Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 216405 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #120 : Huhtikuu 21, 2020, 22:34:45 »
Laitetaas nyt vielä tännekin - kiva SR & Minni että ootte liittyneet joukkoon!  :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #121 : Toukokuu 01, 2020, 18:19:56 »
Morjens!

Olen 27v panseksuaali ( = kiinnostunut kaikista sukupuolista, sukupuolettomista ja heistä, jotka eivät itseään näin määrittele) sukupuoleton. Mulla on pillu ja testojen kasvattama “kulli”, joka ei kuitenkaan muutaman cm mittaisena penetraatioon riitä, vaan käytän kumisia kulleja. Mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että voit valita millaista kullia haluat! Mulla on lävistyksiä, tatskoja ja välillä siilitukka, välillä kalju. Olen 168cm / 66kg. Mulle on tehty mastektomia, eli mulla on rintakehä. Mun ulkonäköä kuvaa hyvin sana androgyyni, eikä transmaskuliinikaan täysin metsään mene. Pukeudun miesten osastolta ostettuihin vaatteisiin.

Vaniljasta kevyehköön bdsm meininkiin ja fetisseihin. Olen versatile ja dom.

Ihmisenä olen iloinen, puhelias ja sosiaalinen, joten mun kanssa on mukava myös keskustella! Vaikka tosissaan puhuttaessa osaankin tarvittaessa olla sensitiivinen, niin huumorin suhteen mulla ei ole rajoja. Voidaan siis halutessasi heittää läppää ihan kaikesta! :)

Olit sitten cis tai trans, mies, nainen tai ei-binäärinen, male, female tai intersex ja ilmaisit sitten sukupuoltasi miten tahansa, niin olet tervetullut! Myöskin kaiken ikäiset (kuitenkin vähintään 18v!), kaikki etnisyydet, kaikki kansalaisuudet, kaiken kokoiset ja näköiset ja kaikki siviilisäädyt ovat tervetulleita. Voidaan tavata kahdestaan tai voit tulla parina, moniskuntana tai kavereidesi kanssa (kuitenkin max 3 asiakasta kerralla). Vammaisväestön kanssa toimimisesta mulla ei ole kokemusta, mutta jos tämä ei ole sinulle este, niin olet lämpimästi tervetullut :) Eli riittää, että olet asiallisesti käyttäytyvä täysi-ikäinen!

Ymmärrän, ettei tarvitse olla dysforiaa ollakseen trans, joten näen sinut juuri sellaisena, kun oikeasti olet. Niin ihmisenä, kuin kehollisestikin. Jos siis sinulla on esim. parta ja miesten osastolta ostetut vaatteet, ja kerrot minulle olevasi nainen, näen sinut naisena. Jos kerrot minulle esim. että sinulla on penis, näen sinut peniksellisenä. Ymmärrän myös, ettei dysforia ole pelkästään trans ihmisten juttu, ja kohtelen samalla kunnoituksella ja sensitiivisyydellä myös dysforiaa omaavia cis ihmisiä.

Kaikki tapahtuu kondomin / suuseksisuojan kanssa, enkä myöskään ota pillunesteitä tai spermaa limakalvoilleni tai niiden lähelle (et siis voi esim. laueta mun naamalle).

Päihteettömyys ei ole mulle ihanne, vaan sen sijaan kehotankin sua miettimään, että miten saat tapaamisestamme eniten irti.

Olen tavattavissa sijainnista riippuen iltapäivästä puolilleöin (liikun eettisistä syistä ainoastaan julkisilla). Mulla ei ole omaa paikkaa.

Käytäthän musta neutraalia, ei-sukupuolittunutta kieltä (esim. tyyppi, ihminen, kaveri). Voit viitata muhun myös sanoilla sukupuoleton, muunsukupuolinen, ei-binäärinen, muusu ja trans.

Pyrin pitämään palveluni mahdollisimman monen saatavilla, joten hintani ovat sieltä edullisemmmasta päästä. Lisäksi varusmiehet, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, sairaseläkkeellä olevat ja kokonaan lomautetut saavat alennusta.

Olen uusi alalla, mutten uusi asiakaspalveluhommissa. Olen lapsenmielinen, mutten mikään teini, vaan alaan jonkin verran perehtynyt itsevarma aikuinen. Joten tule kokeilemaan jotain uutta ja erilaista, mutta jätä lapselliset huijausyritykset suosiolla pois ;)

Rakkaudesta lajiin

Poissa Elli

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 32
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #122 : Toukokuu 10, 2020, 21:40:08 »
Moikka moi! Mä olen Elli, parikymppinen nainen, joka tehnyt tätä muutaman vuoden ajan sivutoimisesti. Ulkoisesti olen 165/55/B & hiukset pitkät brunet. Omaan klassisen naisellisen tyylin eli muistutan aikalailla naapurintyttöä. Mun palveluihin kuuluu usein tavallinen seksi gfe:llä, ja joskus teen myös dominointia, vaikka en ole oikeasti mikään varsinainen domina. Tämän hetkinen työtahtini on ollut noin yksi päivä viikossa. Eniten minua näkee Seinäjoella (kaksi kertaa kuussa) ja lisäksi olen ollut seuraavissa satunnaisesti: Pori, Vaasa ja Tampere. Toivon mukaan lisää kaupunkeja tulee tulevaisuudessa, kunhan tämä koronatilanne ensin rauhoittuu. Foorumia olen lukenut aiemmin, nyt vasta päätin esittäytyä. Tuskin tulen olemaan aktiivinen kirjoittelija, mutta yritän päivittää kalenteria ja latasin hieman kuvia albumiin.  :-*
Lady Succubus - Yön häiritsijätär

