Raporttia muutaman päivän takaa:
Olin fantasioinut jo pitkään seksistä transnaisen kanssa ja kun huomasin Sabrinan saapuneen Vantaalle, niin en voinut kuin kerätä rohkeutta ja laittaa hänelle viestiä. Sovittiin tapaaminen seuraavalle illalle.
Seuraavat yöunet jäivätkin vähäisiksi, kun fantasioin tulevasta mielessäni. Työpäivä tuntui pidemmältä kuin koskaan - osittain väsymyksen vuoksi, mutta eniten, koska odotin niin innolla iltaa.
Ilta tulikin lopulta pitkien tuntien jälkeen. Kysyin Sabrinalta tarkemmat ohjeet saapumista varten ja kurvailin mestoille, vatsa perhosia täynnä.
Oikea osoite löytyi ja oikeaan kerrokseen päästyäni narahti yhden asunnon ovi raolleen. Astuin sisään ja siistissä asunnossa minua odotti mustaan nahkaan pukeutunut Sabrina. Hän oli vähintäänkin yhtä kaunis kuin kuvissa. Hän suuteli minua suulle, ennen kuin ehdin rahojakaan kaivaa esiin.
Tunnelma oli heti lämmin ja vastaanottavainen, ja kaikki jännitys katosi välittömästi. Olimme kohta molemmat alasti ja hyväilimme toisiamme. Seurasin Sabrinaa sänkyyn, jossa hyväily ja suutelu jatkui. Sabrina kysyi, voiko ottaa kullini suuhun ja alkoi antamaan mahtavaa huulihoitoa ilman kumia. 69-asennossa oli myös Sabrinan mahtavan kokoinen ja kova kulli päätynyt eteeni. Nähtävästi tähän lähes neljänkympin ikäänkin mahtuu vielä uusia kokemuksia. Aloin imeä sitä ja tunsin kun se kasvoi ja koveni vielä entisestään, kunnes se hädin tuskin mahtui suuhuni.
Kohta Sabrina ehdotti, että voisi panna minua. Hän laittoi hupun päälle ja oli pian sisälläni. Aluksi hellästi ja hitaasti, mutta tahtia nostaen. Sen verran on leluilla tullut leikittyä, että Sabrinan koko ei aiheuttanut ongelmia. Sabrina pani kovaa eri asennoissa ja nautti selvästi itsekin kovasti. Sitten hän käänsi minut selälleen, laittaen tyynyn alaselkäni alle, työntyi sisääni, hänen käyrän kullinsa osuen juuri oikeisiin paikkoihin ja otti samalla kaluni suuhun! Minulla ei ole mikään mahtimeisseli, mutta näköjään se siitä huolimatta onnistui. Jos sanon, että se oli paras tunne, mitä olen ikinä kokenut, niin en valehtele. Sabrina jatkoi panemista ja imemistä, ottaen kulliani kurkkuun asti. Kullini oli räjähtämispisteessä ja kohta tunsin, että tätä en kauaa kestä, ja jouduin pyytämään häntä hidastamaan - aikaakin oli vielä melkein puolet jäljellä.
Ehdotin tässä kohtaa, että vaihdetaan rooleja. Laitoin hupun päälle, Sabrina asettui kontilleen sängylle ja aloin panemaan hänen tiukkaa persettään. Hänen tiimalasimainen muotonsa näytti todella kiihottavalta takaapäin. Panin häntä parissa eri asennossa hyväillen hänen kulliaan, kunnes teki taas mieli saada se sisääni.
Sabrina laittoi taas kumin päälle, nosti jalkani hartioilleen ja alkoi panna minua. Ohjasin kullini hänen suuhunsa. Hän pani ja imi kovempaa ja kovempaa, kunnes en enää kestänyt ja laukesin hänen suuhunsa, Sabrinan imien minut kuivaksi. Sabrina kävi sylkemässä lastit pois ja minä jäin makaamaan sänkyyn, nähden tähtiä.
Kävin suihkussa ja jäimme hetkeksi juttelemaan niitä näitä. Hän puhuu hyvää englantia ja juttu luistaa. Sabrina kertoi pitävänsä suomalaisista, koska ovat turvallisia ja puhtaita, ja että täällä hänellä on paljon asiakkaita. Halasimme ja annoimme poskipusut ja hiippailin rappukäytävästä ulos.
Kävelin aurinkoisessa kesäsäässä autolle haikein mielin, koska tiesin, että todennäköisesti huippu on saavutettu, enkä näe, miten seksikokemus voisi tästä juurikaan parantua.