Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IVET REALL rapsa RE puolella  (Luettu 2296 kertaa)

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
IVET REALL rapsa RE puolella
« : Maaliskuu 07, 2022, 09:52:21 »
Olin parisen viikkoa sitten liikkeellä minulle oudolla polskifiiulla. Oli hankalaa löytää huollosta lähtöpaikalle, ajoin ensin malmiseen rinteeseen ja jo siinä fiiun luuri särähteli. Pääsin kuitenkin pätkälle huomaten nappisilmän hankalaksi käsitellä. Vartin kohdalla missasin tiekirjan ohjeen ja niinhän siinä kävi, että penkkaan se upposi. Menohaluja olisi ajolinjojen puoleen ollut, mutta siihen jäi leikki ja puolensatkun kolhut vielä päälle.
Miten tän rapsan voi tulkita? Hyvä vai huono? Ei ole rapsaaja laittanut rukseja. Oliko liukuhihnaa vai tuliko rapsaaja jo 15 min kohdalla kun oli niin hvyä pano?
sisuboy3 rapsat on aina tätä ralli rapsoja

Poissa sisuboy3

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: IVET REALL rapsa RE puolella
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2022, 10:28:27 »
Karvalahden kaislikossa uiskenteli hauki,
pää ol' sillä punainen ja toinen silmä auki.
Oli siellä oudot huulet sekä pieni kieli,
siitäpä kohosi korkealle pikkuveitikan mieli. ::)

Poissa Freier

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: IVET REALL rapsa RE puolella
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2022, 22:44:54 »
Epätietoisuuden hälventämiseksi kävin moikkaamassa Ivetiä. Hän tuli avaamaan oven pinkissä aamutakissa, jonka alla saattoi olla kuvien tyttö ammattilaisen taltioimana, tai sitten ei.

Itselleni tuli tapaamisesta vahvasti mieleen club seventeenin tytöt, ihan alkaen Ivetin hiusrusetista, tyttömäisestä mutta ei langanlaihasta vartalosta ja erityisesti tuhmista katseista ja sanoista jotka hän hallitsi täydellisesti.

Samassa kämpässä majaili toinenkin tyttö, Ivet näpräili puhelintaan, ja olen varmaan tavannut Ivetin aikaisemmin eri nimellä. Vahvasti liukuhihnaa siis, mutta keskivertoa laadukkaampaa - Ivetin olemuskin oli ystävällinen ja hymyilevä koko tapaamisen ajan.

Varauksellinen suositus siis, mutta pidemmältä en lähtisi kylään.