Minun ei kannata ottaa tähän sotaan sen tarkemmin kantaa, kuin että hienosti on saatu valkoiset kansat poistamaan toinen toisensa uuden maailmanjärjestyksen tieltä. Jos tämä maailmansodaksi muuttuu, niin Euroopassa kantaväestö ei siitä enää virkoa, eikä mitään uutta babyboomerisukupolvea tule, niin kuin edellisen maailmansodan jälkeen, vaan Euroopan tulevat perimään muualta tulleet kansat ja sharian laki tullee vallitsemaan kaikkialla. Päättävää eliittiluokkaa tämä ei tule haittaamaan, siellä on vapaamuurarit johtamassa jokaista. Kaikilla kirjan uskonnoilla on saman tapainen menneisyys, niillä on eräänlainen kapinallinen tausta, jossa on yritetty luoda suora yhteys ihmisen ja Jumalan välille, esim. Jeesus oli auktoriteetteja vastustava hahmo, josta Rooma teki viimeisenä kostonaan kirkkoinstituutionsa keulakuvan.
Sodat on maailmaa johtavien yliherrojen tapa kusta lampaita linssiin. Niille tyypeille kumartavat niin Putin, Biden, Trump, Obama, Stubb, Zelensky jne. jne. Ja näistä presidenteistäkään kukaan ei ole meidän kaveri tai meidän puolella. Heillä on ihan oma vapaamuurariuskontonsa ja he ovat enemmän kavereita keskenään kuin yhdenkään meidän kanssa. Se ei estä heitä välillä uhraamasta omiaan.
Se on kumma juttu, että sodat ilmestyvät aina kun rahanpainamiskusetus vetelee viimeisiään, näin on käynyt lukemattomat kerrat ennenkin. Eikä pelkästään sodat, myös tautiepidemiat tuntuvat ilmestyvän kuin tilauksesta silloin kun on uhka, että kansalla on lähitulevaisuudessa suurta syytä suuttua päättäjilleen oikein isosti. Silloin alkaa paimentaminen ja möyhentäminen, jotta kansa turtuu ja väsyy kaikkiin kriiseihin sillä tavalla, että se reakoi niihin apaattisesti ja vailla vastarintaa.
Ukrainan sota on minulle ennen kaikkea tappavaa teatteria, jossa en halua olla pienimmässäkään määrin mukana. Minä en aio olla maailman eliitin pelle ja leikkiä heidän leikkejään. En ime narratiiveja TV:stä, enkä välitä vaikka kukaan ei jakaisi sitä maailmankuvaa joka minulla on. Totuus on minulle sosiaalisia suhteita arvokkaampaa ja uhraan kaiken sille, että voin nähdä miten asiat ovat oikeasti. Muut leikkiköön mukana, jos se heitä lohduttaa.