todella paljon itsekin gfe-henkisestä kiireettömästä ja kiihkeästä yhdessäolosta.

Tapailen toisen työn ohessa joten en ole tavattavissa 24/7.
Vaikutan useilla paikkakunnilla, lähinnä HKI, TRE ja Turku. Vierailen myös mahdollisuuksien mukaan Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa ja Seinäjoella. Kalenterissa ilmoittelen paikkakunnat.

Halauksia ja suukkoja kaikille ❤️💋
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2020, 09:53:48 kirjoittanut VanDamme »
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #118 : Huhtikuu 05, 2020, 19:01:37 »
Tervetuloa Mini Venus- Minni  ;)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #119 : Huhtikuu 05, 2020, 19:02:45 »
Tervetuloa. Maine onkin jo kiirinyt edellä 😎
💊