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #123 : Toukokuu 10, 2020, 21:45:20 »
^Tervetuloa Elli. Seinäjoelta pääsee muuten junalla Tampereelle reilussa tunnissa.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #124 : Toukokuu 10, 2020, 22:16:09 »
^^Teretulemast Elli.

^Mietin kauan menee polkupyärällä Seinäjoelt Tammerforsiin? Fillarifetissin omaavien puolesta kyselen, jotka meinaa ajaa kaikkien jalankulkijoiden päälle tour dö france paitoneen ja homoshorteineen, ainakin net jotka täällä hesasssa asuupi. :P
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #125 : Toukokuu 11, 2020, 04:31:58 »
^ Ite täs mietin taas , että jos joutuu vaiks menee fillarilla Tampesterista Seinäjoelle niin kauaks se mahtaa kestää jos ajais nopeusrajoitusten mukaan..

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #126 : Toukokuu 12, 2020, 01:27:07 »
Moikka, kaikki ihanuudet ja tervetuloa! Asiakkaana olen hyvilläni, kun "aikuisempaa" neitoakin on löytymässä, sillä nautin kokeneiden tyttöjen seurasta!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #127 : Toukokuu 12, 2020, 01:36:12 »
Tervetuloa TransTuisku & Elli! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #128 : Toukokuu 12, 2020, 05:55:16 »
Kiva kun tulit joukkoon Elli-karamelli... ;)
Sinnehän pääsee vaikkapa taksilla. ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #129 : Kesäkuu 03, 2020, 13:02:31 »
Huutelenpa vain että Beealla taas vaihtunut nikki ja koronahiljaisuus nyt taapäin jätetty. Eli täysin Luomua vanhempaa mimmiä löytyy namnam nikin takaa.

Poissa Vieras0073

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #130 : Kesäkuu 09, 2020, 21:50:01 »
Hellooo,160/85/C-kokoinen nainen esittäytyy☺️ Olen ujohko suomalainen, kaikinpuolin luomunainen. Olen vasta aloittanut, ja olen positiivisesti yllättynyt työn ihanuudesta.❤️
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2020, 22:40:41 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Jussi_

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #131 : Kesäkuu 10, 2020, 22:34:06 »
Jossakin välissä käytin näitä palveluita kohtuullisesti. Kunnes keksin että työkseni kun myyn kaikkea persereiästä perämoottorin niin alampa myymään itseäni.

Parivuotta leikkinyt ja välillä naapurissa ilmoitellut. Yllätyin että ihan normaalit suomalaiset naiset ostaa läheisyyttä. Ja maksaa siitä jopa enemmän kuin mitä normaali hupakko veloittaa tunnilta.

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.

99% haluaa läheisyyttä , kosketusta ja huomiota.

Eli vaikka mulla ei ole maitotölkin kokoista kullia niin 37v 189/80 supliikki herrasmies keikkailee aina välillä.Toki aika vakiopiiri muodostunut..
Toiset sanoo että kaikkea pitää kokeilla, mitä sitten tehdään jos omasta mielestä kaikki on kokeiltu?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #132 : Kesäkuu 10, 2020, 23:58:38 »

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.


Vaikka kuinka on supliikkimies, kannattaisi silti miettiä millä tavalla asiat ilmaisee jotta saa niitä asiakkaita.

Ei jatkoon.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #133 : Kesäkuu 11, 2020, 00:37:51 »

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.


Vaikka kuinka on supliikkimies, kannattaisi silti miettiä millä tavalla asiat ilmaisee jotta saa niitä asiakkaita.

Ei jatkoon.

Samaa mietin, myös aika outo lähtöajatus alalle tullessa. Ei kenenkään oo pakko kyntää ketään mistään rahasta, mutta asian voi silti esittää asiallisesti ja kohteliaasti.
Noh, ehkä mä en vaan tajua. Itselleni ei oo koskaan miesten ulkonäkö ollut kovin tärkeää. Ne vastenmielisyyden tunteet tulee ihan muusta jos on tullakseen. Vaikka nyt esimerkiksi tuollaisesta ulosannista.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #134 : Kesäkuu 11, 2020, 07:34:14 »
Noh, ehkä mä en vaan tajua. Itselleni ei oo koskaan miesten ulkonäkö ollut kovin tärkeää. Ne vastenmielisyyden tunteet tulee ihan muusta jos on tullakseen. Vaikka nyt esimerkiksi tuollaisesta ulosannista.

