Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: angel porvoossa  (Luettu 3287 kertaa)

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
angel porvoossa
« : Maaliskuu 05, 2022, 13:07:10 »
angel porvoossa näkyis olevan porvoossa, koko viikonlopun.
itselle vähän liikaa etäisyyttä. muuten menisin.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: angel porvoossa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 06, 2022, 17:19:38 »
Missäs tälläinen ilmoitus mahtaa olla??

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: angel porvoossa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2022, 20:11:27 »
Salut! Rakas Herrasmies! Olen iloinen voidessani tavata sinut! Minulla on sinulle jotain, joka auttaa sinua rentoutumaan ja pitämään hauskaa. Olen PORVOOSSA TÄNÄÄN, soita näkyvästä numerosta ( En vastaa txt. kiitos :) Sinua tervehtii nuori, avoin, huumorintajuinen, mukava ja iloinen tyttö, jolla on mahtava figuuri, ruskettunut ja pehmeä iho, treenattu vartalo ja herkullinen peppu :) En tupakoi, olen urheilen. OLEN TERVE JA OLEN ROKOTETTU! Olen 168cm pitkä ja painoni on 50 kiloa, kauniit C kupin rinnat, pitkät luonnolliset vaaleat hiukset. Asun oma asuntossa ihan keskustassa. (Voimme myös sinun luonasi tai mökillä.) HUOM! 100% AIDOT JA OMAT KUVAT!

Jos olet suomalainen herrasmies, jolta puuttuu lämpöä ja hellyyttä, Niin soita keskustellaan lisää ja katsotaan miten tulemme juttuun :) Aamulla ennen töitä, lounaan aikana ja illalla sen jälkeen- Soitathan minulle näkyvästä numerosta Voit tulla tapaamaan minun paikkaani! Hyvät kulkuyhteydet ja paljon autoille paikkoja. NB! En vastaa tuntematton puheluihin ja txt.! Tv. Gera :)

Poissa luolamies77

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: angel porvoossa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2022, 23:02:41 »
Tätä on tullut käytyä pari kertaa tapaamassa. Kaunis nainen hyvällä kropalla. Ei vaan anna nuolla kaunista pilluaan! Se on harmi :'(

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: angel porvoossa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2022, 15:41:28 »
Kaunis nainen hyvällä tiukalla kropalla. Hyvä panemaan ja oli tosi aktiivinen.
voimakkaat puristukset.  :weightlifting: