Fleshlightiin on kiva täräyttää. Siivottavaa siitä tulee, mutta mitäpä ei näppärä mies tekisi saadakseen lykkiä piukeaa silikonireikää ja siementää sinne.
Uutiset:
Roi Orbison
Kelpo kaveri
pihla666

Huikea tyyppi
Mitäs kaikkea muuta.. Tykkään laueta kyrvän ympärille, kun mua pannaan oikein kiihottavan esilämmittelyn jälkeen oikein hitaasti ja kiusoitellen, mutta pikkuhiljaa vauhtia koventaen.. Muun muassa 
Vieras0408

Näyttää hyvää esimerkkiä
Murmeli
Kelpo kaveri
naut1skelija

Nauttii muiden arvostusta
Usein kuitenkin lähärissä pilluun, samalla kiihkeästi suudellen. Aargh se on niin ihanaa! 
logen
Kelpo kaveri

Suuhun.Usein kuitenkin lähärissä pilluun, samalla kiihkeästi suudellen. Aargh se on niin ihanaa!
Eilen lähärissä pt kietas jalat ympärille ja alko kiskoa tahdissa sisään, samalla tiukka halausote, huulet kaulalla, ihana hiusten tuoksu nenässä ja hieronnan jäljiltä kuumat ja öljytyt vartalot vastakkain. Hävisin ihan 100-0 😃 Tai voitin, miten sen nyt ottaa
Fleshlightiin on kiva täräyttää. Siivottavaa siitä tulee, mutta mitäpä ei näppärä mies tekisi saadakseen lykkiä piukeaa silikonireikää ja siementää sinne.
AnaVaan

Piristää muiden päivää
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Suuhun.Usein kuitenkin lähärissä pilluun, samalla kiihkeästi suudellen. Aargh se on niin ihanaa!
Dry_martini
Kelpo kaveri
taistelulaiva
Kelpo kaveri
Kyl se suuhun purskauttaminen vaan on jotainSiinä on jotakin todella romanttista. Siis minä olen monesti mennyt näiden tyttöjen kanssa parisuhteeseen.
Kles23
Kelpo kaveri