Samoja ajatuksia täälläkin eli miesten ulkonäkö ei joko yksinkertaisesti hlöstä rippuen välttämättä merkkaa tai jos merkkaisikin niin ainakaan se ei merkkaa läheskään niin paljon kuin että mitä sillä ulkonäöllään ulosannin ja muun keskustelutaidon sekä sisäisen olemuksen läpipaistamisella kokonaisuusarvosana huomioiden, eli suht pitkälti kielellä ja sanoilla teen itse ja riippuen miten kukin tekeekään milläkin katsomallaan tavalla tietty vaihteleekin jonkin verran. Vähäsen vaikeaa sen ulkonäkökeskeisen ajattelun puutteen vuoksi olisi mennä noin vain sanomaan jostakusta vastaan kävelestä vastakkaisen sukupuolen edustajasta, että "toi on muuten hei varmuudella tosi komean näköinen" ja "toi toinen taas on niin säälittävän näköinen reppana". Niin millä perusteella edes voi sanoa komeaksi ketäkin, kun se tarkoittaa niin montaa eri asiaa ihmisestä, näkökulmasta ja kellonajastakin riippuen ja teitä söpöjä peniseläimiä ym. turskia jokaista omana erilaisena yksilönä katsoessaan tälleen naisen näkökulmasta.

Ja silti vaikka te miehet muistuttaisitte miten paljon toisianne yksilöinä ja parhaimmillaan identtisemmän kaksosen näköisiin veljeksiin toisiinne nähden ulkonäkökeskeisen vertailun johdosta, niin jokainen on silti eri ja omanlainen ainakin vähäsen erottuakseen toisistaan just sen jopa toisiinsa nähden hyvinkin erilaisen ulosannin tai puhetyylin + muun kehonkielen käytön takia, jos ei ulkonäöllisesti muuten erotu toisistaan edukseen vielä... ;D

Okei, no ääripäät eli pukuun pukeutuneet kai keskimäärin enemmän luulisi sytyttävän verrattuna siihen toiseen vaihtoehtoon eli hieman liian kilokkaasti paisuneeseen kaljan suurkuluttajaan, joka ajamattomine partoineen tuoksuukin hyvänä päivänä juuri siltä ja Viru Valgealta itseltään hajusteet huomioiden. :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2020, 07:44:03 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #135 : Kesäkuu 11, 2020, 08:00:44 »
Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #136 : Kesäkuu 11, 2020, 08:09:12 »
Jossakin välissä käytin näitä palveluita kohtuullisesti. Kunnes keksin että työkseni kun myyn kaikkea persereiästä perämoottorin niin alampa myymään itseäni.

Parivuotta leikkinyt ja välillä naapurissa ilmoitellut. Yllätyin että ihan normaalit suomalaiset naiset ostaa läheisyyttä. Ja maksaa siitä jopa enemmän kuin mitä normaali hupakko veloittaa tunnilta.

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.

99% haluaa läheisyyttä , kosketusta ja huomiota.

Eli vaikka mulla ei ole maitotölkin kokoista kullia niin 37v 189/80 supliikki herrasmies keikkailee aina välillä.Toki aika vakiopiiri muodostunut..


Toivottavasti sun asiakkaat ei näe tätä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #137 : Kesäkuu 11, 2020, 08:13:54 »
Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.
Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5158
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #138 : Kesäkuu 11, 2020, 08:41:23 »
Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.
Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.

Koska ulkonäön arvostelu ei kuulu tähän skeneen (eikä kyllä mihinkään muuhunkaan), tämä ei ole tinder. Meille kaikki asiakkaat, jotka käyttäytyy hyvin, maksaa sovitusti ja huolehtii siitä hygieniasta on toivottuja asiakkaita ja hyviä juuri sellaisinaan 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #139 : Kesäkuu 11, 2020, 08:57:36 »
Ei voi kuin kompata näitä fiksuja naisia.
Seksiin ja seksikkyyteen pätee minulle vähän sama kuin ruokaan. On paljon erilaisia herkullisia annoksia joista voi nauttia ja kaikkia arvostaa. Yleensä puhdas, siisti, hyvän tuoksuinen ja makuinen toimii. Raikas kesäinen metsämansikka, lihaisa pihvi, arkisempi pizza kaikki hyviä ja osa sitä elämän tärkeää monimuotoisuutta ja vaihtelua. On osattava avata aistinsa ja mielensä nautinnolle.

Ja hei - tärkein elin tässäkin lajissa on aivot. Sieltä se lähtee, silmien pilkkeestä ja asenteesta. Seksikkyys asuu sielussa. Itselleni naiseuden mysteeri ja ihanuus piilee juuri siinä mitä tapahtuu kun kohdataan ja jos kemia toimii. Se, miten toisen mieli ja kroppa reagoi katseeseen, kosketukseen ja ajatuksiin.

Täällä on aika monta naista ja miestä jotka ymmärtävät ihmisyydestä ja ihmisten kohtaamisesta enemmän kuin monet. Tunneälyä ja tilannetajua. Sitähän sää kysyit...
Herrasmies tulee aina ajallaan...